Sebu08, juu on tuosta NP-ultrasta ollut jo jokunen aika sitten miehen kanssa juttua. Ja ensin ajattelin, että en mene tuohon ollenkaan, mutta mies pitää sitä tärkeänä, että näkee onko kaikki kunnossa?
Kun sanoin, että mitäs jos on tulossakin vammainen lapsi tms., niin mies ei jotenkin ollut tuollaista valmis vastaanottamaan. Kun tokaisin kipakasti takaisin, että onhan meillä jo 1 erityislapsi (ADHD ja autismi) talossamme, niin mies sanoi, että hän on ihan ok, mutta jotenkin hän ei vaikeampaa "tapausta" nähtävästi haluaisi ottaa vastaan. Mutta minä taas olen sitä mieltä, että vammaisillakin on täällä oikeutensa olla. Heillä on jokin tarkoituksensa. Minä olen sitä mieltä, että se mitä ylhäältä annetaan, se myöskin otetaan vastaan. En kyllä keskeyttämistä voisi ajatellakaan, jos tulossa olisi esim; Down - lapsi. Kyllähän hänessä työtä on enemmän kuin tavislapsessa, mutta kyllä hänkin asioita oppii - hitaasti ja omalla tavallaan. Että kyllä olin todella harmissani ja vihainenkin miehen ajatuksille. Tuon keskustelun jälkeen emme ole tuohon asiaan enää palanneet. Niin ja myöskään lapsivesipunktioon en aio missään nimessä mennä, siihen ei voi mies pakottaa, minulla on oikeuteni päättää mitä tutkimuksia tehdään ja mitä ei.
Tupasvilla ja mutukka rv.6+6