Gallup: Kuuluuko omien ostosten perään laittaa se kapula kaupan kassalla?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Siis en mä mitään wt-kapuloita käytä, siis edellisen kauden sävyäkin, vielä, siis ellei ole Ticketin kapulaa niin puolesta saa olla sit.

...oikeasti ihan sama, laitan kapulan jos tarvii, eteen ja/tai taakse.

"Vieras"
[QUOTE="ookoo";27270876]Kyllä kuuluu, ellei sitten halua maksaa seuraavankin ostoksia :)[/QUOTE]

Ostokset taitaa kuulua sille joka pystyy todistamaan että on ne maksanutkin, joten...
huolehdin kyllä yleensä siitä että en osta sellaista mitä en tarvitse.

Enemmän kuin edellä tai takana olevaa ajattelen kuitenkin kassaa ja kassan työskentelyn sujuvuutta, joten kapula eteen ja/tai taakse tarvittaessa. En ala odotella että kaikki tavarat hihnalla on mennyt ennen omia ostoksiani (minkä voisin tehdä jos ajattelisin vain edellä olevaa), en halua välttämättä häiritä kassaa myöskään huomautuksilla "nämä tähän asti olivat minun ostoksiani".

"hmm"
Kuvittelettekohan te nuo murhaavat katseet takanatulijoilta? Mä ainaki osaan ihan rauhallisesti sen palikan siihen hihnalle laittaa, jos edellinen ei ole laittanut. En murhaa katseella ihmisiä sen takia. Itse laitan aina omien ostosteni perään sen kapulan, jos siihen yllän. Olen aika lyhyt joten kovin kaukaa en kurkottele ja en viitsi ihmisiä töniäkää kapuloiden takia. Jos en yllä ja edellinen ei ole sitä hihnalle laittanu, ni lapan ostoksia hihnalle ja laitan kapulan niiden eteen kunhan sinne asti yletän. Valitettavasti en oo hoksannu kattoa ihmisten naamoja siinä tilanteessa (käyn melkeinpä aina kaupassa kahden tai kolmen pienen pojan kans, selittänee miksi en ehdi vieruskavereita tutkailla) että kuinka ne kiehuu ja luulee et yritän saada ilmaiset ostokset :D

shopping
En käytä kapulaa, pieni väli riittää. Kommunikoin tarvittaessa. Ei todellakaan pelkoa että maksaisin perässätulijan ostokset - mitä te oikein pelkäätte?

Suurimman osan suomalaisista kanattaa kuitenkin käyttää tätä kommunikoinnilta pelastavaa kapulaa.

kassa
En käytä kapulaa, pieni väli riittää. Kommunikoin tarvittaessa. Ei todellakaan pelkoa että maksaisin perässätulijan ostokset - mitä te oikein pelkäätte?

Suurimman osan suomalaisista kanattaa kuitenkin käyttää tätä kommunikoinnilta pelastavaa kapulaa.
No haista sitten paska!
Mä en halua sun kommunikointia, haluan että laitat sen kapulan siihen jotta vältytään turhilta sekaannuksilta, selvittelyiltä ja kuitinkorjauksilta.

t: kassa

shopping
Kylläpä veti "kassa" herneet nenään :)! Olen siitä harvinainen suomalainen että osaan lausua ääneen "ostokseni olivat tässä!". Sekaannuksia ja kuitinkorjauksia nolla. Mutta jatka sinä kapuloiden käyttöä ja katso minua perässäni seistessä edelleen murhaavasti. Koen sen vain huvittavana:) Hauskaa illan jatkoa!

Yhteistyössä