<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Jessus mikä väsymys painaa. Tuli sitte nukuttua koko hemmetin päivä... Ei oo ihan mun tapasta, yleensä kuitenki iltapäivästä viimeistään nousen kun avokki potkii ylös. Vieläkin voisin käpertyä sänkyyn nukkumaan, mut ei kai auta muu ku alottaa siivoominen, kun huomenna tullaan tekemään muuttotarkastus. Postiin tuli tänään mun uus puhelin, mut sehän on jo mennyt kiini joten jää huomiselle. Pöh :(
Mulla on kanssa hirveää väsymystä. Olin aamuvuorossa ja päätin ottaa pienet päikkärit ennen ku lähdin reenaamaan. Nokuin tunnin ja heräsin, ajattelin että myöhästyn yövuorosta, puetessani tajusin että olenhan minä jo ollut töissä :D
Pitäisi varmaan noita vitamiineja alkaa syömään.

Joo mulla kukkii naama ja kaula finneistä. Oli teini-iässä huono iho ja kirkkaaksi tuli vasta kun aloin käyttämään pillereitä (yasmin). Nyt ostin Acon puhdistusgeeliä apteekista jos saisi naaman aisoihin.
 
Tulin nyt vaan nopeesti omanapaileen, sori. Kävin tänään hakeen itelleni uuden lelun, ipadin, niin nyt varmaan helpottuu tää keskusteluun osallistuminenki, kun ei tarvi ihan kännykän näytöltä tihrustaa.

Tilasin raskauskeijulta ovistestejä, niitä ilmeisesti niiden omia. Aloitin testailun eilen, tuli vaan haalee viiva, tänään vielä haaleempi. Nyt kp 13, ovis pitäs olla ainaki noiden laskureiden mukaan 3.-8. päivä, eli odottelen nyt jos se ovistesti plussaa alkas näyttää lähipäivinä. Tuo ilmeisesti on ihan normaalia, että niissä testeissä vaihtelee se haamun vahvuus sillon ku se testi ei vielä näytä plussaa? Pelottaa vaan, että ei tuu sitä plussaa ollenkaan.. :( Tää nyt siis eka kierto ku yritän tuota ovista bongailla.

Serkku oli eilen saanu tyttösen, en malta oottaa, että päästään sitä kattomaan. :) <3
 
Postimerkki Se muuten on niin, että vanhuksia tulee aina lisää ja lisää ja niiden hoitaminen ei lopu ikinä. Mulla on aika monipuolinen tämä työ ku hoidan lapsia, vanhuksia ja sitten jollakin tavalla loukkaantuneita! Mulla ois töitä 2013 vuoden loppuun ainaki ja en kyllä pistä pahaksi millään lailla jos sitä ennen raskautuisin :) Töitä löytyy lähihoitajille aina. Btw, meillä naaraskissalla juoksut, ette usko miten rassaa tuo mouruaminen. Takapuoli pystyssä koko ajan :D
 
Heippa ja huomenta! Pikainen päivitys... josko nyt ehtoolla tulis lueskeleen miten teilä muilla on mennyt. oon aika hyvin pystynyt olla ajattelematta millä dpo:lla mennään. Niin, sunnutnaina menin sitte jat tikutin huvikeni ja plussa tuli :D eli ei vielä kovin montaa päivää ole kulunut, mutta lku näyttää hyvältä. Oireita en ole ajatellut, mut eipä niitä ole ollutkaan. oviksen aikaset nippailut oli kyllä joo. Sitä punkkua olen nautiskellut pienen lasillisen nyt maanantaista lähtien. Mut tää kierto on varmaan ihan pyllystä kans. Sopivasti noi erimielisyydet pamahtaa aina sinne oviksen tienoille eikä siinä sitte aina innosta pupuilut. Mut yks kertahan se riittä, ku oikeeseen aikaan on hommissa ;) Nyt ei ollut vielä luomu punkkua, ku tuli lauantaina avattuu pullo niin pitäähän se ensin käyttää loppuun ;)

Tällästä täällä, omanapailua vain... Mukavaa päivää ja jännäilyt jatkuu!
 
Mä en jotenkin usko tota haamua, vaikka on närästystä, mahaan sattuu tosi paljon, mm. joku taitaa sukkapuikon kanssa tökkiä kohdunsuuta, alaselkää särkee ja nyt ensimmäistä kertaa elämässä on muuten tissit kipeet! Oireet on kyllä haamun puolella, mutta mutta... Kyllähän tuo avokkikin on jo masua vähän silitelly ja komentanu ettei saa nii paljon satuttaa :D

Tilasin pari testiä viime yönä, ne tulee varmaan vasta alkuviikosta, mutta niitä odotellessa :D
 
pantera, ihanalta kuulostaa. Ja ihana tuo siun miehes. Mun mielestä mies on ihanimmillaan ku siitä tulee isällinen puoli esiin! Voi kuvitella jos joskus täälläkin plussa saadaan niin avokista tulee isäpuoli heti esiin. Se jo nyt odottaa koska saa silitellä masua. Tosin mä vähän veikkaan että siitä tulee sitten myös ihan ylisuojelevainen mua kohtaan. Se on jo nyt välillä vähän liioitteleva, mut jos mä odottaisin vielä vauvaa, niin se olis varmaan 247 henkivartijana mulle :D

-> niin ja tietty se on ihan normaalia, että suhtautuu asiaan ensin varovaisesti, ettei sitten pety ja putoa niin korkeelta. Mutta kyllähän toi jo aikalailla siltä kuulostaa että pieni on tarrannut. Toivotavasti pitää kovasti kiinni ja ens kesänä teillä on pikkuvauva :)
 
maimaille onnea ovisplussasta :p jeejee!! Toivottavasti on tärpännyt!!

pantera wautsi vau, haamuhan se on!!! Ai kun jännää pysyykö pikkuinen matkassa loppuun saakka!! Tarrasukkia täältä lähtee roppakaupalla!!! :heart:

postimerkki itse ostin silloin keväällä Avonin tuotteiden lisäksi viel Aconin kasvovettä ja se on tuntunut ainakin tosi hyvältä :p toivotaan, et puhdistusaine auttais sulla!! Mun puhdistusvaahto on Dermosililtä! :)

empp toivotaan, et ovis tulis pian!!! :p eiköhän se ;)

).( Täällä dpo1 menossa ja tää jännitys asiasta ei kyllä helpota yhtään :( tuntuu, et nyt vaan koko ajan ajattelee asiaa!! Kamalaa! Nytkin pitäs alkaa tekee koulutehtäviä...josko se vaikka hetkeks unohduttais nää vauva-ajatukset! Katselin eilen illalla jo netistä Aromaterapioita täältä päin, kun moni on kehunnut, että se rentouttaa! Ja erikseen voi toivoa öljyjä piristämään munasarjojen ja kohdun toimintaa! Ny just kun teille sanoin, et koitan ottaa iisisti, ni sit en kyllä osaa ottaa yhtään :D :( noh, jos tää tästä! Ovis käytettiin kyllä niin hyvin hyödyksi, ettei paremmin vois; 3 kertaa oviksen ympärillä pupuiltu, ni luulis, että auttais!! :p Greippimehusta siirrytty pikku hiljaa punkkuun, toivotaan, että toimii!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tästä fiiliksestä koittaa nauttia ihan täysin, vaikka pieni etova olo ja huumorintajuttomuus vähän ärsyttää kokoajan. Musta on tullu ihan kauhee tosikko, pitää olla hemmetin hyvää läppää että saa mulle hymyä.
Masussa taas tuikkii ihan kivasti... että mua ärsyttää ku en tiiä enää varmaksi et minä kp tai dpo on menossa :D Ehkä tää pikunen tarras kiinni paljon ennen ku ees uskoin... jos nyt saan viivaa vahvistumaan, niin neuvollassahan selviää sitte tarkemmin. Itellä on vaan pää pyörällä, kun en vaan ymmärrä! Ei pari päivää oletetun oviksen jälkeen voi saada ees haamua :D
 
Täällä mennää kierrolla 32/28 nyt meinaa jännittää!
olen päättänyt että testaan viikonloppuna, ellei kuukautiset ala. Edellinen keskenmeno alkoi 34.llä päivällä.
Maaahdooollisiaa oireita olis pissatus, väsymys, valkovuoto ja alavatsankipuilu/jomotus. ja kolmena edellisenä aamuna ja iltana lämmöt olleet 37 astetta melkein tasan joka kerta.

Olis kyllä täys ihme jos olis tästä kierrosta pärähtäny, ku minun laskujen ja olojen mukaan emme kerenneet pupuilemaan kertaakaan oviksen lähettyvillä! tai sitten se on ollut tosi myöhään ja todella huomaamaton..

pantera ja maimai :heart: teilläkin siellä nyt niin jännät paikat!
 
Viimeksi muokattu:
Babyfever Ei olla yritetty ollenkaan, pupuiltu silloin kun huvittaa. En usko, että kroppa on vielä valmis uuteen raskauteen, mieli ei ainakaan ole.

Jotenkin vaa tänään on taas mieli ollut maassa kun ensi viikon viikonloppuna oltais kerrottu meidän porukoille, että meille tulee vauva, jos kaikki olisi mennyt niin kuin olisi pitänyt. Mä oon tällainen päivämääräfriikki.

Tein tosin raskaustestin joka oli kirkas nega, ja toisaalta se oli helpotus, eli nyt odotan vaan menkkoja, toivon mukaan tulevat tässä viikon kuluessa viimeistään, muuten on kroppa menny sekasin ja se se vasta ottais päähän.
 
pantera, ihanaa, varovaiset onnittelut! :) :flower:

emppuli83, kuulostaa vahvasti siltä, että siellä on kyytiläinen matkassa. Toivottavasti kaikki menisi tällä kertaa hyvin. :)

Marpa, en oikeen osaa sanoa mitään mikä voisi lohduttaa, joten nyt vaan: :hug:

Ja sitten omaa napaa ja pitkästi! :D Tulin juuri aukkarista. Sen jälkeen eka ajatus oli, että pitää päästä kertoon teille tänne heti miten meni. (Joo, no soitin sentään miehelle eka. :D) Sain siis loistavia uutisia: torvet auki ja kunnolla! :) Ennen tutkimusta, mua oli kehotettu ottamaan särkylääkettä 1 tunti ennen toimenpidettä kohdun supistelujen estämiseksi. Otin ohjeen mukaan 1 g parasetamolia. Tutkimuksen teki eri lääkäri kuin ensikäynnillä ja kätilö avusti. Tutkimus alkoi normaalilla ultraamisella sisäkautta, jossa myös tämä uusi lääkäri totesi pco:n. Kohdun limakalvo oli hieman reilu 5 mm (ei mikään loistava, mutta ihan ok) ja rakenne kuulemma loistava eli kolmikerroksinen. Viimeksi limis oli vain 4,1 mm. Seuraavaksi oli vuorossa itse aukkari. Lääkäri asetti katetrin paikoilleen ja se hieman nipisti. Kun lääkäri alkoi täyttää katetria keittosuolaliuoksella, tuli sellainen olo, kun olisi iskenyt kauheat menkkakivut. Tätä kipua kesti onneksi vain ehkä pari minuuttia. Valahdin kuitenkin ihan kalpeaksi ja kätilö huolestui. Kipu ei ollut kuitenkaan niin pahaa, että sitä ei olisi kestänyt. Siis ihan vaan normaalien menkkakipujen kaltaista, mutta tuntu kuitenkin sen hetken inhottavalta. Kipu lähti heti helpottaan, kun lääkäri pumppasi ilmakuplia katetriin ja paine siellä pääsi laskemaan. Ilmakuplat kulkeutu hienosti molempiin munasarjoihin, olivat siis auki. Myös kohdun rakenne näytti hyvältä. Äsken vessareissulla huomasin hieman verta, mutta se kuuluu asiaan, eikä ole mitenkään vaarallista.

Tutkimuksen jälkeen keskusteltiin jatkosta. Ensikäynnin lääkäri oli ollut sitä mieltä, että inssiin vaan ja antoi meidän tilanteesta muutenkin tosi negatiivisen kuvan. Tämä lääkäri olikin taas aivan eri mieltä! Hän oli sitä mieltä, että yritetään saada ovulaatio lääkkeillä aikaseksi ja ajoitetaan yhdynnät kotona, jes! Hän kehui miehen tavaran loistavaksi ja sanoi, että pco on yleensä helpoimmin hoidettava lapsettomuuden syy. Hieman viimeksi epäilinkin ja vastaan väitin, kun edellinen lääkäri oli suoraan inssiin lähettämässä, kun en itse nähnyt siinä mitään järkeä ainakaan heti, kun miehen simpat loistavia.

Lääkäri meinasi eka määrätä clomit, mutta koska mulla limis on ollut aina aika ohut (kaksi edellistä ultraa: noin 4 mm), niin määräsikin Anazolia. Ihan uus nimi mulle. Sitä otetaan samoin kuin clomeja, siis kp 3-7. Sitten kp 10-12 menen ultraan, jossa ohjeistetaan koska kannattaa lähteä tikuttaan. Kun ovistesti näyttää plussaa, niin pupuillaan dpo0-dpo1 tienoilla. Muutama päivä oviksesta voidaan myös ottaa verikokeilla keltarauhashormoniarvot, että nähdään onko ovulaatio oikeasti tapahtunut ja keltarauhanen muodostunut normaalisti. Ilman sitä raskaus ei ole mahdollinen. Se avustaa hommaa aivan alkuraskaudessa ennen istukan muodostumista. Raskaustesti sitten dpo 14.

Ultrissa käyn ainakin ensimmäisessä kahdessa kierrossa. Jos sopiva annostus löytyy helposti, niin sitten hommaa voi jatkaa ihan ilman ultria kotona. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että munarakkuloiden kypsyminen on kuitenkin hyvä tarkistaa ainakin parissa ekassa kierrossa, että niitä ei kypsy liikaa. Ihanne on se 1-2 kpl noin 17-20 mm rakkulaa folliultrassa.

Jäi todella paljon parempi mieli tällä käynnillä ja olin kaikesta samaa mieltä lääkärin kanssa. Hän osasi selittää asiat hienosti ja näytteli tutkimuksen aikana näytöltä esim. kohdun rakenteen ja ilmakuplien kulkeutumiset. Toivottavasti saan jatkossakin asioida tällä lääkärillä! Nimenkin voin antaa yksärillä, jos jotain kiinnostaa. :)

Niin, ja metmorfiinista hän kanssa mainitsi, että sitä käytetään myös pco:n hoidossa vaikka sokeritautia ei olisikaan. Se saattaa tulla siis jossain vaiheessa mulle mukaan, jos ei nyt ennen tärppää. Kuulemma pco voi johtua yleensä ylipainoisilla juurikin tästä insuliinihäikästä, mutta meillä normaalipainoisilla ongelma on yleensä aivolisäkkeen tuottamien LH ja FSH hormonien väärästä suhteesta. Mulla tässä suhteessa on pientä häikkää.

Selvisipä myös se, että viime kierrossa ei ollut ovista. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei voinut olla ovis, kun menkatkaan ei alkanut ajallaan. Viivat testissä ei ollut siis tarpeeksi vahvoja ja kuulemma vatsaontelossa on aina hieman nestettä, eikä ultralla enää muutama päivä oviksesta oikeen voi sanoa mitään. Ultra oli siis tällä ensikäynnillä kp 19 ja kuvittelemani ovis kp 15.

Ei kai tässä muuta. :D
 
Hydrangea No sullapas on totisesti ollut antoisa lääkärikäynti, ihanaa! Mä en noista hoidoista tiedän sen enempää (joten hankala kommentoida muuten), mutta tässä teidän keskusteluja lukiessa saa kyllä omakin tietopankki täydennystä. On sitten viisaampi jos ei luomusti tärppää, niin tietää vähän mitä tuleman pitää.
 
Fiinaliina, mielelläni jaan täällä omia kokemuksia, kun tuntikausia näistä asioista itsekin googlanneena tiedän, että on kiva lukea muiden kokemuksista. :)

En asiasta paremmin kysynyt, mutta ultrassa vissiin näky taas vaan niitä pieniä rakkuloita, joten ei taida olla ovista tulossa tässä kierrossa tai ei ainakaan vielä. Terot voin taas ottaa, jos kierto venyy. Vähän kyllä suunnittelin, jos söisinkin niitä jo kp 15-24 kuten normisti, niin ei tarvis ootella ja pääsis varmasti järkiajoissa uuteen yritykseen ja vihdoin sellaiseen kiertoon, missä voin oikeasti ehkä jopa ekaa kertaa koko tämän projektin aikana ovuloida! :)
 
Hydra mahtavaa, et käynti meni noin hyvin!! Onnea avonaisista munatorvista!! ;) :flower: kiva on lukea toisten kokemuksia aiheesta, koska eihän sitä tiedä vaikka itsekin sinne joskus joutuisi! Ala vaan nappaamaan Teroja kp15, niin pääset pian uuteen kiertoon :p eiköhän se ole sitten ekalla, ellei tokalla kerralla selvä, jos kerran siittiötkin on kunnossa, että tärppi kävis ;) toivotaan ainakin sitä!!! :p Itse olen jäänyt miettimän kovasti asioita sen mun gynen käynnin jälkeen, mitä vielä haluisi siltä kysyä, mitä silloin ei tullut mieleen! :( esim. et silloin kun se ultras mua, ni olisko siitä varmasti näkynyt ja olisko se sanonut, jos siellä olis jotaa pco tyyppistä näkynyt! Eli onko teidän pco -diagnoosti näkynyt ihan selvästi lääkäreille ultratessa, ettei sitä tarvitse tutkia mitenkään eritavalla?! Ja sitä kans miettinyt, kun gyne silloin puhui, että jos ei ala tärppäämään, niin ENSIN Clomit avuksi, mitä suuresti ihmettelen, koska ovulaatiohan mulla tulee oikeastaa joka kuukausi ja sitten vasta myöhemmin siittiöiden tutkimus... itse kyllä ajattelin, et jos tän vuoden loppuun mennessä ole tärpännyt, ni sit lähdetään kyllä heti ensimmäiseksi tutkii simpat!! Mitäs muut tytöt ootte mieltä, eikö se olisiki järkevämpää, kun mun alkaa Clomeja syömään?!? :)
 
Viimeksi muokattu:
Hydra Onnee avoinaisita munatorvista ja mukavaa et meni muutenkin hyvin :D Toivottavasti nyt sit tärppää mahdollisimman pian.

BFNiin simppa tutkimus olis järkevämpi jos kerran ovuloit melkee joka kuukausi. Mitä järkeä sit sun ois alkaa Clomeja syömään vai tekeeks ne muutaki ku aiheuttaa oviksen? Mä oon vähän pihalla näistä lääkkeistä vaikka niistä keskustellaan aika paljon ni en tahdo oikeen muistaa :D

ON En sitten tiedä mitä se eilinen pieni veren vuoto oli. Ei ole sen jälkee tullut verta yhtään eikä ole melkein mitään täti oloja. Nännit on vähän arat ja mahassa on hassuja tuntemuksia. Toivottavasti ei johtuisi tädistä :D
No jos sitä ens viikolla testailisi joku päivä jos täti ei tule :)
 
Babyfever, mut ultrattiin loop-hoitojen yhteydessä 2006. Silloin lääkäri totesi, että munasarjat on normaalit. Tänään sitten kysyin lääkäriltä, että mitä ihmettä. Se oli sitä mieltä, että yleensä joka lääkärillä on vähän eri mielipide siitä mihin pco:n raja vedetään. Joidenkin mielestä rakkuloita saattaa vaan olla paljon, mutta ei vielä riittävästi ollakseen varma pco. Tänään lääkäri oli sitä mieltä, että mulla on täysin varmasti pco. Useammalla aukkari on tavallaan täysin turha toimenpide. Oon lukenut, että varsinkin julkisella se usein tehdään vaan jos on ollut tulehduksia tai klamydia. Mä oon kyllä tyytyväinen, mulla asia kuitenkin varmistettiin, vaikka mulla ei ole ollut klamydiaa tms. Oon myös lukenut, että clomeja + inssiä saatetaan käyttää lapsettomuushoidossa, jos lapsettomuus on selittämätöntä. Sillä kai halutaan vaan varmistella asiaa. Mutta jos sulla ovulaatio tapahtuu, niin kannattaa varmaan harkita simppatutkimusta. Se on kuitenkin helppo ja halpa tapa lähtee selvittään asioita. Ilman lähetettä pääsee suoraan yksityisille klinikoille kun vaan varaa ajan. Näin me tehtiin. Täysin sokeasti myös noihin ovistesteihin ei kannata luottaa, kun mulla viime kierrossa ne oli eka haaleaa, sitten tuli suht selkeä plussa ja sitten taas haaleaa. Se plussa vaan ei ollutkaan plussa, mun hormoniepätasapainosta johtuen. Mutta toivottavasti sulla ei ole pco ja muutenkin teillä kaikki kunnossa. :) Ja vaikka pco olisikin, niin ei sekään ole maailmanloppu, kun tänään lääkäri sanoi, että se on lapsettomuusongelmista helpoin hoitaa ja sen hoidossa ollaan saatu parhaita tuloksia. Joten erittäin hyvillä mielillä ollaan tänään. :) Ja joo, taidan kyllä ottaa ne terot kp 15 alkaen. En jaksa enää odottaa, enkä usko luomu ovikseen tässä(kään) kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän käy kohta joukkokato :) tarrasukkia kaikille niitä tarvitseville!

Hydrangea onneksi olkoon aukinaisista munatorvista ja hienoa, että homma etenee teillä.

Babyfever Joo ei oo itellä mtn käryä mistöään noista lääkkeistä, mutta kannattaa kirjottaa kaikki kysymykset ylös ja jos käyt siellä nyt sit uudestaan niin sitten otat kysymykset mukaan. Hassultahan se kuulostaa, että jos sulla tulee ovis niin miksi sitten clomeja söisit, pian teillä on sitten kolmoset sylissä :) Meillä tosin kanssa gyne sano, että jos en tule uudelleen raskaaksi nyt ja vuosi yritystä tulee täyteen, vaikka onkin 1km takana, niin ensin silti tutkitaan minun hormonitoiminta ja viimesenä mies..tiedä sit.
 
miss_piggy
Voi paska. Oon ilmeisesti lihonu taas... mukamas parissa viikossa about 3kg, en vaan tajua, että mistä muka nuo kilot on voinu tulla ku en oo syöny normaalia enemmän tai edes epäterveellisesti, pyöräilen kouluun joka päivä ja käyn balancessa ja pumpissa edelleen.. :O Niin vaan puntari näyttää 74kg!!
Miten sitä sais tiputettua 10 kg.... ei oo motivaatiota eikä mistään löydy mitään järkevää ohjetta mitä kannattais syödä jne..
 
Fiinaliina ei ei ei... siis ovisplussan bongasin :) Anteeks vääränlainen informaatio. Eihän mulla ole vasta ku dpo3 eli ei mitään vois näkyä missään. Eikä ole niitä olojakaan :D Mut kui hienoo ois plussata .Siispä toivomme, että panteran haamu muuttuu pian kunnon plussaksi!

emppuli täällä niin peukut pystyssä sulle sinne <3

Jaahas... itää jatkaa myöhemmin... mies lähdössä koiran kanssa ulos ja lupauduin matkaan. Toi mies on taas kumman ihana <3
 
Pantera Varovaiset onnittelut täältäkin. Toivottavasti viiva lähtis vahvistumaan ja pieni siellä masussa jaksais pitää kiinni loppuun saakka :)

Hydrangea Kiva kun kerroit kokemukses tosta aukkarista. Mulla se on edessä maanantaina ja on vähä jo jännittäny se. Mulle lääkäri sano et voin ottaa särkylääkettä 2 tuntii ennen aukkaria, mut ite ajattelin ottaa kans tuntia ennen ettei teho sit ehdi ainakaan heikentyä.. Mekin varmaan sitten keskustellaan jatkosta. Viimeks ku puhuin lääkärin kanssa ni oli samaa mieltä ku sullakin, et heti vaan inssiin. Meillä kyllä miehen simpat on niin huonossa kunnossa, et kotiyrittämisestä ei taida oikee olla hyötyä. Clomitkin lopetettiin sen takia.. Toivottavasti teillä nyt sun lääkkeet ja kotihommat toimis, eikä tarvis lähteä hoitoihin :)

ON Mä oon ollu nyt jotenki kauheen masentunu.. Tai en oikeestaa masentunut mut jotenki surullinen kai.. Oon nyt ihan avoimesti puhunu kavereille tästä lapsettomuudesta kun ajattelin, että se helpottais oloa. On se vähän auttanutkin ku on puhunu, mut silti vetää välillä aika surulliseks.. Sit vielä kun ei oo töitä ja päivät pitkät vaan oon kotona ni seki pistää mielen matalaks. Oon ihan hirveen kiukkunen vähän väliä. Mies sanokin mulle yks päivä, et meet sitte vaikka huomenna kerää pulloja, mut jotain alat tekee, et ei sua kestä enää ku oon ollu siitä asti ku jäit työttömäks nii kiukkusel tuulella :D Kiva et sekin joutuu "kärsii" mun takia..
Sitte vielä ärsyttää ku tietää, et koko kierto menee ihan hukkaan. Pyydän kyllä lääkäriltä luvan et saan alottaa terot, koska muuten mun menkat ei ala varmaa ikinä.. No maanantaina sitä kuulee sitte lisää mitä tehdään..

Huomenna aattelin ottaa itteeni niskasta kiinni ja soittaa muutamaan päiväkotiin ja kysyy sitä oppisopimuspaikkaa. Jos niihin ei minnekään pääse ni sitte laitan hakemuksen vaan normi opiskelijaks. Ei kyllä paljoa ole vaihtoehtoja ku on varmaan 3 tai 4 päiväkotia minne soittaa. Kaupungilla olis vaikka kuinka monta, mutta ne ei ota :/
 
Voi teitä, kiitoksia varovaisista onnitteluista!:heart:
Vähän kyllä mietityttää, et tuleeko alkuviikosta parempaa plussaa... Toivottavasti ainakin! Niin kauan pysyn täällä teijän kanssa ja oon "raskaana kunnes toisin todistetaan":LOL:

Väsyttää, kiukuttaa, masuun sattuu, tissit särkee ja selkään sattuu ja jatkuva etova olo, jos huomenna olis vähän paremmilla mielillä, ku käydään kirjottamassa se vuokrasopimus! :)
 
Voi teitä, kiitoksia varovaisista onnitteluista!:heart:
Vähän kyllä mietityttää, et tuleeko alkuviikosta parempaa plussaa... Toivottavasti ainakin! Niin kauan pysyn täällä teijän kanssa ja oon "raskaana kunnes toisin todistetaan":LOL:

Väsyttää, kiukuttaa, masuun sattuu, tissit särkee ja selkään sattuu ja jatkuva etova olo, jos huomenna olis vähän paremmilla mielillä, ku käydään kirjottamassa se vuokrasopimus! :)
Sanoisinko että siulla on kohtalo pelannut hyvin ;) Aattele nyt, uus asunto ja siihen sitten raskaus ja kaikki on perfekto :D Onnea :heart:

On: Mie uskon että täällä on kanssa kohtalo pelissä, saas nähdä kuin käy :D
 

Yhteistyössä