Niin mettä vastaa ku sinne huudetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255216:Kukas nyt alkaa vittuilemaan?
Niin mettä vastaa ku sinne huudetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255216:Kukas nyt alkaa vittuilemaan?
Ei nii, me osataan nauraa itsellemme ja tamperelaisille .Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255156:Se nyt vaan on niin että täällä päin heitetään huumoria pohjanmaasta ja Turusta. Turkkulaiset vaan ei koskaan hermostu vitseistä....
Mä määrittelen oman huumorini, ja sulla ei ole mitään oikeutta alkaa väittämään mun huumoria vittuiluksi. Ymmärrätkö sen? Sulla on oikeus loukkaantua toisten sanoista, mutta sulla ei ole oikeutta väittää että toinen on suunnannut ne sanat loukkaukseksi.Mulla on kyllä huumorintajua eli en oo tosikko, mutta ei mulle kaikki paska uppoa huumorina. Sä et voi määritellä yksin mikä on hauskaa ja jota kaikkien pitääs pitää huumorina.
Niin, että sä omasta mielestä saat suoltaa näppikseltä mitä tahansa huumorin nimis eikä kenelläkään oo oikeus loukkaantua. Just joo. Eipä sulla oo yhtää sen enempää käytöstapoja ku "lähiökakaroolla".Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255272:Mä määrittelen oman huumorini, ja sulla ei ole mitään oikeutta alkaa väittämään mun huumoria vittuiluksi. Ymmärrätkö sen? Sulla on oikeus loukkaantua toisten sanoista, mutta sulla ei ole oikeutta väittää että toinen on suunnannut ne sanat loukkaukseksi.
Jos mä koen jonkun huumorin paskana eikä se aukea mulle, niin en silti ala väittämään toisen suunnanneen sen vittuiluksi.
Pitäiskö mun nyt loukkaantua koska en tajua sun tapasi keskustella? Voisinhan mäkin kääntää tän keskustelun sellaiseksi että sä haluat loukata mua kommenteillasi. Mutta ei sillä mitä ajattelet musta ole mulle merkitystä. Enhän mä voi sille mitään, että pohjanmaa on sulle raamatullisen pyhää maata, josta ei voi edes vuitsiä vääntää.
Yritin ottaa puheeksi ne lapset jotka kiusaavat toisia lapsia. Mutta sua näyttää enemmmänkin kiinnostavan mun persoonani.Niin, että sä omasta mielestä saat suoltaa näppikseltä mitä tahansa huumorin nimis eikä kenelläkään oo oikeus loukkaantua. Just joo. Eipä sulla oo yhtää sen enempää käytöstapoja ku "lähiökakaroolla".
Koitappa oikeen ajatuksella lukia mun eka viesti tähän ketjuun. Sen jälkeen mieti ajatuksella miten vastasit tuohon mun viestiin.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255376:Yritin ottaa puheeksi ne lapset jotka kiusaavat toisia lapsia. Mutta sua näyttää enemmmänkin kiinnostavan mun persoonani.
Et voi olla tosissasKoitappa oikeen ajatuksella lukia mun eka viesti tähän ketjuun. Sen jälkeen mieti ajatuksella miten vastasit tuohon mun viestiin.
Lue koko ketju, niin typerämmäksi menee...Jaa. Mä yritin keksiä jotain nasevaa, mutta toi aloitus on niiiiin typerä, että lakoniseksi vetää....
Se ei ollut analyysi, vaan mielipide. Niissä on ihan vissi ero.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255227:Ihan hyvä analyysi, vaikkakin meni metsään.
Ei, en törmäile peileihin.
Eli et missää vaihees edes halunnu keskustelua tästä asiasta. Voisit jo myöntää sen.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255451:Et voi olla tosissas
Joo, voi olla, mutta enpä nyt taira jaksaa.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255471:Lue koko ketju, niin typerämmäksi menee...
Missä vaiheessa toimeentulotuen saaminen on tarkoittanut sitä että imisellä on ongelma? Jokuhan saattaa vaikka hyödyntää olemassa oelvaa systeemiä! Esim minä aikanaan.. mikä järki olisi ollut mennä töihin surkea palkkaislle alalle ja vuokran jälkeen oisin joutunut hakee toimeentulotukea silti. Sen sijaan käytin systeemiä laillisesti hyväksi ja lähdin opiskelemaan parempi palkkaista alaa toimeentulotuella!Lähiöissä ongelmat pesii, ja pomppaa oikein silmille koko kirjossaan. Missä toimeentulotuki, siellä myös suurin osa sossun asiakkaista. Ja tämä totuus ei poissulje sitä että ongelmia löytyy muualtakin, mutta turha jeesustella sillä.
Myönnän etten halua keskustella asiasta sinun kanssasi.Eli et missää vaihees edes halunnu keskustelua tästä asiasta. Voisit jo myöntää sen.
Mikä vika mun ekas viestis oli? Jos et alunperinkää halunnu mun mielipidettä tähän ketjuun, niin olisit jättäny huomiotta mun ekan viestin.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255542:Myönnän etten halua keskustella asiasta sinun kanssasi.