Meidän 11- vuotias poika taisi kuulla mitä makkarissa tapahtui :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi ei

Vieras
Olen itse lapsena joutunut sekä näkemään että kuulemaan vanhempieni sekstailuja. Senkin takia olen ollut todella tarkka omien lasten kanssa. Seksiä on harrastettu vain heidän nukkuessaan ja ääntä ei olla pidetty. Tämä on vaikuttanut seksin määrään ja laatuun. Onneksi välillä ollaan päästy oikein kunnolla irrottelemaan kun ollaan oltu kahdestaan.

No tänään sitten mentiin miehen kanssa makkariin melko pian sen jälkeen kun vanhempi poikamme meni sänkyynsä. Viime kerrasta on useampi viikko ja meno oli sitten sen mukaista. En voinut olla ääntelehtimättä, mutt tietoisesti päätin olla välittämättä asiasta. Ovi oli kiinni, lapset nukkumassa ja tuntui niin älyttömän hyvältä.

Seksin jälkeen menin pesulle ja kuulin pojan sängyn natisevan. Samalla huomasin että ovi oli raollaan vaikka mielestäni laitoin sen kiinni. Myöhemmin kävin vielä kurkkaamassa huoneessa ja siellä oli hyvin hiljaista. Ei siis kuulunut nukkuvan lapsen syvää hengitystä.

Mitäs nyt sitten kuuluu tehdä? 11 vuotta olen onnistunut välttämään tätä tapahtumista ja nyt sitten näin. Otanko asian puheeksi ja miten ihmeessä? Vai olenko niin kuin en tietäisi/ epäilisi mitään? Itku ei ole kaukana :(

Kysy pojalta, että kuulitko jotain erikoista illalla. Ja selitä, että koska isi ja äiti rakastaa toisiaan niin kovasti, niin joskus he haluavat olla hyvin lähellä toisiaan. Ja koska se tuntuu niin hyvältä, niin silloin voi kuulua hassuja ääniä, kun iskä ja äiti nauttivat toistensa läheisyydestä niin paljon.

Olen ollut viidesluokkalaisten opettajana. Tuon ikäisille opetetaan biologian tunnilla yhdyntä-asioita. Ja pojat etenkin ovat tuossa iässä jo erittäin tietoisia ja kiinnostuneita seksistä.

Hyi hitto, tuli tuon lukemisesta se sama yököttävä tunne mikä tuli kun kuulin itse lapsena vanhempien paneskelua :x Ja todellakin tajusin mistä oli kyse, enkä varmasti olis halunnu niiden kanssa siitä keskustella.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Sepitä nyt ihmeessä jokin hätävalhe. Esim. "äiti oli nukkumassa ja yhtäkkiä äiti olikin vappupallo ja isin piti tulla äitin päälle ettei äiti karkaa taivaalle. Ethän halua että äiti karkaa taivaalle? Ethän?! Vastaa, senkin...! "

Nykyajan 11-vuotias on hyvinkin saattanut olla jo ykköspesällä joten herätkää jo kukkahattuäidit! :laugh:

En pidä lastani vauvana ja tiedän kyllä hänen tietävän seksistä. Olemmehan aiheesta tietysti myös yhdessä puhuneet. Olen suunniltani siksi, että tiedän kokemuksesta miten inhottavaa on kuulla vanhempien muhinoita ja olen yrittänyt lapsia siltä varjella. Eilen oli oikeasti ensimmäinen kerta 11 vuoteen kun en jaksanut murehtia. Päätin luottaa että poika nukkuu ja toisin kävi. Voi elämän kevät että ottaa päähän. Ja kohta poika varmaan heräilee.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;27233976:
En pidä lastani vauvana ja tiedän kyllä hänen tietävän seksistä. Olemmehan aiheesta tietysti myös yhdessä puhuneet. Olen suunniltani siksi, että tiedän kokemuksesta miten inhottavaa on kuulla vanhempien muhinoita ja olen yrittänyt lapsia siltä varjella. Eilen oli oikeasti ensimmäinen kerta 11 vuoteen kun en jaksanut murehtia. Päätin luottaa että poika nukkuu ja toisin kävi. Voi elämän kevät että ottaa päähän. Ja kohta poika varmaan heräilee.

Olisiko sinun nyt ensin aika ottaa aikuinen kanta omiin traumoihisi? Lapsena joo, ei ole kiva kuulla vanhempien puuhia. Mutta nyt kun olet aikuinen tiedät mistä oli kyse ja että asia oli todellakin ok, sinun vanhempasi saavat harrastaa seksiä

Sitä kautta voinet ymmärtää poikaasikin. Ei hänestä varmasti kiva ole kuulla sekstailun ääni - mutta kykenetkö uskomaa, meistä varmasti 90% on kuullut vanhempien harrastavan seksiä. Ja voimme sen asian kanssa elää. Ei tässä elämässä kukaan "traumoitta" selviä ja vanhempien seksin harrastus - no joo, ei ole traumaattisin kokemus(saa selvityksen nuoren mielessä kun itse aloittaa nuo toimet). Eriasia jos vanhemmat tarkoituksellisen show järjestää ja oikein haluaa tulla yllätetyksi. Silloin mennään kipeän puolelle

Mun tytär kerran yllätti, karjaisi vaan täysillä että turpa kii, täällä koitetaan nukkua :rolleyes:
Olishan se ihanteellista että lapset ei koskaan näkisi tai kuulisi mitään, mutta se ei taida onnistua ilman lukittua ja äänieristettyä makkaria..

Kysy pojalta, että kuulitko jotain erikoista illalla. Ja selitä, että koska isi ja äiti rakastaa toisiaan niin kovasti, niin joskus he haluavat olla hyvin lähellä toisiaan. Ja koska se tuntuu niin hyvältä, niin silloin voi kuulua hassuja ääniä, kun iskä ja äiti nauttivat toistensa läheisyydestä niin paljon.

Buaaah :D :D :D Mä voisin selittää näin meidän kolmevuotiaalle, mutta eiköhän 11-vuotias jo kestä totuuden. Missä ihmeen pinkissä pumpulissa te niitä lapsianne kasvatatte? Ei seksin tulisi sentään ihan noin suuri tabu olevan.

Meidän 9v tyttö tietää mitä on seksi. Ollaan juteltu siitä, miten lapset tehdään ja että se on yhdyntää. Seksi on aikuisille kuuluva asia, aivan kuten tupakka ja alkoholikin, eli niistä asioista päätetään vasta sitten aikuisena, eikä siis vielä 9v iässä.

Varsinkin näin tyttölasten äitinä koen tärkeäksi kertoa lapsille seksistä edes senvertaa, että se tosiaan on aikuisille kuuluvaa, aikuisten välistä toiminta. Ollaan puhuttu netin vaaroista ja lapseni tietää myös mikä on namusetä. Silloin kun lapsi kulkee jo itsenäisemmin ulkona ja on siis alttiimpi seksuaalirikollisen uhriksi joutumiselle, pitäisi näistä asioista ainakin josakin määrin puhua.

Ja kuten tuossa jo mainittiin, niin eipä se ihan maailman harvinaisintakaan ole, että 11v on jo seksiä harrastanut. Itse tunnen muutaman nyt jo aikuisen ihmisen, jotka ovat olleet ensimmäisessä yhdynnässä 12v iässä.

[QUOTE="vieras";27233734]Hyi hitto, tuli tuon lukemisesta se sama yököttävä tunne mikä tuli kun kuulin itse lapsena vanhempien paneskelua :x Ja todellakin tajusin mistä oli kyse, enkä varmasti olis halunnu niiden kanssa siitä keskustella.[/QUOTE]

totta joka sana..huh puistatuttaa vielläkin

Peesailen monia, 11 vuotias tosiaan jo tietää mistä on kysymys ja seksi on yksi maailman luonnollisimpia asioita. Toki ei niitä vanhempien ääniä ole kiva kuunnella, mutta ei niistä itselleni ole ainakaan traumoja jäänyt vaikka olen kuullut ja valitettavasti myös nähnyt. Meillä ollaan kärähdetty myös lapsille kun ovat olleet pieniä ja silloin on käyty nämä isi ja äiti rakastaa toisiaan keskustelut ja nyt kun esikoinen on 10v niin taisi vasta pari viikkoa sitten kuulla meidän touhut vaikka ei nyt karjutakkaan seksin aikana, mutta jotain ääntä väkisinkin kuuluu,asiasta puhutaan jos kysytään mutta itse ei mennä asiaa tyrkyttämään. SEKSI EI OLE SAIRAUS

[QUOTE="vieras";27233663]Poikas runkkaili varmaan, kun kuuli teidän touhut :) siksi sänkyäänkin natisutti[/QUOTE]

Miten metsänpeikko voit tykätä näin sairaasta kommentista? Luulin sinun olevan edes vähän terve.

Kaikella kunnioituksella: miksi olette kokeneet vanhempienne seksin harrastamisen niin vahvasti ja jopa traumatisoivana asiana?

Itse heräsin kerran lapsena viikonloppuna vähän aiemmin, ja olin menossa vanhempieni makuuhuoneeseen, mutta jätinpä väliin kun näin heidän harrastavan seksiä. Okei, en olisi halunnut sitä nähdä ja kuva tuosta syöpyi luultavasti ikiajoiksi mieleeni, mutta en ole asiaa mitenkään aktiivisesti ajatellut enkä usko sen vaikuttaneen minuun sen kummemmin. Olin tuolloin kai 8-9-vuotias ja tiesin kyllä, mistä hommassa oli kyse.

No ei ehkä ihan sama asia, mutta meillä 4 vuotias yllätti meidät kesken kaiken... Tuli sängyn viereen ja höpötti jotain että kattokaa mitä löysin ja me vaan että yläkertaan, nyt, nukkumaan... Siis nukkumassa piti olla... Kysyi kyllä että mitä tapahtui, mutta meillä vaan "päristettiin mun mahaa..." ja läpi meni, eikä sen enempää tullut kysymyksiä... Tietenkin jälkikäteen tajuaa mistä oikeasti oli kyse, mutta 4 vuotiaan ei tarvitse vielä yhtään enempää tietää...

Yhteistyössä