Meidän 11- vuotias poika taisi kuulla mitä makkarissa tapahtui :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27234677]Hyi helvetti! Säälikää saatanan kanit sitä esiteiniä!!
Teen IP-numeron kautta LS-ilmon![/QUOTE]

Todella todella todella toivon että tämä on vaan joku provoilija, mutta jos ei niin suosittelen löysäämään sitä kukkahattua kun taitaa liikaa kiristää päätä

11v on jo onneksi "sen verran vanha" ettei sille välttämättä jää mitään syvempiä traumoja. Totta kai sitä varmasti ällötti koska ton ikänen jo tietää miten niit lapsia tehään.

Kaikella kunnioituksella: miksi olette kokeneet vanhempienne seksin harrastamisen niin vahvasti ja jopa traumatisoivana asiana?

Itse heräsin kerran lapsena viikonloppuna vähän aiemmin, ja olin menossa vanhempieni makuuhuoneeseen, mutta jätinpä väliin kun näin heidän harrastavan seksiä. Okei, en olisi halunnut sitä nähdä ja kuva tuosta syöpyi luultavasti ikiajoiksi mieleeni, mutta en ole asiaa mitenkään aktiivisesti ajatellut enkä usko sen vaikuttaneen minuun sen kummemmin. Olin tuolloin kai 8-9-vuotias ja tiesin kyllä, mistä hommassa oli kyse.

En tiedä miksi, siksi kysyinkin miten siitä pääsee eroon.

[QUOTE="huhhuh";27234451]Miten metsänpeikko voit tykätä näin sairaasta kommentista? Luulin sinun olevan edes vähän terve.[/QUOTE]

Siksi ku nää jutut täällä on joskus niin naurettavia että on vaikea näitä pokalla lukea! :laugh:

Kun rappaa niin joskus vaan tuppaa roiskua vaikka kuinka varois. Eli ihan normitouhua :)

EDIT: Jaa tuossa tarkoitettiinkin nimimerkkiä "metsänpeikko" eikä mua.

Jatkakaa...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä