Lunatic
Jotka rakastaa miestään yhtä paljon tai enemmän, kuin lapsiaan.Ai jotka rakastaa myös miestään ? . Onneksi niitäkin on.
Jotka rakastaa miestään yhtä paljon tai enemmän, kuin lapsiaan.Ai jotka rakastaa myös miestään ? . Onneksi niitäkin on.
Niin, yhtä paljon ja eri tavalla, mutta ei enemmän. Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa. Päin vastoin. Ja kumpikin vanhempi toimii kuitenkin kaikessa ensisijaisesti aina lasten edun mukaisesti. Kyllähän niitä lapsia valtavasti rakastetaan.Jotka rakastaa miestään yhtä paljon tai enemmän, kuin lapsiaan.
sun on helppo valita kun sulla on vaan yksi lapsiTyperämpää kommenttia kuin se, en ole nähnyt vähään aikaan tällä palstalla!!!
Ja se on jo paljon se.
Vaikka mulla olis kymmenen lasta ja Jeesus aviomiehenä, äidinrakkaus ei siitä mitenkään vähenisi, tai jäisi Jeesusmiehen jalkoihin.sun on helppo valita kun sulla on vaan yksi lapsi
aatteleppa vaikka mun äitiä jolla kaks tosi ihanaa tytärtä ja yks mörökölli, siinä alkaa jo olla enemmän parametrejä
Niin, sä koet sen nyt tuolla tavalla, monille se menee juuri noin, mutta osalle toisella tavalla. Niin että myös miestä rakastaa yhtälailla (edelleen korostan että eri tavalla). Ja onhan tietty niitäkin jotka ei lapsiaan edes rakasta. Ei tässäkään asiassa ole mitään yhtä mallia minkä mukaan tuo menee, tai minkä mukaan sen pitäisi mennä. Mun mielestä siis.Vaikka mulla olis kymmenen lasta ja Jeesus aviomiehenä, äidinrakkaus ei siitä mitenkään vähenisi, tai jäisi Jeesusmiehen jalkoihin.
Et voi ymmärtää, olet mies.
Ei voi kun päätä puistella.Niin, yhtä paljon ja eri tavalla, mutta ei enemmän. Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa. Päin vastoin. Ja kumpikin vanhempi toimii kuitenkin kaikessa ensisijaisesti aina lasten edun mukaisesti. Kyllähän niitä lapsia valtavasti rakastetaan.
No puistele . Kyllä mä ymmärrän sun näkökantasi, ja ennen omaa miestäni varmasti olisin ollut samoilla linjoilla.Ei voi kun päätä puistella.
Sulla on nyt kauhea tarve tuoda tota kantaasi esille, miksi? Tekeekö se asiasta jotenkin normaalimpaa kun toistat sitä metritolkulla.Niin, sä koet sen nyt tuolla tavalla, monille se menee juuri noin, mutta osalle toisella tavalla. Niin että myös miestä rakastaa yhtälailla (edelleen korostan että eri tavalla). Ja onhan tietty niitäkin jotka ei lapsiaan edes rakasta. Ei tässäkään asiassa ole mitään yhtä mallia minkä mukaan tuo menee, tai minkä mukaan sen pitäisi mennä. Mun mielestä siis.
Ei. Täällä ei tällä hetkellä vaan ole tarpeeksi ketjuja joissa viihtyisin keskustelemassa. Ei mun tarvitse tässä sen enempää jauhaakaan omaa mielipidettäni. Eiköhän ole tullut jo selväksi.Sulla on nyt kauhea tarve tuoda tota kantaasi esille, miksi? Tekeekö se asiasta jotenkin normaalimpaa kun toistat sitä metritolkulla.
Eli sä olet niitä naisia joita mies vie, ja sinä vikiset.. lapset menee oitis samalle viivalle miehen kanssa tai tippuvat alemmas.No puistele . Kyllä mä ymmärrän sun näkökantasi, ja ennen omaa miestäni varmasti olisin ollut samoilla linjoilla.
No en ole. Kyllähän sä tiedät että olen tietyllä tavalla samalla tyylillä voimakas persoona kun sinäkin. Ja mulla on tosi kiltti mies, muttei todellakaan mikään nössykkä, ei ole päälle käveltävissä hänkään. Eikä lapset koskaan tipu mihinkään alemmas. Muttei tässä ketjussa ollut kyse musta, ja kuten sanottu, mun mielipide on jo tullut esille, mitä sitä enää vääntämään.Eli sä olet niitä naisia joita mies vie, ja sinä vikiset.. lapset menee oitis samalle viivalle miehen kanssa tai tippuvat alemmas.
Selväksi on jo tullut, ja kuten sanottua, toivottavasti kaltaisiasi äitejä ei ole ihan hirveästi.
Joo, eiköhän tämä meiän vääntö tullut jo väännetyksi.No en ole. Kyllähän sä tiedät että olen tietyllä tavalla samalla tyylillä voimakas persoona kun sinäkin. Ja mulla on tosi kiltti mies, muttei todellakaan mikään nössykkä, ei ole päälle käveltävissä hänkään. Eikä lapset koskaan tipu mihinkään alemmas. Muttei tässä ketjussa ollut kyse musta, ja kuten sanottu, mun mielipide on jo tullut esille, mitä sitä enää vääntämään.
Mä tämän ketjun eka viestissäni kerroin rakastavani miestäni enemmän. Nykyisin. Ehkä se on myös luopumisen tuskaa, koska tiedostan päivä päivältä enemmän, että lapset tuosta lähtevät elämään omaa elämäänsä. Esikoinen on jo löytänyt oman rakkaansa, jonka kanssa ovat jo reilun vuoden kulkeneet samaa polkua.:headwall: :headwall: :headwall:
Öh, en halua olla niin "onnekas" ikinä, etten rakastaisi lastani eniten maailmassa.
Toivottavasti sun kaltaisia äitejä ei ihan kauheasti ole.
EIIIII, mistä teitä oikein sikiää!!!! |Omä tämän ketjun eka viestissäni kerroin rakastavani miestäni enemmän. Nykyisin. Ehkä se on myös luopumisen tuskaa, koska tiedostan päivä päivältä enemmän, että lapset tuosta lähtevät elämään omaa elämäänsä. Esikoinen on jo löytänyt oman rakkaansa, jonka kanssa ovat jo reilun vuoden kulkeneet samaa polkua.
En koe syyllisyyttä tuosta. Minusta se on elämän normaali kuvio pitkissä, elämänkumppanuuteen sitoutuneissa ihmissuhteissa, että ollaan ensisijaisesti pariskunta, ja vasta toissijaisesti vanhemmat lapsilleen. Lasten on myös hyvä ponnistaa elämäänsä tältä pohjalta, joka antaa heille hyvän perusturvallisuuden. Näen ja koen siis asian ihan toisin päin, kuin esim. Aloittaja.
Mutta ymmärrän toki senkin kannan, että rakastaa lastaan eniten (ellei puolisoa esim. Ole tai se ei "ansaitse" rakkautta). Helppohan se on ymmärtää =)
Vanhempien hyvästä parisuhteesta Sekä mun, että mieheni vanhemmat ovat edelleen, vuosikymmenien jälkeen, yhdessä ja rakastavat toisiaan epäilemättä syvästi. Kaikkea hyvää he ovat meille lapsille halunneet ja antaneet, mutta on ihana katsella heitä nyt yhdessä, kun meillä lapsilla on omat perheet.EIIIII, mistä teitä oikein sikiää!!!! |O
Kiitos että pilaatte päiväni, en ole osannut villeimmissä painajaisissakaan kuvitella, millasia "naisia" tämä palsta pullistelee. Olen toki jo aiemminkin havainnut, että aikamoisia lattiarättejä täällä tuppaa suuriosa olemaan, mutta että... AAAAARGH!!!!!! |OVanhempien hyvästä parisuhteesta Sekä mun, että mieheni vanhemmat ovat edelleen, vuosikymmenien jälkeen, yhdessä ja rakastavat toisiaan epäilemättä syvästi. Kaikkea hyvää he ovat meille lapsille halunneet ja antaneet, mutta on ihana katsella heitä nyt yhdessä, kun meillä lapsilla on omat perheet.
Mutta ällös huoli, myös lapsemme ovat saaneet ja saavat rakkautta jatkossakin =)
Nyt tyttären kanssa hammaslääkärikäynnille
Täytyy sanoa, että kerrankin olen tämän nimimerkin kanssa samaa mieltä.EIIIII, mistä teitä oikein sikiää!!!! |O
Etkö vielä 10 sivun jälkeen ole ymmärtänyt sitä, että aloittajan äiti EI ole pystynyt tarjoamaan aloittajalle lapsen tarvitsemaan perusturvallisuutta ja siksi aloittaja nyt "oireilee" oman lapsen synnyttyä? Ei siinä ole loppupelissä ollut kyse lainkaan siitä millainen parisuhde aloittajan vanhemmilla on ollut vaan siitä, että äiti ei ole sitä perusturvallisuutta tarjonnut.Lasten on myös hyvä ponnistaa elämäänsä tältä pohjalta, joka antaa heille hyvän perusturvallisuuden. Näen ja koen siis asian ihan toisin päin, kuin esim. aloittaja.
Juuri näin!Vanhempien hyvästä parisuhteesta Sekä mun, että mieheni vanhemmat ovat edelleen, vuosikymmenien jälkeen, yhdessä ja rakastavat toisiaan epäilemättä syvästi. Kaikkea hyvää he ovat meille lapsille halunneet ja antaneet, mutta on ihana katsella heitä nyt yhdessä, kun meillä lapsilla on omat perheet.
Mutta ällös huoli, myös lapsemme ovat saaneet ja saavat rakkautta jatkossakin =)
Nyt tyttären kanssa hammaslääkärikäynnille
Sekö tekee naisesta lattiarätin että rakataa omaa puolisoaan?Kiitos että pilaatte päiväni, en ole osannut villeimmissä painajaisissakaan kuvitella, millasia "naisia" tämä palsta pullistelee. Olen toki jo aiemminkin havainnut, että aikamoisia lattiarättejä täällä tuppaa suuriosa olemaan, mutta että... AAAAARGH!!!!!! |O
fortunate onneksi antaa vielä toivoa ihmiskuntaan.:heart:
Menen ottamaan vp-lääkkeen.
Onneksi sä et pilaa mun päivääni, vaikka lattiarätiksi ja "naiseksi" tituleeraatkin =) Harmi kuitenkin, kun tämän nyt piti henkilökohtaisuuksiin mennä, vaikka itse yritin keskustella asiallisesti.Kiitos että pilaatte päiväni, en ole osannut villeimmissä painajaisissakaan kuvitella, millasia "naisia" tämä palsta pullistelee. Olen toki jo aiemminkin havainnut, että aikamoisia lattiarättejä täällä tuppaa suuriosa olemaan, mutta että... AAAAARGH!!!!!! |O
fortunate onneksi antaa vielä toivoa ihmiskuntaan.:heart:
Menen ottamaan vp-lääkkeen.