<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Voi miss_piggy :( :hug: Toivottavasti ei mitään kauhean vakavaa ole tapahtunut. Tsemppiä teillekkin nyt vaan. Toivottavasti kaikki selviää ja luottamusta voi rakentaa takaisin.

Mikä noita miehiä nyt vaivaa, taitaa olla joku tollosyndrooma liikeellä?
 
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
lullaby89 meidän olis pakko ottaa semmonen 'avaimetkäteen' -sopimus, koska me ei ei tossaan kestettäis sitä itse rakentamista. Teillä onki aika hyvä tilanne jos isillä on homma hanskassa niin saatte tehdä ihan just oman näköisenne talon, mikäli rakentamaan joskus päädytte =) Mä oon noita hintojakin vertaillu ja lopulta vanhan talon ostaminen voi tulla pal kalliimmaksi ku uuden rakentaminen!!

Babyfever1 kiitos tsemppaamisesta, mutta tuskin tässä on saatu siementä itämään :(

empp voi että, mieki haluisin olla yhtä ahkera ja tehdä käsitöitä, harmi vaan ei taida riittää itellä aikaa ja jaksamista tuohon. Olis niin ihana tehdä jotain vauvajuttujakin jemmaan.

Hydrangea no teillä onki jo hyvällä mallilla remppa ja aika ahkeria ootte jos kaksin saanu kaiken aikaan! Mekään ei kauas muuttaa haluta, mut sillai että ei olis mikään postimerkkitontti :D

Dana- voi kurjuus. Mä oon kuullukin ja täältä lueskellu ettei mitään kukkaroystävällisiä noi hoidot ole. Voihan hitto.

maimai83 lueskelinkin muuten tuolta, että olette muuttoa miettineet. Poisko Turusta??

miss_piggy kiva kun sulla on siellä pieni harjoittelukappale. hih. Sitähän se elämä sit on seittemänpäivää viikossa, vilkasta elämää lapsen kanssa =)

tada voi ei miten kurja juttu tuo teidän riita. MIEHET. Ne ei aina vaan tajua. Toivottavasti ootte jo saanu sovittua.

miss_piggy
voi ei, toivottavasti ei mitään vakavaa :( haleja ja tsemppiä.

taitaa tosiaan, kuten marpa sanoi, olla jokin tollotauti meneillään.
 
Hei tytsyt!

Voi tada, ymmärrän täysin, että olit pettynyt mieheesi kovin. Emmäkää tollasta varmasti sulattaisi...jos ite on täysillä mukana ja tekee uhrauksia omalta osaltaa, pitää sen toisenkin olla siihen valmis. Toivottavasti saitte puhuttua asiasta uudelleen selvinpäin (miten kävi?) ja miekkonen otti opikseen! tsemiä <3

M_P: Sielläkin kurjia juttuja, voi ei. Toivottavasti ei kovin isoja juttuja! Onko asia siellä yhtään selvinny! Tsemppihaleja sinnekin!

Kiva ja tekemisen täyteinen viikonloppu ollu täällä. Pe vähän istuttiin iltaa kavereiden kanssa punkun äärellä. La mentiin pelailemaan ja saunomaan kavereille, joilla on ihana hieman yli 1v poika (ei tehny vauvakuumeelle hyvää ei ;)). Ja tänään kyläiltiin serkun luona, jota ei oltu aikoihin nähty...hyvä mieli...Ei ehtiny liikaa vauvajuttuja miettiä, tosin toiveet alkaa olla taas huipussaan kun dpo 9 on käsillä..viiltelyä ja nippailua ja aikamoista närästystä ollu mut varsinki noita nippailuja nyt tuntuu olevan joka kierrossa jos jonkinlaisia. Toivotaan silti parasta :) Iik, jännä viikko edessä, täytyy saada gradu palautettua :/
 
  • Tykkää
Reactions: Marpa ja maimai83
miss_piggy, toivottavasti ei mitään vakavaa. :hug: Voi noita miehiä...

Fiinaliina, persaukisen on pakko yrittää ja tehdä ite. :D Teettää näin mittavaa remppaa ei olis todellakaan pystynyt. Juu, mitään postimerkkivuokratonttia mekään ei haluttu, niin siks tällanen ratkasu, vaikka välillä hirvittää, että mikä työleiri tulikaan hankittua, mutta onneksi jo voitonpuolella ollaan. Ehkä joskus voisi vielä sen uudenkin rakentaa, mutta nyt ensin nautitaan tästä, kun pian valmista saadaan. Mukavaa talopaketinetsintää teille! :)

ON: Käytiin miekkosen kanssa katsomassa meidän kummipoitsua. Ihana mittarimatomönkijä. :heart: Meitä myös pyydettiin tällä viikolla pienen prinsessan kummeiksi. :) Kirkossa ei kumpikaan olla, joten meistä tulee sitten taas sellaisia pakanakummeja. :D Onks teillä muilla kummilapsia?
 
Viimeksi muokattu:
Miss_piggy toivottavasti siwellä jo asiat paremmalla mallilla. Mut huono juttu on aina se, jos huomaa ettei toinen olekkaan luottamuksen arvonen täysin... :( Haleja sinne!

Fiinaliina empä osaa sanoa olisko muutto minne... Kuhan tällä hetkellä oon katellu pääkaupunki seudun tarjontaa, mutta myöskin varsinaissuomen :) ELi kaikki aikas auki. Mut joku muutto johonkin jossain vaiheessa kyllä.

Hydra mulla on noita kummialpsia jo neljäkin kappaletta :D Vanhin niistä nyt meni kolmannelle ja nuorin täytti kolme. Kovin vähän tulenähtyä, mutta vanhimmaisen ja nuorimmaisen kummilapsen vanhempien kanssa paljon ollaan tekemisissä. Vanhin kummilapsi on tädin lapsi ja nuorin on hyvän ystävän :) Kaks keskimmäistä on kyl kans sinänsä läheisten, sedän ja toinen kans ystävän, mut tekemissä vähemmän. Tällä hetkell kummilapset ihan riittää :)
 
M_P Toivottavasti ei oo tapahtunut mitään peruuttamatonta!! Tsemppiä ja yrittäkää saada asiat sovittua :heart:

tada Toivottavasti teilläkin jo miehen kans asiat kunnossa!

Hydrangea Mulla on maailman ihanin 2,5v kummityttö ? Nyt kun vielä ei ole niitä omia lapsia niin tykkään viedä häntä joka paikkaan ja tehdään kaikkee kivaa yhdessä. Kesällä ku oltiin sirkuksessa niin käveltiin sirkuksen loputtua autolle käsikädessä ja yhtäkkiä hän pysähty ja katto mua lippansa alta suoraan silmiin ja sano "sää oot mun kummitäti". Mun sydän ihan pakahtu ku se oli niin ihana ? Voi kun sais joskus itekkin niin ihanan ja herttasen lapsen ku oma kummityttö on!
 
Moi vaan. Eilen oli tosi pitkä päivä töissä. Kolmetoista ja puol tuntie :( meinasin itkun tirauttaa ku kotiin pääsin,väsytti ihan sairaasti. Mikähän muuten miehiä vaivaa nyt. Meki riideltiin perjantaina :( miehet on välillä niin perseestä suoraan sanottuna. Ollaan me onneksi jo sovittu ja nyt se tuolla keittiössä kokkailee. Huomenna lähtö hänellä reissuun taas ja minä nautin viikon ainoasta vapaasta. :)
 
miss_piggy, toivottavasti ei mitään vakavaa. :hug: Voi noita miehiä...

Fiinaliina, persaukisen on pakko yrittää ja tehdä ite. :D Teettää näin mittavaa remppaa ei olis todellakaan pystynyt. Juu, mitään postimerkkivuokratonttia mekään ei haluttu, niin siks tällanen ratkasu, vaikka välillä hirvittää, että mikä työleiri tulikaan hankittua, mutta onneksi jo voitonpuolella ollaan. Ehkä joskus voisi vielä sen uudenkin rakentaa, mutta nyt ensin nautitaan tästä, kun pian valmista saadaan. Mukavaa talopaketinetsintää teille! :)

ON: Käytiin miekkosen kanssa katsomassa meidän kummipoitsua. Ihana mittarimatomönkijä. :heart: Meitä myös pyydettiin tällä viikolla pienen prinsessan kummeiksi. :) Kirkossa ei kumpikaan olla, joten meistä tulee sitten taas sellaisia pakanakummeja. :D Onks teillä muilla kummilapsia?
Rakkaista rakkain kummipoika, 13v :)
 
Miehet!

Täällä mies oli kertonu meidän lastenhankinta puuhista yhdelle kaverilleen jonka tyttöystävä on samalla työpaikalla töissä. Kertoi mitä oli kuullu...

Ollaan sovittu ettei kerrota meidän tutuille kun en kestä jos ihmiset alkaa utelemaan (niinkuin tänään). Parhaalle kaverille olen tietysti kertonu mut en sentään missään saunaillassa missä kaikki kuulee.

Ärripurri.
 
Hydrangea Ei ole tänne saatu kummallekkaan meistä kummilapsia. :( Aina olen halunnut kummilapsen, mutta ei vaan ole oikein edes syntynyt lapsia lähipiiriin. Ajattelin aina, että suostun vain yhden lapsen kummiksi niin ei sitten joudu venymään liian moneen suuntaa tai jää kummin tehtävät hoitamatta. Ja eipä ole kysytty kenenkään lapsen kummiksi, joten jos nyt sitten vaikka sais sen yhden oman nyytin sitten joskus.
 
Ah ihanuutta, täti oli lyhyen aikaa käymässä ja nyt päästään seuraavaks 1,5vk aikana heiluttelee peittoja oikee olan takaa. Jos nyt olis parempi tuuri matkassa eikä tulis tätiä ens kuun lopussa...:heart:

Ja listaan voi lisätä iäks 19 :)
 
Huomenta näin kukonlaulun aikaan... Jokapaikkaa kolottaa ja juurikin kuumemittari kainalossa istuskelen tässä kaffia juoden. Meinasin eväitä alkaa värkkäämään töihin, mut toi kurkku on kyllä niin raastinrautaa, että tiadan skipata eväät. Hen kaupasta sitten vaikka jonkun keiton. Eilen illalla oli sanoisko kuumetta, mutta ei kuitenkaan niin ,että se maaginen 37 raja ois ylittynyt. Normisti, kun mulla on joku 35.8 ja eilen oli 36.8 ja kyllä jomotti selkää ja vilutti. Noh, minkäs teet..aamuvuoroon mentävä ja katotaan sitte mikä on kunto töissä ja mitä mittari nyt näyttä. Tuskin mitään ihmeellistä.

Ai niin, pakko kertoa.. Mulla oli oikein ihan hyvän huomen toivotus meen koiruudelta. Ennen ku sain keittiöön valoa niin astuin sen kakkaan :( Eli hyvää syntymäpäivää vaan minulle :D Eilen oli kyllä niin kamala ilma koko päivän, että just ja just se suoraan ensimmäiselle puulle suostu tulla pissalle. Eli mulle voipi päivitellä iäksi 29 Huoh, nyt alkaa se kolmekymppii lähenee :/

Mutta joo kahtellaan mitä tää päivä tuo tullessaan... Mieskin muisti onnitella :D Huomenna ois EA koulutusta eikä sieltä sopis olla yhtään pois... Tosi tylsää! Ihan sitä meinaan, jos tästä tulee kovaakin kovempi flunssa...
 
Synttärionnittelut maimai83! :)

ON: Aukkariaika varattuna nyt 1,5 viikon päähän, silloin kp 12. Jännää. Ehkä lääkäri vois samalla katsoa, onko merkkejä oviksesta, kun jokatapauksessa tutkimus tehdään ultran avulla. Toivottavasti ei oo aika liian myöhään, kun ohjeissa sanotaan, että viimeistään pitäis tehdä kp 12 ja ennen ovista. Onneks mulla on ovis ollu (jos ees on ollu) aina joskus kp 14-15 tienoilla, niin eiköhän se ihan ok ole.
 
Maimaille synttärionnittelut! :)

Kp 26 eikä mitään ihmeellisiä tuntemuksia. Olo on täysin normaali (paitsi viikonloppuna ei ollut kun oli vatsatautia kuumeen kera), joten vakaasti uskon tädin tuloon. Viikonloppuna varmaankin alkaa rättisulkeiset, niitä odotellessa..
 
maimai Ihanaa synttäripäivää :heart: Mulla kans parin kuukauden päästä tulee saman verran mittariin.. alkaa se kolmenkympin kriisi lähenee :)

pantera Olettasin ikäpäivityksestä, että sullakin synttärit olleet, joten onnea myös sulle :)

ON: Tänään on ollu kovasti mnkkatuntemuksia vatsassa.. Eli se täti sieltä varmaan saapuu lähipäivinä. Tissit on aamusin ihan sikakipeet, ku nukun paljon vatsallani..
Kerroin muuten tästä meidän tilanteesta lauataina mun äidille.. Äiti sano et oli vähän epäillytkin jotain tällästä, kun lasta ei oo kuulunu. Vaikka ei kyllä mun mielestä edes tienny meijän vauvantekojutuista.. Itkuhan sillä sitte lopuks tuli, ku hänkin niin kovasti niitä lapsenlapsia odottaa. No nyt ainakin mun äiti tietää, että missä mennään.. Miehen pitäis vielä omalle äidilleen puhua, koska miehen kiveksiä on joskus pienenä opetoitu, kun vissiin ei ollut toinen kives laskeutunut niin sille tehtiin jotain.. niin olis kiva tietää, että mitä ja onkohan se voinut jotenkin vaurioitua ja siks siittiöt niin huonoja??! Miehelle vaan aika iso kynnys ottaa asia äitinsä kanssa puheeks..
 
Kiitokset onnitteluista :) Mä kyllä lähin pomon käskystä kotiin ysiltä töistä. Nyt on lojuttu soffalla, juotu kuumaa ja toiveena päästä huomenna töihin. Vaikka kyllä tekis mieli vaan lojuu siellä soffalla. Kuume ei ol noussut, mut kolotusta piisaa :/ Ja jos ei kuume nousekkaan niin kyl se sitte on pakko töihin mennä. Varsinki, ku se koulutus on huomenna. Synttäriä juhlistettu kohottamalla mustaherukkamehua höyryävän kuumana ;)
Aamulla lettu oviksen bongaus...jatkuu huomenna.
 
Heh, kannattaa vissiin tulla kirjoittamaan tänne ettei ole mitään tuntemuksia, nyt nimittäin alkoi menkkajomotukset :D Tottakai plussaa toivoisin, mutta toisiksi paras vaihtoehto olisi se, että kierto hieman lyhenisi. Joten jos täti tulee ennen kp 30 niin JES!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 24.9.2012



miranenn..................23.................kp 75/28-?............yk 12/yv 3
kaiku<3...................22..................kp 39/32......................yk 5
Dana-......................28..................kp 33/28.....................yk 15
Fiinaliina...................22.................kp 30/?...................yk/TJOT 2



Vilijonkka..................26................kp 28/29-35....................yk 7
Niiu..........................25................kp 26/27-31....................yk 2
emppuli83.................29................kp 22/28?...................yk 3 (4)
Miuyy.......................21................kp 21/28.........................yk 1



Henrietta-.................25................kp 19/38-49....................yk 1
Lullaby89..................23................kp 18/31-36....................yk 12
eläväinen..................19................kp 17/30........................TJOT
Marpa.......................24................kp 17/23-31....................yk 8
Naapurin tyttö...........28................kp 14/29-?......................yv 10
Piimis.......................24................kp 13/31-36....................yk 4
Lilja87......................25................kp 12/44?..............TJOT/yk 2
miss_piggy................31...............kp 12/27.........................yk 5
maimai83..................29...............kp 10/27-33......................yk 4



Babyfever1................26...............kp 7/31..........................yk 12
pantera.....................19...............kp 6/27..........................yk ?
buffy.........................23...............kp 5/28..........................yk 6
empp........................21................kp 4/30-35.....................yk 6
Hydrangea................26.................kp 2/26.........................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
maimaille suuren suuret synttärihalit :heart:

Hydrangea miul on 3 kummipoikaa. 1 v 2 kk ja uusin 3 kk :) Ensimmäinen kummipoikani lähti enkelten matkaan vuonna 2010 vain 2 kk iässä :(

miss_piggy voih :( :heart: Voit kyllä tänne avautua jos siltä tuntuu! toivottavasti ei oo tilanne ihan korjaamaton? :hug:

Päivitelty noita teidän ikiä ja kaikkea :) Lähen kohta tonne kunnanvaltuuston kokkoukseen ja ehdokaskoulutukseen. Iso kasa laskuja taas näpytelty. Ai et on ärsyttävää hommaa :D
 
Hydrangea mie saan olla onnellinen kummitytöstä ja -pojasta, ihania ja rakkaita ovat molemmat =)

maimai83
ONNEA!!!

Vilijonkka niin opiskelitkos sä jotakin?

ON Mulla oli viimekierto 33 pvää, eli tässä menkkoja odotan lähipäivinä saapuvaksi. Semmonen kiukkupussi olen kyl ollu, että eiköhän ne kohta ilmaannu :D hehhe.
 

Yhteistyössä