<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

miss_piggy
Joku vitun typerä ukko meinas äsken teilata autolla mun päälle!

Olin pyörän kans liikennevaloissa kuten kuuluuki, ja ootin kiltisti että mulle vaihtuu vihreät, joku hemmetin paappa oli pysäköiny sitte autonsa suoraan suojatien päälle, haloo... No sitten kun mulle vaihtui vihreät niin tietysti lähdin ylittämään suojatietä, ja samalla hetellä tää äijä keksi alkaa peruuttamaan! Voi jumalauta! Onneks ei mulle sattunu mitään, pyörä kyllä takakulmastaan kolahti siihen autoon mutta muuten ei mitään, tän kääkän akka siinä alkaa jotain ovea kampeamaan auki ja kattomaan varmaan että "ajettiinkohan jonkun päälle", en jääny ees paikalle vaan jatkoin vaan matkaa kerran mitään ei sattunu.
Miten tyhmiä voi ihmiset olla, ensin ajetaan siihen suojatielle, ja sitte aletaan peruuttelemaan :mad: Onneks kolahti muhun eikä siihen ala-asteikäiseen poikaan joka tuli pyörällä heti mun perässä. S*tanan tantat!
 
miss_piggy tosiaan, onneks ei tapahtunut mitään isompaa. Huh huh!

piimis vähän samanlaisii ajatuksii täälläkin tuon työn suhteen.

ON...tosin epäilen, että tääkin kierto mene täysin harakoille. Tuntuu, että tää vauva projekti saa mut niin helpolla hiiltymään joka asiasta... Päätin jopa lakata tikuttamasta ovistakin. Tosin tää oli eka aamu, ku en tikuttanut. Jotain ovis tuntemuksii alkaa oleen kyllä... Joten menkööt kierto miten menöö... HÖ!

Mut mäpäs päätin näion jälkikäteen ilahduttaa työkavereita herkuilla.. Maanantaina, ku oli virallinen päivä niin vein vain keksipaketin ja lähinkin sitte viettään saikkua. Eilen oli myös poissa ja tänään nyt menin töihin. Päätin koittaa tehä bebe-leivoksii. Empä ol ennen koittanut. HUomenna saa kuulla kunniansa ;) Vähän jännittä kyllä.

TOivottavasti jännäilijät plussaa <3 ja oviksen metsästäjät löytää oviksen !!!!!
 
miss_piggy
Joo onneks ei mitään sattunu, varmaan oli taas joku maalainen lähteny isoon kaupunkiin vähän ostoksille :LOL: oikeesti, kai järkiki sen sanoo, että niin pitkälle ei ajeta risteyksessä, että auto jää suojatien päälle kokonaan..

Täällä on tuskassa koitettu lukea kokeisiin, ei vaan jaksa keskittyä.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Häät meni oikein hyvin, sää suosi ja kaikki meni juuri niinkuin oltiin suunniteltu lukuunottamatta sitä, että oltiin miehen kanssa molemmat räkätaudissa. Parempaa hääpäivää ei olis osattu edes toivoa :)

maimai83 Riippuu ihan millaisista punaviineistä tykkäät, itse tykkään täyteläisistä ja olen lähes yksinomaan luomuja luonut. Voin suositella ainakin seuraavia, kaikki luomuja:
Langa Trilogia 37,5cl Espanja
Adobe Reserva 75cl Chile
Carm 75cl Portugali
Nyt tässä kierrossa join vain tuon listani ylimmän, tuleeko siitä nyt kolme lasia niin kolmessa illassa ja olivat dpo 3-6. Voi olla että enemmän hyötyä siitä olisi myöhemmin.

Saa nähdä miten itsellä käy. Ajattelin lauantaina testata kp26. Ei ole tullut mitään perusmenkkaoireita ja olo on varsin pirteä ja energinen ottaen huomioon että räkätauti vie voimia.
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
miss_piggy, hui, onneks ei käynyt pahemmin! Tsemppiä kokeisiin lukemiseen. :)

Miuyy, ihanaa kuulla, että teidän häät meni loistavasti. Onnea vielä tuoreelle avioparille ja mukavaa yhteistä taivalta. :) Teidän yhteisen alun avioparina varmaan kruunaisi, jos testiin tulisi plussa! Ite oon nyt ollut reilun vuoden rouva ja täytyy kyllä sanoa, että häät oli ehdottomasti elämäni parhain päivä.

ON: Vuoto on ollut tänään enää niukkaa, joten eiköhän nää menkat tästä pian lopu, niin pääsee taas pupuileen. Oonkin jo odottanu sitä. :p Kun ei vielä ovista oo päässy tikutteleen, niin oon tikutellu hieman muissa merkeissä. Kaivoin loppukesästä aloittamani villapaidan taas esille. Vielä olisi noin 1,5 hihaa jäljellä, niin sitten on lämmikettä talveksi. :) Valitsin kyllä aika tiukan mallin, että mitenköhän se mun vauvamasu sitten mahtuu tohon paitaan... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Eilen käyty ultrassa jossa katsottiin, miten kohtu tyhjentynyt keskenmenon jälkeen (8/12) ja kuulemma hyvältä näytti. Ovulaatio mulla ilmeisesti mennyt jo,ainakin omien laskujen mukaan. (oloja en oikeen huomaa itsestäni) Kohdun limakalvot olivat todella vahvat ja toivotti onnea vauva haaveisiin ja yritykseen :) antoi myös toivetta että olisin mahdollisesti jo uudelleen raskaana, mitään selvää ei näkynyt, mutta limakalvojen paksuuden perusteella. mutta odotellaanpas nyt rauhassa, tädin pitäisi muutaman päivän päästä tulla kylään. :)
 
emppuli83 Voi vitsi miten ihanaa. Toivotaan kovasti, olisitte jo saaneet pienen asukin sinne, joka jaksaisi pitää kiinni. Hyvät ennusteet ainakin, kerta limakalvot oli hyvässä kunnossa. Täällä on peukut ja varpaat pystyssä teille <3

Jos saan kysyä niin jäikö sulle keskenmenon jälkeen ollenkaan sellasta pelkoa tulla uudelleen raskaaksi? Itellä nimittäin jäi. Jotenkin kauheesti toivois uutta raskautta, mutta sitten takaraivossa on kuitenkin kauhea pelko siitä, että mitä jos sekin menee sitten kesken.

Ainiin meidän vanha herra kattimus valmentaa mua vissiin sitten siihen, että joskus jos saadaan se oma nyytti. Se herättelee n. pari kertaa yössä mua, tulee sängyn viereen ja maukuu kerran tai kaksi. Minähän ampasen aina ylös, että mikä hätänä. Joskus otan sen sitten tohon viekkuun nukkumaan, kun se ei oikein ite enää sänkyyn pääse kun on niin vanha ja raihnainen jo. Siihen se viekkuun käy nukkumaan sitten ja nukkuu aamuun. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Kiitoksia marpa ja tosiaankin täällä kovasti toivotaan omaa pientä vauvvelia joskus tulevaksi.
Kyllä varmaan jonkin moinen pelko tuli, lähinnä siitä että tuleeko kaikki menemään kesken.. :/ Toisaalta kuten lääkäriki sanoi että täytyy ajatella postitiivisesti että olet kuitenkin tullut raskaaksi ettei sillä saralla pitäisi siis olla mitään ongelmia!

Jos syitä pitää etsiä keskenmenolle niin lääkäri sanoi että aika todennäköistä on että meni kesken e-pillerien syönnin takia. Raskaaksihan tulin siis heti eka kierrosta kun pillerit lopetin ja ehdin syödä niitä 12 vuotta. Sanoi että monesti limakalvot on vaan niin ohuet ettei pääse kiinnittymään kunnolla, heti pillerien jälkeen.
 
Kp 24 ja testi oli pakko tehä. Negaa se näytti, mutta parin pvän päästä uudelleen. Ei mitään menkkaoireisiin viittaavaa vieläkään. Syöny vähän itelle epäsopivia ruokia(maitotuotteita) ja turvottaa niiden takia. Jänskätys :vampire:
 
emppuli83 niin sulla tärppäsi sitten ekan kerran nopiaan :) Noh nyt on limakalvot sitten kunnossa niin kohta onkin nyytti kainalossa <3

Miuyy Toivotaan että nega plussaksi muuttuu.

Ihan kun ei ois elämää, kun käyn kaikkia kommentoimassa. Opiskelen tällä hetkellä kotona terveystiedon etäopintoja niin taukojen aikana käyn kurkkaa onko tänne käyty kirjottaa :p
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Voi vitsi tänne onkin tullu viikossa kauheasti tekstiä, tai muutamassa päivässäkin jo:D
Olin viime viikonlopun työporukan kanssa reissussa, ja tämä alkuviikko ollut tosi kiireinen:S nyt on onneksi neljä päivää vapaata, mahtavaa:)

Piti tosiaan mainita tuossa ekassa viestissäni jo, että ollaan miehen kanssa "kaukosuhteessa". Molemmat asutaan eri paikkakunnilla (hän vielä vanhempiensa luona) ja välimatkaa on joku 140km. Mä asun työn ja opiskelujen takia vielä jonkun aikaa ainakin tuolla toisella paikkakunnalla, ollaan kyllä varovaisesti puhuttu yhteen muuttamisesta. Ehkä sekin sitten tulis toteutettua, kun raskaaksi tuun:) Mutta niin, tuo välimatka tosiaan hieman haittaa lapsentekoa, nähdään kyllä aina viikonloppusin (paitsi tuo viime vkl oli eka poikkeus moneen kuukauteen :0 ). Mä en ees mitään ovulaatioita oo koskaan yrittänyt bongata, tikuttamisesta nyt puhumattakaan. Nyt tosin pillereitten jälkeen eka ja tää toka kierto, niin oon huomannut oireita jotka olettaisin liittyvän ovikseen. Ja jos oon oikein ne tulkinnut, niin tässä kierrossa tuli kyllä sekin hyödynnettyä:D

On vissiin ollut hiljaista, eikö kukaan ole plussannut syyskuussa? :eek: Jos nää syksyn pimenevät illat tois mukanaan sen positiivisenkin puolen, että porukka viihtyy enemmän sisätiloissa ja kotona peiton alla:D
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
heissan johan on tullut tekstiä :DD

Oon täällä jonku verra käyny lueskelemassa tässä saikulla olessani, mut nii väsy ollu ettei jaksanu oikee mitään kommentoida :D Mulla tosiaan nyt 2 viikkoa leikkauksesta ja hyvin mennyt ja ne vakkarinpaperitkin sitten tuli joten nyt vois alkaa paranemisen myötä suunnittelemaan perheen perustamista :)

Pahoittelut keskenmenon kohdanneille Marpa ja emppuli83, toivottavasti pelosta huolimatta uskallatte vielä yrittää ja eikä tarvisi ihan koko raskausaikaa pelätä .:)

Miss_Piggy: no onneks ei käyny pahemmin :) mä oisin kyl jääny paikalle,oon sen verran tuittupää luonteeltani välil :DD

joku kyselitäällä kummilapsista : meillä on avokin siskon muksu meidän kummilapsi ja täytti juuri 7kk sekä isoveikka ilmotti juuri että musta tulloo sylikummi niitten lapselle kun se syntyy 9kk päästä .Oon iha innoissani ja toivon että kaikki menee nyt hyvin ja lapsukainen saadaan maailmaan :)
 
Fiinaliina eli sivuaineeksi opiskelen Jyväskylän avoimessa yliopistossa tuota terveystietoa. Käytännössä sinne netissä ilmottaudutaan ja maksetaan se perusopintojen 25op opintokokonaisuusmaksu, mikä oli vissiin nyt 200€. Vuoden alussa oli 250€, kun ite sinne ilmottauduin. Kurssit on siis verkossa, osa pelkästään itseopiskelua, parissa kurssissa on kahtena päivänä lähiopetusta ja parissa kurssissa pitää suorittaa tentillä. Muuten kurssit suoritetaan oppimistehtävänä, joka passaa mulle tosi hyvin. Tenteistä itelle on kauheen vaikee päästä läpi. Johtuu vähän tosta ADD:stä.

Sitten kun saa noi perusopinnot tehtyä niin sitten aineopinnot 35op :)

Vastasinko yhtään kysymykseen? :)
 
Marpa KIITOS, siis todella hyvin ja täydentävästi vastasit. Täytyypä ite pistää heti korvantaakse toi. Mä valmistun aineenopettajaksi ja meille on moni sanonu, että terveystiedon kannattaa lukea sivuaineeksi, niin työnsaanti paranee kun terveyst. opettajista on pulaa! Oletko sä jo valmistunu joltain alalta?
 
Fiinaliina opiskelen vielä pääaineena käsityötiede eli tekstiilikässään pitäs valmistua tässä joskus kun kerkee. Viiden vuosi menossa periaatteessa, mutta kaksi vuotta niistä olen tehnyt töitä niin oikeesti kolmas vuosi. :) Vuoden sisällä kun tässä sais kandin ulos edes :D Etenen hitaasti, mutta varmasti. Nää ei oikein oo mua varten nää yliopiston opinnot, mutta pakko käydä jos halajaa opettajaksi :/
 
Marpa Mä oon siispä oikeestaan ihan samassa vaiheessa menossa opinnoissa kun siekii, mulla vaan 4 vuosi, töitä tullu tehtyä samalla joten hitaasti mutta varmasti täälläkin. Nyt vaan pitäs munki se kandi saada valmiiks. :D Ja pedagogisia teen tän vuoden.

ON: Täällä alko äsken menkat, ihan tarkkaan saman kierto ku oli viimekiertokin, eli mulle voi siispä päivittää sinne kp1/33 Ku nyt on jo ehtoopuoli niin laitan ton 33 kierron pituudeksi.
 
Onpa tänne taas tullu tekstiä.. Oon kyllä käyny lukemassa joka päivä jutut, mut en oo saanu aikaseks ite kirjottaa mitään.. Jotenki paska fiilis ollu taas pari päivää ku tietää, että täti sieltä tulee. Tänään ollu aika kovat menkkaolot jo ja vessassa oon käyny vähän välii tarkistamassa et joko tulee jotain.. vielä ei siis mitään oo tullu, mut ihan ajan kysymys koska hanat aukee. Aamulla viimeistään on täti täällä.. Ihan kiva ku lähdetään just lauantaina Tallinnaan ja ollaan siel yks yö.. No, onha sitä ennenki menkkoje aikan pois kotoo oltu :D
Jos nyt jostain syystä ne menkat ei yön aikana ala niin aamulla kai pitää se testi sitten tehdä. tai jossain vaiheessa huomisen aikana, ku la aamulla niin aikasin lähtö satamaan, että sillon ei enää ehdi.. Ja testi on pakko tehdä oman mielenrauhan vuoks, jotta tietää miten sitä sit illalla juhlii ;)
Mut näillä näkymin testiä ei edes tarvi tehdä..
 
Miuyy, toivottavasti muuttuis plussaksi!

ON: Torstai on toivoa täynnä?? Laitoin tiistaina huvikseni yhdestä kaksiosta hakemuksen ja tänään käytiin sitä kattomassa. Huomiseen pitäis jännäillä, et saadaan tietää saadaanko se. Se oli kyllä niin ihana, et olisin voinu jäädä sinne tyhjään asuntoon samantien!:heart:
Muutenkin treffit meni hyvin, leffassa oltiin kahdestaan, kun ei ketään muita tullu :D Kokemus sekin! Nyt jäädään odottelemaan ovista, talletuksia tosin tehdään jo ahkerasti... ;D
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 28.9.2012



miranenn..................23................kp 79/28-?............yk 12/yv 3
kaiku<3...................22.................kp 43/32......................yk 5
Dana-......................28.................kp 37/28.....................yk 15
Vilijonkka..................26................kp 32/29-35....................yk 7
Niiu..........................25................kp 30/27-31....................yk 2



emppuli83.................29................kp 26/28?...................yk 3 (4)
Miuyy.......................21................kp 25/28.........................yk 1
Henrietta-.................25................kp 23/38-49....................yk 1
Lullaby89..................23................kp 22/31-36....................yk 12
eläväinen..................19................kp 21/30........................TJOT
Marpa.......................24................kp 21/23-31....................yk 8



Naapurin tyttö...........28................kp 18/29-?......................yv 10
Piimis.......................24................kp 17/31-36....................yk 4
Lilja87......................25................kp 16/44?..............TJOT/yk 2
miss_piggy................31...............kp 16/27.........................yk 5
maimai83..................29...............kp 14/27-33......................yk 4
Babyfever1................26...............kp 11/31..........................yk 12
pantera.....................19...............kp 10/27..........................yk 2



buffy.........................23...............kp 9/28..........................yk 6
empp........................21...............kp 8/30-35......................yk 6
Hydrangea................26................kp 6/26..........................yk 8
Fiinaliina...................22................kp 2/33...................yk/TJOT 3



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Huomenta typyläiset!

Täällä on taas valvottu koko yö. Lähetään vähän ajan päästä kokeilee onnee paikalliseen sonera-kauppaan, jos mies sais uutukaisen iPhone 5:n.. Itelleni tilasin viikko sitten uuden puhelimen, mut ei oo vieläkään postissa saapunu. Ärrsyttäää..

Oon ollu aika hiljainen omista oloistani, ku oon ollu aika ymmällä.. Tosiaan muutama viikko noita metuja popsittu. On juiminu tuonne muniksien tienoille välillä aika kipeestikin. Ja parina päivänä ollu aika huonoa oloa.. Hirveesti jännittää että miten tässä käy.. Voi ku ne menkat ees alkais ettei tartteis teroja hakee.

Miuyy ihanaa että häät meni hienosti :) Tervetuloa meidän rouvien joukkoon ;) :D Ja plussa-puhureita! :heart:

Palaan taas! Oon iha väsy loppu :D
 
miranen pidä mulla toi kp 2 vielä huomisen eli periaatteessä on kuulemma vasta tänään se kp 1, koska vuoto alkoi klo 18 jälkeen eilen. Ilmeisesti laskut menee niin että jos alkaa myöhään illalla niin vasta seuraava päivä on sit kp1
 
Marpa joo ei kestänyt kauaa ku lähti alulle. oltiin suunniteltu että tulee jos on tullakseen.. ja hoplaa..
nyt yritetään periaatteessa samalla linjalla, vaikka hiukan laskeskelenkin ovista ja syön greippiä, mut et ei millään hampaat irvessä meiningillä mennä :D
Tossa just vaan juteltiin miehen kans ,että kyllä nyt kumpikin taitaa kuiten tosissaan yrittää, kun sen raskautumisen ilon on saanut kokea, vaikkakin lyhyt aikaisena.. :LOL:
Vielä pari kolme päivää jännitystä eessä :eek:
 

Yhteistyössä