Helou taas vähään aikaa!!
Tekstiä on taas tullut niin julmetusti! Oon kyllä välillä käynyt näitä lukemassa, mut ei ole vaan jaksanut alkaa rustaamaan mitään
nyt taas on hyvä, kun on töissä, niin on aikaa
Olen myös ehkä hieman tarkoituksella yrittänyt vähän ottaa tän raskautumisen kanssa hössötyksen iisimmin, jos huomaamattani sen takia asiasta stressaan ja mitään ei tapahdu
eli saatan tässä jatkossakin olla pikkuisen taka-alalla kirjoittelujen suhteen, mutta lukemassa kyllä käyn näitä aina silloin tällöin
mutta siis ei tarvi poistaa listalta, kun käyn ainakin päivittelemässä kierron "kriittisimmät" tilanteet
tai no katotaan nyt, jos taas innostunkin kirjottelee
on vaan koulua ja töitä nyt sen verran, et ei kerkee läheskään samalla tavalla kun kesällä!
Danalle hauskaa reissua!!!
mie vaan odotan kohta alkavaa kotiviikonloppua, kun melkee joka viikonloppu on muuten ollut menoa!! Rauhoittua vaan kullan kainaloon! <3 Ja täti pahoittelut
toivotaan nyt ettei se kierto ihan hukkaan menisi...jos siellä aukkarissa vaikka nähtäisiin ovis ja sen pääsisitte hyödyntämään
vai onko se niin rankka, et kaikki irronneet munasolut vaan lähtee siinä toimenpiteessä?!
emppuli kuulostaa kyllä siltä, et olis tärpännyt tai että ainakin pian näin tapahtuisi
peukkuja!! Ei malteta täälläkään odottaa uutisia
miranenn oonko nyt ihan älyttömän jumissa, vai mitäs noi metut mitä popsit ni olikaa?!
Miuyy josko testi vielä muuttuisi plussaksi
ja onnea vielä tuoreelle avioparille ja ETENKIN rouvalle
Ai
Marpa ja Fiinaliina opiskelee opettajiksi, itsekin tahdoin kotitalousopettajaksi, mutta en päässyt sisään yliopistoon
mutta ei kyllä enään sekään harmita, koska tykkään kovasti nykyisestä koulustani/tulevasta ammatistani
Tää keskusteluhan on täynnä terveydenhuoltoalan, päiväkoti, opettaja -ihmisiä
kovasti jotenkii noita lapsiin suuntaituvia!
Ja mulla on 4,5 vuotias kummipoika :heart: kuka sitä kyselikään
Ja täti pahoittlut kaikille ketkä sen kylään saivat :flower: :hug: