<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

miss_piggy
Täällä käytiin aamulla jo tekemässä koululla kirjalliset kokeet koulutuksen perusteita koskien, pariks tunniks kotiin ja sitte klo 11 takas kuulemaan tulokset että menikö läpi vai mennäänkö uusimaan :D
Luotan kyllä itteeni, että läpi olis menny.
 
miranenn Ootko sä muuten lainkaan testannu, ku kiertokin jo noin pitkällä??

ON: Niinku mä illalla arvelinkin niin sieltä se täti oli yön aikana tullut.. Eli tänään siis kp1/28 ja yk16 . Nyt on taas aika tyhjä olo, kun ei yhtään tiedä tulevasta. Tää kierto menee ainakin hukkaan kun ei oo mitään apuja ovikseen, eikä mihinkään muuhunkaan. Se aukkari on kp11 ja sillon on jo liian myöhästä ottaa mitään ovislääkkeitä. Toivottavasti edes teroja saan ottaa, ettei kierto veny ihan kamalan pitkäks..

Lauantaina siis tallinnaan.. Ihana päästä vähäks aikaa kotoo pois tuulettumaan jonnekin. Nyt on kyllä niin sen tarpeessa!! vaikka rankka reissu kyllä tulossa kun niin aikasin pitää herätä ja koko päivä mennään varmaan paikasta toiseen.. mut silti, kyllä siellä varmaan ihan kivaa tulee olemaan :)
 
Ei tarvinnut täällä jännätä eikä testata, tänään kp 1/27-31, yk 3.

Kolmas kerta se toden sanoo, eikö niin! Näin sen on oltava :D Paitsi meillä on tässä kuussa todella surkea tuuri, oletetun ovulaation aikaan mies on muutaman päivän pois työmatkalla ja ennen kuin hän sieltä palaa, olen minä jo lähtenyt viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Hyvin hyvin epätodennäköistä, että tästä kierrosta raskaudutaan ja se kyllä masentaa :( En halua heittää yhtään kiertoa hukkaan ja vielä enemmän ahdistaa se, että seuraavan kerran kun mitään voisi tapahtua on puolentoista kuukauden päästä.. Pitää varmaan toivoa jotain ihmettä tapahtuvaksi :headwall:
 
Piimis Kiitos. Tällä kertaa mies ei lähde mukaan, vaan mennään tyttöporukalla. Me ollaan kyl niin sen tarpeessa, et päästään eroon myös toisistamme, joten tää reissu tekee pelkästään hyvää molempien pääkopalle :D

ON: Oli kyllä reissun kannalta hyvä, että täti tuli. Ei tarvinnu arpoo testistä et onko siinä kahta viivaa vai ei.. ja nyt saa jättää kaikki vauvastressit taka-alalle ja vaan rentoutua.. Jos se rentoutuminen nyt tässä porukassa onnistuu :D mut ainakin on jotain muuta ku tätä työttömän kotiarkea luvassa :)
 


Mulla ei oo hajuakaan muusta kuin että nyt on kp 18/29 ja tuollainen viivanpaikkamainen jutska tuli testiin... selkeämmin kuin eilen :confused:

Sylkiovistesti anto sillon joskus reilu viikko sit saniais kuvioo mutta ei tiheästi, enää ei mitään, sen jälkeen ovistikkuun vahveni testiviiva, sit se vaaleni. nyt on taas tullut tummempaa testiviivasta.

sillon kun tuli tota saniaiskuvioo oli jumalattomat ovinippailut oikealla puolella.
nyt on tuntunut nippailua keskellä alavatsaa. Ollut myös jumalattoman huono olo parina päivänä, siis tekee mieli syödä mutta sit taas ei tee mieli kun on ellotus ja tuntuu että oksu tulee, aamulla yökinkin...

en oo sen kummemmin nyt aatellut koko asiaa kuitenkaan, rutiinilla tein tuon testin vain kun ei oo oviksesta tietoa millon on ollut... minusta se on ollut kuitenkin jo.

testaan ensi viikon puolessa välissä seuraavan kerran. ajattelin antaa olla siihen asti niin ovistikuttelun kuin rtestin teonkin... jos huono olo jatkuu niin sit saatan testata aiemmin. mulla on myös tänään ollut kurkku kipeä. mutta ei oo flunssainen olo kuitenkaan.
 
Helou taas vähään aikaa!! :) Tekstiä on taas tullut niin julmetusti! Oon kyllä välillä käynyt näitä lukemassa, mut ei ole vaan jaksanut alkaa rustaamaan mitään :( nyt taas on hyvä, kun on töissä, niin on aikaa :D Olen myös ehkä hieman tarkoituksella yrittänyt vähän ottaa tän raskautumisen kanssa hössötyksen iisimmin, jos huomaamattani sen takia asiasta stressaan ja mitään ei tapahdu :( eli saatan tässä jatkossakin olla pikkuisen taka-alalla kirjoittelujen suhteen, mutta lukemassa kyllä käyn näitä aina silloin tällöin :) mutta siis ei tarvi poistaa listalta, kun käyn ainakin päivittelemässä kierron "kriittisimmät" tilanteet :D tai no katotaan nyt, jos taas innostunkin kirjottelee :D on vaan koulua ja töitä nyt sen verran, et ei kerkee läheskään samalla tavalla kun kesällä! :(

Danalle hauskaa reissua!!! :p mie vaan odotan kohta alkavaa kotiviikonloppua, kun melkee joka viikonloppu on muuten ollut menoa!! Rauhoittua vaan kullan kainaloon! <3 Ja täti pahoittelut :( toivotaan nyt ettei se kierto ihan hukkaan menisi...jos siellä aukkarissa vaikka nähtäisiin ovis ja sen pääsisitte hyödyntämään ;) vai onko se niin rankka, et kaikki irronneet munasolut vaan lähtee siinä toimenpiteessä?!

emppuli kuulostaa kyllä siltä, et olis tärpännyt tai että ainakin pian näin tapahtuisi ;) peukkuja!! Ei malteta täälläkään odottaa uutisia :p

miranenn oonko nyt ihan älyttömän jumissa, vai mitäs noi metut mitä popsit ni olikaa?! :D

Miuyy josko testi vielä muuttuisi plussaksi ;) ja onnea vielä tuoreelle avioparille ja ETENKIN rouvalle ;)

Ai Marpa ja Fiinaliina opiskelee opettajiksi, itsekin tahdoin kotitalousopettajaksi, mutta en päässyt sisään yliopistoon :( mutta ei kyllä enään sekään harmita, koska tykkään kovasti nykyisestä koulustani/tulevasta ammatistani :) Tää keskusteluhan on täynnä terveydenhuoltoalan, päiväkoti, opettaja -ihmisiä :D kovasti jotenkii noita lapsiin suuntaituvia!

Ja mulla on 4,5 vuotias kummipoika :heart: kuka sitä kyselikään :)

Ja täti pahoittlut kaikille ketkä sen kylään saivat :flower: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Fiinaliinalle, Danalle ja Niiulle tätipahoittelut. :hug:

Danalle rentouttavaa reissua! :)

miss_piggy, toivottavasti kokeet meni hyvin ja pääsisit aloittaan ansaitun viikonlopun hyvillä mielin. :)

Miuyylle ja emppulille plussatuulia. :)

ON: Mä niistä kummilapsista kyselin. Kiva kuulla, että niin monella täällä on kummilapsia. :) Täällä kp 6 ja pientä tiputtelua yhä. Aika normaalit menkat oli pituuden ja määrän osalta. Viime menkat kun oli niin kummallisen niukat. Lisäsin vielä vadelmanlehtiteen (1 kuppi ovikseen asti) mun kikkalistaan greippimehun, monivitamiinien (sis. foolihappo) ja Gelee Royalen lisäksi. Saa nähdä syntyykö mitään tulosta tällä cocktaililla. :p Luomupunkkua on myös hankittu valmiiksi ja jos oviksen bongaan ja muistan, niin sitä vois nautiskella lasin päivässä sinne dpo 5 asti. :D Ovista ajattelin lähtee tikuttaan kp 10 alkaen ja kp 12 aukkariin. Ens kierrossa sitten vihdoin clomit ja inssi avuksi, jos tässäkään kierrossa ei tulosta synny.

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua! Polttakaa kynttilöitä ja nauttikaa puoliskojenne kanssa hämärtyvistä syysilloista lämpimässä peiton alla. ;)
 
Oi kun te kaikki tunnutte olevan niin positiivisia tän vauvahomman kanssa. Mä en vaan pysty, enkä kykene. On vaan sellanen olo, että en v***u ois halunnukkaan mitään lasta itelle. Enään ei oo surullinen tai laamaantunut tää on jonkin sortin vihaa, ja kotona miehen kanssa on vähän väliä jotain kinaa, koska olen kuin persiiseen ammuttu hullulehmä. Enkä edes muista milloin viimeksi olisin nauranut.

Kaikista huolimatta kaikille ihanaa viikonloppua. Dana olit ainakin lähössä sinne laivalle. :)

Ja vielä tätipahoittelut niitä kaipaaville. May the force be with you.. vai miten se meni?

Tää mörrimöykky menee nyt pelaa jotain aivotonta facebookin peliä.
 
Moikka! Täällä pollotetaan yövuorossa ja just mies on tulossa kotio :/ Mut näinpä tällä kertaa. Kamala stressi mulla ainaki siitä, että voiko tässä ikinä raskautua. Vieläpä oon menny lukemaan kaiken maailman juttuja. Kerron nyt tässä, että mulle on tehty 2006 loophoito. Eli mulla oli papaluokka 4 sillon. Jotkut väittää, että sillä on merkitys hedelmöittymiseen, mutta minun äiti on saanu neljä tyttöä vaikka on käynyt aikoinaan samat hoidot läpi ku minäki nuorempana. En tiijä sitte onko se vaan höpö höpö juttua, ettei vois semmosen homman jälkeen hedelmöittyä. Muutenki on ollu ihan paska viikko. Töitä on niin paljon, että mielellään jakasin niitä muillekki jos vaan voisi. Ei kerkiä silmiään ummistaa niin jo pitää lähteä takas töihin. Voi samperi ku kiukuttaa!!
 
Hydra itsekin kävin ostamassa greippimehua(hyi :x) ja sen lisäksi menee d-vitamiinia, c-vitamiinia, gelee royalea, kalaöljyy, foolihappoo ja rautaa (veren luovutuksen vuoksi) ja vielä punkku pitäs käydä hakemassa :p täällä kans kaikki keinot käyttöön :D on tää kyl ja... :D

Marpa voi että, kun mieli on noin maassa :( :hug: itseäkin aina pelottaa, ettei tämä yrittäminen vain alkaisi vaikuttaa parisuhteeseen, kun siitä ei seuraa mitään hyvää :( toivotaan, että mielesi kirkastuisi ja innostuisit(-te) taas vauvaprojektista!! Ja sinullakin (kuin emppulillakin) on hyvä, että ainakin tiedät, että voit tulla raskaaksi :) Kovasti tsemppiä sinne ja mukavaa viikonloppua :heart:

miss_piggy onnea kokeiden läpäisystä!! :p todellakin sen kunniaks sidukkaa ;) itse ajatteli, että vähennän nyt juomista vaan niin paljon kun pystyn..kaikki negatiiviset vaikutukset pitää yrittää eliminoida ;) on vähän liikaakin nimittäin tullut naukkailtua lähiaikoina (joka viikonloppu jotkuu kissanristiäiset :/)

buffy voi että kun sielläkin mieli maassa :( koitahan olla stressaamatta, niin kaikki sujuu paremmin :heart: Mullekin tehty looppi joskus suht samoihin aikoihin, mutta kun mainitsin siitä gynelle, niin ei kyllä mitään siihen kommentoinut...eli ei kai se sitten paljoa pitäs vaikuttaa (ja äitiskin hyvä esimerkki)!! Tsemppiä ja jaksamista sinne niin yleisestikin kuin yövuoroon!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Babyfever1 Kiitos tsemppauksesta, kyllä kai se tästä taas :) <3 Äiti on tosiaan hyvä esimerkki siitä että kai niitä lapsia voi saada vaikka loop hoito on tehtyki.

Tykkään kyllä tehä yövuoroja van harmittaa miehen puolesta ku ois voinu käpertyä sen viereen, jotenki niin kismittäny tämä viikko :(
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 29.9.2012



miranenn..................23................kp 80/28-?............yk 12/yv 3
kaiku<3...................22.................kp 44/32......................yk 5
Vilijonkka..................26................kp 33/29-35....................yk 7



emppuli83.................29................kp 27/28?...................yk 3 (4)
Miuyy.......................21................kp 26/28.........................yk 1
Henrietta-.................25................kp 24/38-49....................yk 1
Lullaby89..................23................kp 23/31-36....................yk 12
eläväinen..................19................kp 22/30........................TJOT
Marpa.......................24................kp 22/23-31....................yk 8



Naapurin tyttö...........28................kp 19/29-?......................yv 10
Piimis.......................24................kp 18/31-36....................yk 4
Lilja87......................25................kp 17/44?..............TJOT/yk 2
miss_piggy................31...............kp 17/27.........................yk 5
maimai83..................29...............kp 15/27-33......................yk 4
Babyfever1................26...............kp 12/31..........................yk 12
pantera.....................19...............kp 11/27..........................yk 2



buffy.........................23...............kp 10/28..........................yk 6
empp........................21...............kp 9/30-35......................yk 6
Hydrangea................26................kp 7/26..........................yk 8
Fiinaliina...................22................kp 2/33...................yk/TJOT 3
Niiu..........................25................kp 2/27-31....................yk 3
Dana-......................28.................kp 2/28.........................yk 16



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Dana en oo testannu. Sillon siellä polilla sano et ei merkkiäkään ovulaatiosta, ni ei oo sillee hirveesti ees poltellu :/

BabyF Eli ne metut on niitä metformiinejä :) Pco:n hoitoon käytetään, vaik diabeteslääke oikeesti onkin :) Just ku perehdyin noihi, niin selvis seki mysteeri miks ovistestit näyttää aina himmeetä plussaa. Se PCO sen tekköö. Noh kyllä tää täst :)
 
Babyfever, kyllä meidän on nyt PAKKO onnistua näillä kikoilla. :LOL:

Babyfever ja buffy, mullekin on tehty loop-hoito 2006. Parikin lääkäriä on mulle vakuutellut, että sillä ei ole vaikutusta raskautumiseen. Mutta muistakaa käydä silti säännöllisesti papassa, että saadaan heti selville, jos uusiutuu. Mulla kevättalvella papassa löytyi taas hieman jotain ja oon nyt taas seurannassa. Muutenkin näin raskautta suunniteltaessa siä olis hyvä käydä, kun raskaana ollessa sitä ei mielellään tehdä, kun voi aiheuttaa keskenmenon.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Tuosta alkoholista, mulla se on muutenkin tosi vähäistä, eli tulee otettua noin 1krt/kk, ja silloinki yleensä se joku 6 sidukkaa on kyllä ihan maksimi. En tykkää siitä olosta mikä on seuraavana päivänä ku on juonu liikaa ja sitte on ihan väsyny koko päivän :D
 
hyvää viikonloppua tyttöset!

kuten tuolla pari muutakin kirjotti, niin mulla on kans sama että käyn päivittäin kyllä lukemassa teidän juttuja mutta ei sitten ehdi oikeen kommentoida. ihmeen hiljaista täällä on kyllä nyt ollut raskautumisen suhteen, toivotaan että pian jollain tärppää! :) mä siis vasta kuumeilen niin se en voi olla minä joten jonkun teistä täytyis sitten uhrautua :D

oli muuten kuulkaa ehkä maailman kivuliain ovulaatio tossa muutama päivä sitten! tai ainakin oletan että se oli ovis, kun oon nyt seuraillut lämpöjä ja limoja jne. tiistaina illalla alko oikea puoli alaselästä kipeytymään "jostain tuolta sisältä" niin että oli vähän kivuliasta jo liikkua ja kyykistyä. nukkumaan mennessä kipu oli niin kova etten koko yönä pystynyt liikkumaan, makasin lankkuna selälläni koko yön. aamulla tuli itku kun yritin kumartaa saadakseni housut ja sukat jalkaan. sit alko helpottaa pikkuhiljaa ja illalla oli jo taas aika normaali. mä ensin aattelin että voiko mun selästä olla revähtänyt joku lihas mutta kun se ei yhtään tuntunut sellaselta lihassäryltä. enpä tiedä sitten. onko kellään muilla tosi kivuliaita oviksia?

mä vietän laatuaikaa itseni ja koirien kanssa kotosalla koko viikonlopun, kun mies lähti siskonsa luo rapujuhliin 600km päähän. kyllä mutkin oli kutsuttu, mutta päätin jäädä kotiin kun on sen verran rankkaa ollut nyt töissä niin pakko vaan ehtiä jossain vaiheessa lepäämäänkin. kerran kunnon työuupumuksen kokeneena pitää vähän ennakoida omaa jaksamista, sitä kokemusta kun en enää ikinä halua kokea uudelleen.. ja oikeestaan ihan mukava olla ihan yksinäänkin välillä. ja lisäks ei nyt jaksais oikein juoda, kun viikko sitten oli firman juhlat ja tuli vähän otettua enemmän kuin oli tarkotus :D ja ei sitä jaksa ainoona olla selvinpäin, rupee vaan ärsyttää. sillä miehen siskolla on lapsia ja harmittaa että niitä ei nyt sitten nähnyt, ne kun oli olleet kauhean pettyneitä kun minä ja koirat ei tultukaan mukaan :'( poika on 4v ja viime kyläilyn jälkeen meidän lähdettyä oli ollut ihan tippa linssissä kun oli niin ihastunut yhteen mun koirista. ihana :)
 
Naapurintyttö mulla on ollut hemoglobiini aina aika alhaalla, tai et oon just ja just päässyt aina luovuttamaan verta, joten sen takia oon aina rautatabut ottanut matkaan sieltä! Saattaahan se olla, et niillä olis jotakin yhteis vaikutusta, mut ei onneks ainakaan mulla mitään näkynyt sen merkkejä :)

miranenn no niinhän ne olikin!! Niin kun sanoin, et ei vaan sytyttänyt mitä ne oli :D onko yhtään auttanut painon hallinnassa?! :p

Hydra mun mieskin oli just tänää lukenu noi artikkelit, ja just sitä naureskeli kun lipitin menemään tuota greippimehua tänää :D no mut ei niistä hittaakaan voi olla ;) ja jos vaikka olis vähemmän stressiä asiasta, jos kuvittelis, et mehulla tai vitamiineilla tärppäis ;D Ja miekii oon käyny sen loopin jälkeen ½-1 vuoden välein papassa tsekkaas tilannetta!! :) Toivotaan, ettei enää koskaan uusiutuiskaan!!

miss_piggy mulla kun ei taas ole oikein krapulaa ollenkaan, niin sen takia niin helposti tulee otettua :/ mut nyt pitää kyllä alkaa vähentämään!! Kuten tänäänkin ja eilen koti-illat :p
 
miss_piggy
miranenn: Täällä ainaki tosiaan tuo pco näyttää jonkunlaista ovisplussaaa ilmeisesti läpi kierron, viime kierrossa tuli ovisplussa vielä edellisenä iltana ennenku menkat alkoi:O
 
Heippa naiset! Täällä oon pitänyt muutaman päivän kaks plus tauon. Mutta kyllä on olut mielessä tulla tänne katsomaan. Mut tarkpitus koittaa mennä stressaamatta itseä ja miestä näillä ovistikutteluilla ja oireiden etsimisellä. Kierron puol väli menossa, tähän asti onnistnut niinku aina ennenkin... Seuraavat kaks viikkoa ei varmaan onnistu ihan niin hyvin :/ Ovista en siis ole bongat. Jotain kipui oli joten tiedä sitten niistä... Talletuksiakin heikonlaisesti tehty joten menkööt tää kiertoo miten menee. Koko viikon oon ollu sairaana, mut töissä taas keskiviikosta ja flunssa vaan paheni. Nyt taitaa olla menossa pois päin, toivottavasti.
Eilen oli mukava päivä miehen kanssa. Paljon yhteistä aikaa <3 Ja mies teki meille illalla ruokaakin. Oon kyllä huomannu, että oon pal kiukkusempi, kun koko ajan miettii noita vauva juttuja..tärppääkö ja jos ei tärppää ja sit ne fiilikset, ku ei ole tärpännyt jne... Kovasti täällä oon virkannut ja neulonut. Koiralle villapaitaa, siskon likalle virkkaillut pipoa, itselle pipoja :)
Asuntoakin pitäis alkaa metsästää ja nyt sitte kuitenkin jostain tästä Turun alueelta. Suunnitelmissa vuokra asunto, jonne otetaan mun sisko alivuokralaiseks sitte sen tytön kanssa alkuvuodesta. En malta oottaa, että tädin muru tulee Turkuun <3

Kaikille niille pahoittelut, joille se täti tuli kylää :/ Mut nyt vaan uuteen parempaa kiertoon!

Danako kävi tallinnassa... Oliko millainen reissu?

Joku oli käynyt (pantera?) katsomassa asuntoa... Saitteko sen? Toivottavasti!

Miss_piggy onnittelut tentin läpäisystä. Siellä mennään oikeen tohinalla eteen päin. Juurhan sä sen kurssin/koulun alotit :)

Ja kaikillem muille ihanan aurinkoista syyspäivää ja teitty edellä mainituille kans <3
 
maimai, me vielä jännätään sitä asuntoa. Mun työttömyyden takia tarvitaan takaaja vuokrasopimukselle. Välittäjällä on tiedot meidän takaajasta, joten maanantaina varmaan saatais tietoa? Mutta kyllä tää vähän näyttäis siltä, et se olis meille... Mut ei vaan haluu liikaa iloita vielä :)
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

Yhteistyössä