Onko tämän kokoinen nainen teistä ylipainoinen vai normaali? Kuva.

• Viestiketjun aloittaja minusta pulska
  • Ensimmäinen viesti
"Xxx"
[QUOTE="Nisu";27202764]Mä kysyin mieheltä, että paljonko mun pitäisi laihtua, että näyttäisin tuolta ja mies sanoi, että ehkä -5kg.
Mä olen 168cm/71kg.[/QUOTE]
Itse olen myös 168 ja painan 67, enkä todellakaan näytä tuolta, vaa aika paljon hoikemmalta.

Sanoisin että tuo kuvan nainen painaa varmaan 75kg vähintään ja on painoindeksiltään yli 25 eli jonkun verran pulska.

Nuo asennot on aika imartelevia ainakin vatsan suhteen ja lisäksi kuvia on muokattu, ainakin just ihoa, minkä takia näyttää noin hyvältä. Toki hänellä on kaunis vartalonmalli, rasva jakautuu tasaisesti. Kaunis nainen, mutta ei kylläkään normaalipainoinen.

"Kifa"
Ei iso vaatekokokaan automaattisesti tarkoita ylipainoa. Tuolla naisella on hartioita ja rintojakin jo sen verran ettei varmasti mihinkään koon 36 puseroon mahtuisi vaikka mahassa ei olisi grammaakaan ekstraa.

lääkäri
On todella ylipainoinen. Vaikka rasva on pääosin lantiolla ja reisissä, vyötärönumpärys näyttää silti reilusti yli 80 senttiseltä. Ei siis ole enää mitään tervettä pyöreyttä tai kurvikkuutta.

7thHeaven
[QUOTE="sondersson";27203102]
Tässä sama nainen, voiko joku oikeasti olla sitä mieltä että mitään ylimääräistä ole?[/QUOTE]

Toi reisi pelkästään on isompi, ku jos mut pistäis kaksinkerroin. Ja minäkään en ole mikään superhoikka.

No mut pääasia että on terve, ja toi nainen sentään näyttää ihan hyvinvoivalta. Vielä.

"vieras"
[QUOTE="mies";27202526]Vähän on liikaa omaan makuuni. Sopiva pyöreys on jees. Esim. sydämen mallinen lantio on jopa toiveeni :p[/QUOTE]

Että sydämen muotoinen lantiokin pitäisi olla. Kyllä on miehillä vaatimusta vaatimuksen perään siitä, millainen naisen tulee olla.

oppp
Huolestunut en olisi tuon kokoisen ihmisen painosta jos hän ei itse tuo esiin että painosta olisi haitaa. Siinä suhteessa varmasti pitäisin häntä normaali painoisena tai paino on ok. Samaa koko luokaa olen itsekin ja terveydellisesti varmasti voisin paremmin muutaman kilon (n.10 kg) kevyempänä eli itselläni arvioisin olevan muutamia ylimääräisiä kiloja.

Olen itse 155cm/65kg eli n. 10kg ylimääräistä (kyllä, dieetti on päällä ja jo neljä kiloa lähtenyt) ja mä näytän tuolta naiselta. Vaatekoko S-M, farkut 40-42 ja paidat 36-40.. Eli ei toi kyllä normipainossa ole. Mutta ei mikään sairaalloisen lihava pyöreä vaan. Kaunis nainen kyllä

Itse en ole kuin 3cm lyhyempi ja 15kg kevyempi ja mulla on vähintään yhtä paksut reidet kuin kuvan naisella ja samanlainen jenkkakahvakin löytyy kun taivutan samoin vartaloni. Vatsa saattaa olla aamulla ainakin pikkaisen litteämpi, mutta illalla vähintään yhtä pyöreä.

vrs
Mä en käsitä, miten joku voi olla sitä mieltä, et toi nainen mitenkään vois olla normaalipainonen?! Kaunis - kyllä. Lihava - KYLLÄ.

Naisen normaalipainon BMI on max 24, miesten 25. Mulla on suunnilleen toi 24 mitoissa 170cm ja 70kg. Vai väitättkö oikeasti, että ollaan tuon naisen kanssa saman kokosia (erittäin likaisen peilin kautta otettu kuva näkyvillä hetken):

Itse kyllä väittäisin olevani pienempi, vaikken mikään laiha olekaan. Ihannepainoon on matkaa...

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lfp37n4PEX1qedkoro1_400.jpg

Kaverin mielestä tuo on normaali naisen vartalo eikä ylipainoinen. Olen vahvasti eri mieltä, sillä tuo nainen on ylipainoinen ja silminnähden pulska eikä suinkaan normaali.

Mites teidän mielestä? Kumman kehonkuva ja käsitys normaalista painosta on vääristynyt? MInusta ystäväni tässä tapauksessa.
Lievästi ylipainoinen mut tosi upea, upeampi kun suurin osa hoikemmista. =)

7thHeaven
Mä en käsitä, miten joku voi olla sitä mieltä, et toi nainen mitenkään vois olla normaalipainonen?! Kaunis - kyllä. Lihava - KYLLÄ.

Naisen normaalipainon BMI on max 24, miesten 25. Mulla on suunnilleen toi 24 mitoissa 170cm ja 70kg. Vai väitättkö oikeasti, että ollaan tuon naisen kanssa saman kokosia (erittäin likaisen peilin kautta otettu kuva näkyvillä hetken):

Itse kyllä väittäisin olevani pienempi, vaikken mikään laiha olekaan. Ihannepainoon on matkaa...
Sä oot normaalipainoinen, mutta sulla on myös lihasta joka painaa läskiä enemmän. Joten sun vartalolle vois vielä "antaa anteeksi" vähän löysyyttä, pari kiloa enemmän.

En kyllä tosiaan minäkään ymmärrä, miten kuvan naisesta saa normaalipainoisen. Tai toisaalta, Suomi ja koko maailma on jo niin isoa kansaa täynnä, että tuo nainen on varmaan kohta jo anorektisen laiha yleisellä mittapuulla...........

Olet laihempi, mutta et paremman näköinen.

Oletko kovinkin ulkonäkökeskeinen ihminen muuten? Vähän vaikuttaa siltä.

"mama"
[QUOTE="jerrycotton";27202683]No mä painan 84kg ja olen 166cm pitkä. Mä olen kyllä ihan selkeesti pulleampi, kuin tuo tyttö.
Ennen joskus painoin jotain 70kg ja silloin olin ehkä tuon kokoinen, paitsi mulla oli läskimpi maha.[/QUOTE]

No minä taas 164/96 olen mitoiltani jota kuinkin saman kokoinen kun kuvan nainen. Mulla on vaan vähän isompi maha kuin tuolla tuossa kuvassa. Toki sekin saattaa olla fotoshopattu, joten kenties olemmekin saman kokoisia.

Vartalon malli vaikuttaa tosi paljon, ottakaa se huomioon. Itselläni suht sama malli kuin kuvan naisella.

"Sheddon"
Kauniisti ylipainoinen. Ei roiku, ei riipu, Sopusuhtainen enkä pahalla tahdollakaan voisi sanoa lihavaksi. Haluaisin itsekin olla jotakuinkin tuon näköinen/kokoinen. Olen siis ihan normaalipainoinen, mutta pienikin ylimääräinen kilomäärä näkyy heti tietyissä osissa kehoa.

Yhteistyössä