Onko tämän kokoinen nainen teistä ylipainoinen vai normaali? Kuva.

  • Viestiketjun aloittaja minusta pulska
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Nelli";27202730]Miten tuo voi olla jonkun mielestä armoton läsk, silminnähden pulska jne?! Mulla tuli ihan paha olla. Mun mielestä mä olen juuri samankokoinen, kuin tuo kuvan nainen. Mä olen aina ollut todella epävarma ulkonäöstä (en painostani) ja pitänyt itseäni todella rumana ja vastenmielisena. Kroppani olen aina ajatellut kuitenkin olevan hyvä ja parasta minusta. Olen pitänyt itseäni normaalipainoisena, sopusuhtaisena ja naisellisen. Tuli ihan nollafiilis jotenkin, kun olen kenties muiden silmissä läski..

Ja normaalipainoinen minä olen ihan 100%sesti..[/QUOTE]

Mielestäni on silmin nähden ylipainoinen.

 
....
[QUOTE="vieras";27202760]Mielestäni on silmin nähden ylipainoinen.

[/QUOTE]

Mun mielestä normaalipainoinen. Tuo asento saisi makkarat näkymään tuollatavalla mullakin ja mä olen hoikka
 
24173
Olen itse 155cm/65kg eli n. 10kg ylimääräistä (kyllä, dieetti on päällä ja jo neljä kiloa lähtenyt) ja mä näytän tuolta naiselta. Vaatekoko S-M, farkut 40-42 ja paidat 36-40.. Eli ei toi kyllä normipainossa ole. Mutta ei mikään sairaalloisen lihava pyöreä vaan. Kaunis nainen kyllä
 
juuh
Minun mielestäni tyypillisen suomalaisen näköinen nainen. Ja monesti vatsamakkara löytyy paljon hoikemmilta naisilta. Kuvan naisella ei ole läskiä vyötäröllä. On rotevahko, mutta hyvällä tavalla. Ällöttää välillä nämä napapaitoja ja lannemallisia käyttävät nuoret naiset, joilla selvästi roikkuu röllö vyötäröllä ihan liikunnan puutteen vuoksi.
 
hahaha
"Noora"
No mä painan 83kg (olen 169cm pitkä) ja mulla on selvästikin isompi maha, kuin tuolla naisella. Pohkeet ja kasvot mulla on läskit ihan luonnostaan, ja olen ollut pullanaama ja paksupohje myös 56-kiloisenakin.
On tuo nainen mua hoikempi jonkun verran. Eli jos tuo kuvassa oleva nainen nyt olisi vaikkapa 169cm pitkä niin siihen pituuteen suhteutettuna painaisi ehkäpä 72kg.
 
hahaha itelles
hahahaha. Mä vertasin omaa bikinikuvaani tuohon kuvaan, joka on otettu viimekesänä Kreikassa. Mun bmi on 26,8 ja olen kyllä ihan selvästi pulskempi, mitä tuo nainen.

Taitaa olla sulla vääristynyt kehonkuva, jos vertaat itseesi ja et tajua kuinka lihava SINÄ oletkaan?!
Niin no mutta kun se bmi ei kerro mitään kropan mallista tai lihaksen määrästä...
 
"AnniCa"
[QUOTE="vieras";27202905]Käyttääkö normaalipainoinen mielestäsi vaatekokoa 44/46?[/QUOTE]

No mä en luottaisi siihen, mitä netti sanoo. Se voi olla, että mallitoimiston listoilla pitää olla x määrä x kokoisia ja nuo koot nyt on voitu vetää mistä vaan.
Mä käytän useinkin kokoa 46 ja mä olen nipin napin normaalipainoinen. Bmi 25 ja jotakin.
 
"vieras"
[QUOTE="AnniCa";27202920]No mä en luottaisi siihen, mitä netti sanoo. Se voi olla, että mallitoimiston listoilla pitää olla x määrä x kokoisia ja nuo koot nyt on voitu vetää mistä vaan.
Mä käytän useinkin kokoa 46 ja mä olen nipin napin normaalipainoinen. Bmi 25 ja jotakin.[/QUOTE]

No ihan kyllä löytyi useammaltakin nettisivulta tuo tieto hänen koostaan. Kylläpä mallitoimiston pitää oikea koko ilmoittaa, luuletko, että asiakkaat ottaisivat mallia enää, jos hän ei olisikaan sovittua kokoa?
 

Yhteistyössä