"sondersson"
IMG Modelsin mukaan vyötärö ois 32" eli 81.3 cm ja lantio 46" eli 116.8 cm. Ilmeisesti laihduttaa...Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203350:Tästä näkyy tytön mitat.
IMG Modelsin mukaan vyötärö ois 32" eli 81.3 cm ja lantio 46" eli 116.8 cm. Ilmeisesti laihduttaa...Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203350:Tästä näkyy tytön mitat.
Ootko mahdollisesti itse ylipainoinen?Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203495:Harmi.
Enkö?! :'( Vai oisko siihen ehkä syy, että toi on malli, mut minä en.
Ootko mahdollisesti itse ylipainoinen?
Näistä viesteistä saa sellasen käsityksen, että ihannoit ylipainoa/lihavuutta. Varsinkin tuo sun kommenttis vrs:lle.
Miksi ihannoida terveysriskejä Myös niitä toisen ääripään..
Eli olet.Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203513:Voisin oikein mielelläni näyttää samalta kuin Tara Lynn.
Miksi? Mikset olisi mieluummin normaalipainoinen?Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203513:Voisin oikein mielelläni näyttää samalta kuin Tara Lynn.
Että kukas sitä olikaan ulkonäkökeskeinen...?Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203548:Tuo on kauniimpi. Siksi. Oletko jotenkin vajaa kun et käsitä?
Katso nyt miten upea! :heart:
Mun mielestä lähinnä vajaata on pitää epätervettä terveellistä kauniimpana
Kyllä olen niin vajaa etten ymmärrä mitä upeata on mahamakkaroissa sun muissa... Naisellista kroppaa ihailen kyllä mutta ilman läskiä.Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203548:Tuo on kauniimpi. Siksi. Oletko jotenkin vajaa kun et käsitä?
Katso nyt miten upea! :heart:
Ei, en mä suutu. Enkä vaadi ketään pitämään riukunaisistaAlkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203571:Vai niin. Akat suuttuu kun en tykkää riukunaisista. Voi luoja sentään!
Ja ylläripylläri on taas olemassa vaan ylipainoset ja alipainoset.Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203571:Vai niin. Akat suuttuu kun en tykkää riukunaisista. Voi luoja sentään!
Että kukas sitä olikaan ulkonäkökeskeinen...?
Musta terveys on ensisijaista.
Niin samaa mieltä. Huvittavaa todella. =)On se kumma kun nää naiset täällä hermostuu jos joidenkin mielestä linkin nainen ei näytä lihavalta vaan paremmalta kun hoikat kanssasisarensa.
Heti?Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203612:Laitoinko minä oman kuvani heti tänne, niin kuin sinä? En.
Onko sulla joku ongelma sen kanssa, että hän miellyttää monia (muualtakin kuin naamasta). Oletko anorektikko?Eli olet.
Jaa. No mut onhan Tara Lynn erittäin kaunis nainen, kasvoista.