mieluummin tissitön pulkannaru kuin järkyttävän oksettava ihrainen laardikasa, joka läskiensä vuoksi todennäköisesti kuoleekin aiemmin.Ei missään nimessä läski! Sopusuhtainen. Peilistä katsoo hyvävartaloinen nainen! Siis NAINEN, ei mikään tissitön pulkannaru.
Ei vyötärö ole kapea. Se on naisella paksu ja leveä, vaikkakin ehkä kapea jos vertaa vaikka naisen kolossaaliseen takamukseen. Kuitenkin, oli muoto mikä hyvänsä, nainen on selkeästi liian lihava. Vyötärönymparyskin vaarallisissa mitoissa.Alkuperäinen kirjoittaja näin menee;27205157:Nainen menee lihavan puolelle, jos katsotaan normaaliksi BMI 25. Reidet ovat valtavat ja takamusta löytyy. Vyötärö on kapea, mistä tulee tuo kaunis kurvikkuus. Itse olen normaalin ylärajalla ja reiteni ovat paljon hoikemmat, joskin minulla on enemmän vatsaa.
Kaikki miehet, tai ainakin suurin osa vai? Millä perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja hän-joka-jääköön-nimeämättä;27202581:Voisin kuvitella, että miehet pitää just tuollaisesta vartalosta.
Höpöhöpö. Makuja on kyllä varmsti yhtä monta, kuin miestäkin. Halle Berry on tuossa kuvassa ainakin tosi hoikka. EN MINÄKÄÄN LÄSKISTÄ PIDÄ! Mutta kyllä mä lisäisin peppuun ja lantiolle Hallelle kurveja ja olkapäät ovat liian luiset. Reisissä saa kyllä olla myös vähän enemmän. Ja en tarkoita edelleenkään, että pitäisi sanan varsinaisessa merkityksessä olla YLIPAINOINEN.Kaikki miehet, tai ainakin suurin osa vai? Millä perusteella.
Useat miehet kyllä biologisesti varmasti pitävät muodoista, mutta ei nyt kuitenkaan ylipainosta. Miehille nuo muodot ovat sopusuhtaisen kokoiset rinnat, erottuva vyötärö ja leveä lantio hoikassa kropassa tyyliin tämä: http://www.vibevixen.com/sharoncarter/files/2012/06/vibevixen_HalleBerry.jpg
Ei niinkään aloitusviestin ylipainoinen ja vähän joka puolelta paksu (vaikkakin sopusuhtainen ylipainoinen).
No totta eläimessä makuja on niin monia kuin niitä on ja blaa, blaa(on muuten ääliömäinen fraasi tuo). En mä sitä ollut kieltämässäkään, mutta yritin (ilmeisen epäonnistuneesti) viitata tilastollisiin keskiarvoihin länsimaisissa yhteiskunnissa. Näistä jutuista on tehty helvetisti tutkimuksia.Höpöhöpö. Makuja on kyllä varmsti yhtä monta, kuin miestäkin. Halle Berry on tuossa kuvassa ainakin tosi hoikka. EN MINÄKÄÄN LÄSKISTÄ PIDÄ! Mutta kyllä mä lisäisin peppuun ja lantiolle Hallelle kurveja ja olkapäät ovat liian luiset. Reisissä saa kyllä olla myös vähän enemmän. Ja en tarkoita edelleenkään, että pitäisi sanan varsinaisessa merkityksessä olla YLIPAINOINEN.
Mun mielestä aloitusviestin nainen on tismalleen minun kokoisena. Mä olen ehkäpä sen 172cm pitkä ja painan 69kg. Eli minkä mittapuun mukaan minä sitten olen selvästi ylipainoinen, kun bmi:n mukaan olen normaalipainoinen ? Harrastan liikuntaa ja syön ihan "normaalisti". Varmasti nykyään on ns. normaaliraja hälventynyt, kun kumpaakin ääripäätä on liikaa. En tarkoita sitä että ylipainon pitäisi olla normaalia, mutta aloitusviestin nainen on hyvin todennäköisesti normaalipainoinen tai max muutaman kilon sen yli.No totta eläimessä makuja on niin monia kuin niitä on ja blaa, blaa(on muuten ääliömäinen fraasi tuo). En mä sitä ollut kieltämässäkään, mutta yritin (ilmeisen epäonnistuneesti) viitata tilastollisiin keskiarvoihin länsimaisissa yhteiskunnissa. Näistä jutuista on tehty helvetisti tutkimuksia.
En tarkoittanut, että Halle Berry, tai samantyyppinen vartalo kuin hänellä, on juuri se yleisin miesten ihanne, mutta keskimäärin lähellä sitä. Siis keskimäärin. Mittasuhteiltaan; lantio-vyötärö-hartiat ja ei ylipainoa, eikä liian lähellä normaalipainon ylärajaa.
Yritin vain sanoa, että se ylipaino nyt ei vain ole yleisesti se ihanne ja aloitusviestin nainen on selvästi ylipainoinen ja kurvit ovat kyllä jääneet rasvan alle. Eli ei voida puhua kurvikkaasta.
Mut siis.. eihän hän ole sinun kokoisesi. Tuon mallin mitat löytytvät aiemmista viesteistä.Mun mielestä aloitusviestin nainen on tismalleen minun kokoisena. Mä olen ehkäpä sen 172cm pitkä ja painan 69kg. Eli minkä mittapuun mukaan minä sitten olen selvästi ylipainoinen, kun bmi:n mukaan olen normaalipainoinen ?
Mikä hänen pituutensa ja painonsa sitten on?Mut siis.. eihän hän ole sinun kokoisesi. Tuon mallin mitat löytytvät aiemmista viesteistä.
Eikö tässä puhuttu ruumiinrakenteesta, eikä pärstästä?Palsta täynnä kaunottaria? Tuskinpa!
175cm ja painoa taitaa olla tuossa kuvassa 80kg pintaan. Jostain näin luin, mut tuo mallihan on laihduttanut noista mitoista. Onneksi.Mikä hänen pituutensa ja painonsa sitten on?