Onko tämän kokoinen nainen teistä ylipainoinen vai normaali? Kuva.

  • Viestiketjun aloittaja minusta pulska
  • Ensimmäinen viesti
!!!!
[QUOTE="vieras";27201760]Reilusti ylipainoinen minun silmääni. Kuitenkin hänellä näyttää paino jakautuvan tasaisesti joka puolelle, joten ei ole niin pahannäköistä tuo ylipaino kuin suurella osalla muista liikalihavista. Sanoisin, että ylipainosta huolimatta kaunis ja näyttävä nainen.[/QUOTE]

Reilusti ylipainoin/liikalihava on silloin, jos bmi on yli 30. Tuo kuvan nainen on ihan sopusuhtainen. Kaukana liikalihavasta tai reilusti ylipainoisesta. Mun oma bmi on 26, eli olen "just ja just" ylipainon puolella. Olen selvästi isompi, kuin tuo nainen.
 
"Nonna"
No "ilman" housuja ja vaaleassa paidassa varmaan näyttää eriltä, kuin miltä näyttäisi istuvissa vaatteissa. Stailauksella tuosta saisi hoikan. Tuossa kuvassa näyttää ihan sopusuhtaiselta ja muodokkaalta.
 
"Quu"
On ylipainoinen. Mutta jos ystäväsi väittää normaaliksi, niin normaalihan hän on...suuri osa suomalaisia on juuri tuolleen lievästi ylipainoinen. Ihan kiva kroppa tytöllä vaikka pulska onkin, kilot jakautuneet tasaisesti.
 
PreX
[QUOTE="Quu";27202612]On ylipainoinen. Mutta jos ystäväsi väittää normaaliksi, niin normaalihan hän on...suuri osa suomalaisia on juuri tuolleen lievästi ylipainoinen. Ihan kiva kroppa tytöllä vaikka pulska onkin, kilot jakautuneet tasaisesti.[/QUOTE]

Ei todellakaan ole "suuri osa suomalaisista juuri tuolleen lievästi ylipainoinen". Mä en usko, että tuolla kuvan naisella on ensinäkään millään mittarilla ylipainoa ja vaikka olisi, niin kyllä hän on helkkarin sopusuhtainen.
Maha sen kropan ratkaisee pitkälti ja tuolla naisella on suht. hoikka vyötärö.
 
"mies"
Itselleni urheilua harrastavana lantio ja reidet menee jo liian paksuiksi, mieleen tulee vähän isoäitini. Vaikka en pidä luuviulunaisista niin hirveästi (ääripäistä tosin enemmän ok) tämä menee arviolta joku 4 kg liikaa taas toiseen suuntaan.
 
"mama"
Ei todellakaan ole "suuri osa suomalaisista juuri tuolleen lievästi ylipainoinen". Mä en usko, että tuolla kuvan naisella on ensinäkään millään mittarilla ylipainoa ja vaikka olisi, niin kyllä hän on helkkarin sopusuhtainen.
Maha sen kropan ratkaisee pitkälti ja tuolla naisella on suht. hoikka vyötärö.
Riippuu kovasti naisen pituudesta, onko "ylipainoa", mutta tuon naisen arvioisin painavan ~85kg. Ja tämä arvio vertaamalla itseeni, 164/96. Ja ottakaan ihmiset huomioon, että nuo reidet ja muut mahdolliset muhkurat on tuosta kuvasta fotoshopattu piiloon. :attn:
 
"Quu"
Ei todellakaan ole "suuri osa suomalaisista juuri tuolleen lievästi ylipainoinen". Mä en usko, että tuolla kuvan naisella on ensinäkään millään mittarilla ylipainoa ja vaikka olisi, niin kyllä hän on helkkarin sopusuhtainen.
Maha sen kropan ratkaisee pitkälti ja tuolla naisella on suht. hoikka vyötärö.
No voin laitta vaikka pääni pantiksi, että ylipainoa on. Kertoihan joku tuolla jo vaatekoonkin, 42/44/L oli tytön koko. Ei ole kyllä mikään hoikan ihmisen koko tuo ellei sitten ole pituutta yhtä paljon kuin miehillä ja silloinkin se on kovin suhteellista... Kuten sanoin itsekin, hänellä on kilot kauniisti jakautuneet ympäri kroppaa. Tämä on harvinaista juu. Ja hoikka vyötärö ei ainakaan mulle merkkaa mitään. Olen itse ollut ylipainoinen ja vatsa ollut ihan littana ja kylkiluut näkyneet...takapuoli onkin sitten ollut ihan kuin joku ladon ovi ja reidet paksut pökkelöt... Se on se miten kilot jakaantuu ja tällä tytöllä jakaantuu tasaisesti.
 
"maisa"
[QUOTE="mama";27202661]Riippuu kovasti naisen pituudesta, onko "ylipainoa", mutta tuon naisen arvioisin painavan ~85kg. Ja tämä arvio vertaamalla itseeni, 164/96. Ja ottakaan ihmiset huomioon, että nuo reidet ja muut mahdolliset muhkurat on tuosta kuvasta fotoshopattu piiloon. :attn:[/QUOTE]

Mä olen 171cm ja painan 85kg ja olen todella reilusti isompi, kuin kuvan tyttö.
Tuo on ainakin 15kg mua hoikempi.
 
"jerrycotton"
[QUOTE="mama";27202661]Riippuu kovasti naisen pituudesta, onko "ylipainoa", mutta tuon naisen arvioisin painavan ~85kg. Ja tämä arvio vertaamalla itseeni, 164/96. Ja ottakaan ihmiset huomioon, että nuo reidet ja muut mahdolliset muhkurat on tuosta kuvasta fotoshopattu piiloon. :attn:[/QUOTE]

No mä painan 84kg ja olen 166cm pitkä. Mä olen kyllä ihan selkeesti pulleampi, kuin tuo tyttö.
Ennen joskus painoin jotain 70kg ja silloin olin ehkä tuon kokoinen, paitsi mulla oli läskimpi maha.
 
"Kifa"
Kertoo tämäkin keskustelu tietysti siitä nykyisestä ajattelutavasta. Normaalipainon haarukka on itse asiassa aika laaja ja siihen mahtuu kyllä kurvikkaampikin nainen mutta meidät on opetettu ajattelemaan normaalina nimenomaan sitä normaalipainohaarukan alapäätä ja siksi kurvikkaan naisen näkeminen herättää heti ajatuksen siitä että ylipainoa on oltava. Koska eihän NORMAALILLA naisella ole rintoja eikä peppua...
 
"Nelli"
Miten tuo voi olla jonkun mielestä armoton läsk, silminnähden pulska jne?! Mulla tuli ihan paha olla. Mun mielestä mä olen juuri samankokoinen, kuin tuo kuvan nainen. Mä olen aina ollut todella epävarma ulkonäöstä (en painostani) ja pitänyt itseäni todella rumana ja vastenmielisena. Kroppani olen aina ajatellut kuitenkin olevan hyvä ja parasta minusta. Olen pitänyt itseäni normaalipainoisena, sopusuhtaisena ja naisellisen. Tuli ihan nollafiilis jotenkin, kun olen kenties muiden silmissä läski..

Ja normaalipainoinen minä olen ihan 100%sesti..
 
"Mimmi"
En ny läskiksi enkä pulskaksi sanoisi. Pikkusen pyöreä, mutta kaunis nainen pyöreäksi. Pulskaksi ja läskiksi sanon sellasia jotka on joka puolelta lihavia ja kävelykin voi olla vaikeeta. Lyhyet pyöreet naiset on yleensä pulskia.
 

Yhteistyössä