Riippuu kovasti naisen pituudesta, onko "ylipainoa", mutta tuon naisen arvioisin painavan ~85kg. Ja tämä arvio vertaamalla itseeni, 164/96. Ja ottakaan ihmiset huomioon, että nuo reidet ja muut mahdolliset muhkurat on tuosta kuvasta fotoshopattu piiloon. :attn:Ei todellakaan ole "suuri osa suomalaisista juuri tuolleen lievästi ylipainoinen". Mä en usko, että tuolla kuvan naisella on ensinäkään millään mittarilla ylipainoa ja vaikka olisi, niin kyllä hän on helkkarin sopusuhtainen.
Maha sen kropan ratkaisee pitkälti ja tuolla naisella on suht. hoikka vyötärö.
No voin laitta vaikka pääni pantiksi, että ylipainoa on. Kertoihan joku tuolla jo vaatekoonkin, 42/44/L oli tytön koko. Ei ole kyllä mikään hoikan ihmisen koko tuo ellei sitten ole pituutta yhtä paljon kuin miehillä ja silloinkin se on kovin suhteellista... Kuten sanoin itsekin, hänellä on kilot kauniisti jakautuneet ympäri kroppaa. Tämä on harvinaista juu. Ja hoikka vyötärö ei ainakaan mulle merkkaa mitään. Olen itse ollut ylipainoinen ja vatsa ollut ihan littana ja kylkiluut näkyneet...takapuoli onkin sitten ollut ihan kuin joku ladon ovi ja reidet paksut pökkelöt... Se on se miten kilot jakaantuu ja tällä tytöllä jakaantuu tasaisesti.Ei todellakaan ole "suuri osa suomalaisista juuri tuolleen lievästi ylipainoinen". Mä en usko, että tuolla kuvan naisella on ensinäkään millään mittarilla ylipainoa ja vaikka olisi, niin kyllä hän on helkkarin sopusuhtainen.
Maha sen kropan ratkaisee pitkälti ja tuolla naisella on suht. hoikka vyötärö.