heidd
Hui..
Ukko katui syvästi, kun kerran makasi kesäaamuna sammuneena terassilla MUNASILLAAN ja muksut tuli ihmettelemään että onko isä nukahtanut saunan jälkeen
Hui..
:O Niin, onhan se tietysti naisen vika :headwall:Miksi jotkut naiset mahdollistaa tuollaisen? :|
Niinpä. Eihän tuossa kuviossa ole lasten kannalta mitään merkitystä sillä, onko viikonloppu vai ei. En todellakaan ole lapsia viemässä kotoa pois, jos mies lähtee kaljoittelemaan.Joo keskellä viikkoo ei meilläkään ole lupa ryypiskellä jos ei oo joku joulu tai vappu Mut viikonloppuisin jos ukko johonkin lähtee nii minä jään yleensä muksujen kanssa kotio kun ei mummolaan viitsi aina viedä.
Mä en jumalauta käsitä, miksi pitää vetää nimenomaan överikännit. Onko silloin jotenkin överikivaa? No ei. Jos mies on itse nimenomaan halunnut välttää tilanteen, jossa lapset löytävät hänet jostain sammuneena, niin kai se on miehen vastuulla käyttäytyä niin, ettei sellaista tapahdu.Jos poikien (tai vaihtoehtoisesti tyttöjen) ilta on keskellä viikkoa, niin silloinko pitää käyttäytyä erilailla, kuin jos se olisi viikonloppuna. Ja eikö ap:n mies olisi saanut tulla sieltä kotiin? Tai vaihtoehtoisesti aina kun toinen vanhemmista lähtee ryypiskelemään, pitääkö toisen vanhemmista lähteä kotoa pois, jos se toinen vaikka tulee humalassa kotiin?
luulin että aikuinen mies osaisi jo itse päättää paljon juodaan, mutta pitänee remmiä sitten tiukentaa jos se kerran mun vikani on että hän makaa eteisen lattialla...Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27188205::O Niin, onhan se tietysti naisen vika :headwall: