lapset löysi isin aamulla eteisen lattialta...

  • Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti
"minna"
nyt se tapahtu mitä olen aina pelännyt :( lapset tuli herättää aamulla että miksi isi nukkuu eteisessä???
mitenkäs selität lapsille että isi on niin helv... humalassa että ei ole sänkyyn edes kyennyt...
oon niin vihainen että tekis mieli vetää ihan kunnolla turpiin tuota äijää...
oon niin vihainen että tekis mieli pakata kimpsut ja kampsut ja lähtee viikonlopuks jonnekin lasten kanssa..
:,(
 
"minna"
oon töissä eikä oo paikkaa minne mennä :( onneks tänään meen vasta iltaan niin sain lapset kouluun päiväks....
tekis mieli huutaa ja paiskoo tavaroita kun sattuu niin prkl tollanen käytös... :'(
 
[QUOTE="minna";27188074]oon töissä eikä oo paikkaa minne mennä :( onneks tänään meen vasta iltaan niin sain lapset kouluun päiväks....
tekis mieli huutaa ja paiskoo tavaroita kun sattuu niin prkl tollanen käytös... :'([/QUOTE]
Mikset ota eroa? Kuka tollasta kattelee?:O
 
"minna"
11v oon katellu ja ihana on muuten mutta joskus menee överiks töi "poikien" ilta... mutta ei koskaan lasten oo tarvinnu nähdä...
minä en jaksa ymmärtää... ottaa niin paljon päähän tuo äijä tällä hetkellä!!!!
 
[QUOTE="minna";27188095]11v oon katellu ja ihana on muuten mutta joskus menee överiks töi "poikien" ilta... mutta ei koskaan lasten oo tarvinnu nähdä...
minä en jaksa ymmärtää... ottaa niin paljon päähän tuo äijä tällä hetkellä!!!![/QUOTE]
Joskus menee överiksi, koskaan ei oo lasten tarvinnut nähdä, ja silti olet aina pelännyt sitä, että näin käy...?

Jokin ei nyt täsmää. Jos miehellä ei ole alkon kanssa ongelmia, niin naisen ei tarvitse "aina pelätä" sitä, että mies sammuu ties minne, ja lapset sen näkevät.
 
  • Tykkää
Reactions: Sankkuli
"vieras"
lapsesi ansaitsevat parempaa, sinä ansaitset parempaa. Mies joko päihdekuntoutukseen, a-klinikalle ja ehdoton päihteettömyys tai ero ja uusi parempi elämä teille muille.
 
mama the strange
Mä katsoin jonkun aikaa sitä, että mies makasi aamulla milloin missäkin. Lopulta en enää jaksanut katsella ja pistin miehen vaihtoon. Päivääkään en ole katunut. Nykyinen mies löytyy aamuisin ihan satavarmasti meidän omasta sängystä.

Yllättävän vaikea se ero kuitenkin on, vaikka mies olisi millainen. On kuitenkin (ehkä) yhteiset talot, lapset, autot, lainat ja tuttu arki, josta pois hyppääminen vaatii aika tavalla voimia. Lasten takia neuvoisi kuitenkin loikkaamaan pois mahdollisimman pian (tai sitten mies hoitoon).
 
"minna"
ei kyse oo joka viikkoisesta ongelmasta, vaan välillä menee just näin överiks... mutta aina olen sanonut että omin jaloin pitää selvitä kotio, ja yleensä onki mutta tää aamu oli jotain ihan tajutonta...
 
"Sissi"
Miks kaikki heti olettaa että kyseessä on alkkis? Kai noin voi joskus käydä kelle vaan. Esim minäen oo juonu lähes kahteen vuoteen tippaakaan ja jos tänään lähtisin tyttöjen kanssa baanalle ja innostuisin ottamaan vähän liikaa, koska en tiedä omia rajojani, niin voin hyvin kuvitella nukkuvani eteisen lattialla. Hyvä että kotiin on löytänyt! En mä yhdestä kerrasta hermostuisi tai eroa ottaisi jos miehelle kävisi noin! Se riippuu niin tilanteesta. Jos taas on toistuvaa dokaamista ja sammumista niin se on asia erikseen.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
[QUOTE="minna";27188095]11v oon katellu ja ihana on muuten mutta joskus menee överiks töi "poikien" ilta... mutta ei koskaan lasten oo tarvinnu nähdä...
minä en jaksa ymmärtää... ottaa niin paljon päähän tuo äijä tällä hetkellä!!!![/QUOTE]

Itse olin alle kouluikäinen, kun isi sammui sinne tänne, sai sähköiskun, kun humalapäissään kävi vähän kytkemässä pihavaloja jne..asiat on hyvin muistissa vielä näin 36 v:nä, vaikka en tietenkään silloin ymmärtänyt mistä on kyse..onneksi äiti ajatteli itsensä lisäksi meitä lapsia ja erosi.Eipähän tarvinnut äidinkään yrittää selitellä meille isin käyttäytymisiä, kun meni välillä vähän överiks.
 
[QUOTE="Sissi";27188121]Miks kaikki heti olettaa että kyseessä on alkkis? Kai noin voi joskus käydä kelle vaan. Esim minäen oo juonu lähes kahteen vuoteen tippaakaan ja jos tänään lähtisin tyttöjen kanssa baanalle ja innostuisin ottamaan vähän liikaa, koska en tiedä omia rajojani, niin voin hyvin kuvitella nukkuvani eteisen lattialla. Hyvä että kotiin on löytänyt! En mä yhdestä kerrasta hermostuisi tai eroa ottaisi jos miehelle kävisi noin! Se riippuu niin tilanteesta. Jos taas on toistuvaa dokaamista ja sammumista niin se on asia erikseen.[/QUOTE]

normaali ihminen kyllä tietää rajansa, toiset vaan ei välitä siitä vaan antaa mennä vaan, koska kännissä on niin kivaa..
 
  • Tykkää
Reactions: chorizo ja waninka

Yhteistyössä