Lesbot uimahallissa naisten puolella :X

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
kyllä. tunnen kaikki suomen naiset. en minä tiedä onko kiinnostuneita vai ei, mutta miten ap voi tietää, että juuri lesbo katseli häntä? Onhan se voinut olla ihan heteronainenkin? miksi piti vetää aloitukseen homot ja lesbot?
Aloittaja tietää syystä tai toisesta että kyttääjä on lesbo. Miksi pitää väheksyä lesbojen kyttäämistä?
 
"vieras"
Hmm. Luulen, että tuijottajat on suurimmaksi osaksi vaan palstamammoja, jotka vahtaa minkä verran on ajeltu vai onko vallan posliini. ;)

Ja otsikkoon viitatakseni: Miesten puolelleko lesbojen sitten pistäisi mennä?
 
viras
Vinkakilehan omaan hanuriis vaan ne hommas, vihreiden, vasemmiston tai kokkareiden foorumeille homofanit kirjoittelmaan, siellähän te näette taas homomarrseiila toisianne. :D
 
ehkä se tosiaan on palstamamma joka on tullut tekemään tutkimusta tiimarivihkoonsa tämän päivän karvakysymyksestä, posliinista, kyykkyvatkauksesta, uimapuvuista saunassa, suihkumyssyistä, käykö ihmiset saunan jälkeen suihkussa jne...tutkimusmateriaalia on runsaasti ja palstalle on hyvä tula sitten purkamaan tuloksia.
 
"vieras"
Siinä onkin arpomista uimahallin lipunmyynnissä. "Yksi opiskelija lesbojen puolelle, yksi työtön heteromiehiin, kaksi eläkeläislippua biseksuaaleihin, kolme aikuista transsukupuolisiin, kaksi lasten lippua sukupuolineutraalille puolelle ja yksi tyttöihin."

Avainkuminauhojen värikoodisto voisi kyllä monipuolistua kivasti.
Mitä arpomista siinä olis??
 
"vieras"
ehkä se tosiaan on palstamamma joka on tullut tekemään tutkimusta tiimarivihkoonsa tämän päivän karvakysymyksestä, posliinista, kyykkyvatkauksesta, uimapuvuista saunassa, suihkumyssyistä, käykö ihmiset saunan jälkeen suihkussa jne...tutkimusmateriaalia on runsaasti ja palstalle on hyvä tula sitten purkamaan tuloksia.
Sinun se luulis olevan ajan tasalla tässäkin tiedonkeruussa, kerro väliaikatiedot? :D
 
En oikein osaa olla täysin empaattinen tässä asiassa, kun tekstisi aiheutti eräänlaisia mielikuvia ja itsekin tytöistä tykkään.
En näytä uimahallissa kuitenkaan siltä että olis jääny pitkät päälle. Salaa voi kuitenkin vähän vikluilla :D

Oliskohan tässä kyse käytöstavoista?

Halleja sais varmaan rakentaa tuhansia jos jokaiselle x edustaville ryhmille täytys rakentaa oma.
 
  • Tykkää
Reactions: mia-maria
"vieras"
homoille ja lesboille tosiaan omat vuorot ja omat pesutilat, niin on huntupäilläkin omat vuorot, naku uijilla on omat vuorot. Miksi ei homoilla ja lesboilla voisi olla omia vuorojaan, se jos joku olisi kehitystä positiiviseen suuntaan.
 
[QUOTE="vieras";27178567]Varmaan sinä, tuskin muut. Homot kyllä ajattelee seksiä mielessä samaa sukupuolta ja lesbo samoin nähdessään seksuaalisen kiinnostuksen kohteensa alasti edessä.[/QUOTE]

Miksi sitten hetero ei ajattele vastakkaista sukupuolta seksuaalisessa mielessä AINA kun näkee sellasen alasti? Vai oonko mä vaan joku luonnon oikku kun pystyn olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa tilassa (saunassa) alasti ilman mitään hekumoivia ajatuksia?? Ja miks mun lesbo kaverit ei sit katsele mua saunassa käydessä sillä silmällä?

Homot ei ole mitään seksihurjastelijoita ihan vaan sukupuolisen kiinnostuksensa takia. Hekin ovat yksilöitä, kuten heterotkin.
 

Yhteistyössä