Tässä asiassa ei ole mitään huvittavaa. Monella palstalaisella on omaisia sairaalahoidossa ja he haluavat takuut siitä, että potilaita ei kiduteta tarpeetonta kipua tuottamalla ja nöyryyttämällä vain siksi, että he uskaltavat valittaa puutteista.
En pidä kaikkia lähihoitajia tyhminä, mutta minusta tällä yhdellä nimenomaisella hoitajalla ei ole lainkaan arvostelukykyä.
Kyllä mullakin on omaisia sairaalahoidossa ollut ja on tälläkin hetkellä. Joten?
Ihan oikeasti kun nyt vain tajuaisit sen, että huumoria täällä heitän. Et tiedä miten työni ihan virallisesti hoidan joten miksi siis avaudut asiasta josta et edes tiedä mitään?
Tajuaisit todellakin työn raskauden kun tekisit sitä työtä vuoden pari, huomaisit myöskin sen, että huumori on hoitoalan kantava voima jota ilman ei pärjää. Ja joskus se huumori nyt vaan sattuu olemaan rankkaakin.
Ei sun tartte vetästä herne-maissi-paprikoita nessukkaasi vain sen takia, ettet ymmärrä erilaista huumoria.
Kuinka monesti todellakin kuvittelet hoitajien tahallaan satuttavan potilaitaan? Eipä sitä kertaakaan tehdä oikeassa työelämässä. Tottahan siitä saa juttua heittää, mutta tässä taas nähdään miten maallikko kuvittelee hoitajan olevan pelkästään hymyilevä ja empaattinen joka ikinen hetki työssään vaikka miten potilailta tulisi sontaa niskaan niin hoitajan pitäisi vain hymyillä ja olla ystävällinen.
Mua on työtehtävien aikana lyöty, potkittu, purtu, kourittu, haukuttu ja uhkailtu. Ja kyllä olen sen myöskin potilaalle näyttänyt ja sanonut suoraan, jos olen kokenut jotain loukkaavaksi. Ei hoitajan tarvitse sietää ylenmääristä sontaa työaikanaan potilaita. Vaikka potilaita ymmärretäänkin, että valtaosalla huono käytös johtuu pelosta, epävarmuudesta siitä mikä vaivaa ja se, että on joutunut sairaalaan potilaaksi, niin se ei silti anna potilaalle minkään valtakunnan oikeuksia olla täysi idiootti hoitajaansa kohtaan.
Hoitaja kuitenkin pyrkii hoitamaan potilaansa mahdollisimman hyvin ja tekemään kaikkensa sen eteen, että potilaalla olisi kaikki hyvin ja hommat hoituisi. Silti kiitoksena pääsääntöisesti on haukut tms. Harvoin hoitajalle sanotaan "Kiitos".
Sinä nyt olet turhan herkkänahkainen tässä kohtaa. Ihan oikeasti.
Sinä aloitit tän leikin heittämällä "hyvänkin" vitsin ja nyt et sitten kestä vastauksia siihen? Miksi aloitit leikin jota et pystykään kestämään?