--2012 yrittävät--

Rakkausvauva kyllä mie aina ilmottelen itestäni vaikka en aktiivisesti käykään. Nyt olen taas päässyt pahimman pettymyksen yli, joten varmaan rupean taas kirjoittelemaan enemmän.

Toivoliini onnea plussasta ja kiitos rohkaisevista sanoista! :heart:

Sunflowerille toivon kovasti sitä plussaa!

ON: En ymmärrä tätä mun kiertoa. Mulla on alkanu aineki osa kierroista (ellei kaikki) niin, että ensin tulee tuhrua/pientä vuotoa maks. pari päivää ja sitten alkaa kunnolla. Olen laskenut kierron aina vasta siitä kun menkat alkaa kunnolla. Lauantai aamulla tosiaan "alkoi" menkat kun paperiin jäi selvästi verta. Oletin, että menkat alkavat silloin koska verta oli edellisiin kiertoihin verrattuna paljon ja se oli kirkasta. No tässä sitä nyt ollaan tiistai aamuna eikä menkat ole vieläkään alkaneet kunnolla. Ei oloja, ei kipuja (ainoastaan selkä kipeä, mutta se taitaa johtua töistä), ei kunnollista vuotoa! Eli meneekö tämä nyt sitten kuitenkin niin, että tää viimisin kierto onkin 30 päivää ellei enemmän, vaikka vuoto alkoi periaatteessa jo lauantaina. Lauantai oli kp27.

Ymmärsiköhän kukaan edes mitään? Ärsyttää vaan niin kovasti ettei tule kirjottamisestakaan mitään. :kieh:

E: Vielä lisäyksenä että vuotoa on kyllä enemmin kuin lauantaina,mutta ei todellakaan sitä normaalia määrää!

Viimeksi muokattu:
Unelmavauvasta, tohon mä en osaa kyllä sanoa mitään? :eek: Luulis et kuitenkaan ei pidemmmäst kierrost kyse, jos kerran alkanu jotenki ne menkat jo? Minkä verran vuotoa siis tulee, pitäiskö sun tehä testi?

Omanapaaaaa: Mä heräsin tänää puol kasi aamulla siihen et vuodan vähän verta. Tai se on edelleen ruskeaa, mutta ihan ohutta nestettä eli ei sellaista ruskeaa valkovuotoa niin kuin aikaisemmin. Onks tää nyt sitä mitä luulen? :(

Rakkausvauva Testasin lauantaina negan ja ei ole kyllä ole yhtään sellainen olo että olisin raskaana. Lauantaina ja sunnuntaina vuotoa tuli pyyhittäessä. Eilisestä asti ollut kuukuppi ja vuotoa tullut hieman sinne kupin pohjalle.

Sunflower Toi kuulostais kyllä järkevältä vaihtoehdolta, koska sain tässä kierrossa ovistestiin melko vahvan viivan (kp14), mutta se oli siinä ja siinä onko plussa. Tässä kierrossa ei myöskään ollut oviskipuja mitä taas viime kierrossa oli. Mutta sitten taas yk2 oli samanlainen tilanne, että sain ovistestiin saman vahvuisen viivan kp14. Silloinkin tuo plussa(?) tuli ihan puskista kun aiemmin oli ollut vaan hailakkaa haamua. Myöskään tässä kierrossa ei ollut kipuja, mutta menkat tuli aivan normaalisti. :confused: Mitä ihmettä? Voiko olla että ovulaatio tapahtuisi vain joka toinen kierto? Vai onko mun kroppa muuten vaan ihan sekasin? |O

Pakko kai tässä on vielä testata jos mitään ei tapahdu..

E: n.19.45: Alaselkää alkaa jomottaa. Taitaapi ne kivut sit kuitenki tulla ja ehkä tästä päivästä vielä tulee kp1. Tai viimeistään huomisesta.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän ne sieltä eilen alkoivat, joten nyt kp2. Pitää kyllä varmaan alottaa tikutus ajoissa, koska vuotohan alkoi jo lauantaina eli nyt voisi olla kp5.

Kivut oli pahimmat mitä muistan. Vieläkin sattuu, mutta ei onneksi niin paljoa kun yöllä.

Viimeksi muokattu:
Unelmavauvasta: Harmi, että täti tuli paikalle :hug: toivottavasti kivut on hieman helpottanu siellä! Pääset nyt sitte edes uuteen kiertoon kunnolla käsiksi, eikä tarvi enää pohtia, mitä kummaa tapahtuu kehossa. Onnea kovasti uuteen kiertoon!

ON: Mieli taas parempi ku hetkiin...johtunee siitä et MELKEIN ovis+ tikutettu. Eli huomenna tai viim. pe varmaanki pärähtää tuju viiva :) huomenna lähdetään porukoille et pitääpi käyttää taas luovuutta tärpin hyödyntämisessä...tuntuu et aina oviksen aikaan ollaan kyläilemässä tai meillä on vieraita, no näillä mennään. Äsken talleteltiin varmuuden vuoksi kuitenki jo!

Voi harmi Unelmavauvasta:( Tsemppiä mustiin päiviin!

Ekat ovulaatioon viittaavat oireet havaittu, joten meillä alkaa täällä sitten pusipusiviikko;) Olen suunnitellut lauantai-illaksi meille ihanan illan takkatulineen sekä illallisineen. Toivottavasti vaan saisi lapset ajoissa nukkumaan, ettei käy niin, että nukahtaa itse ja jää kaikki herkut saamatta :p

Nyt nukkumaan, huomenna taas klo 6.00 herätys - olen kamalan aamu-uninen ja inhoan aikaisia herätyksiä- mitä sitten jos tulen raskaaksi, niin nukun varmaan kaikki vapaa-aikani:)

miss_piggy
Oon kyllä niin pettyny että itku meinaa päästä. Luulen edelleen etten ovuloi ollenkaan kun ovistesti näyttää läpi kierron melkeinpä plussaa. Ehkä en saa sitä nyyttiä koskaan..

Sunflower11
miss_piggy: Sulla ei vissiin oo vielä mitään tutkittu? JOs ovistesti näyttää koko ajan melkein plussaa voi kyse olla esim. pco:sta.
Voimia!
Tiedän miltä tuntuu pettyä kuukaudesta toiseen.

Miss biggy: mä tiedän miltä susta tuntuu, tasan kerran sain oviksen tikutettua ja muuten en saanut sitä kiinni, en oireista, enkä testeistä. Ja mitä enemmän yk meni sitä epätoivosemmaks sitä muuttuu ja vieläpä hirmu nopsaan. No, tässä viimesessä (yk7)kierrossa missä nyt sitte plussasin, jäi vähän oletettu ovisaika hyödynnettyä ja touhuiltiin sitte muuten vaan kp 20 ja 22 ja PAM raskaana.. Eli tosi myöhänen ovis ilmeisesti ollu, koska testi näytti plussaa vasta kp 33..
Älä heitä kirvestä kaivoon. JA niin, musta tuntuu, että mulla auttoi myös päätetty tjottailu, ilman piinailua netissä ja hirmu laskmista jne. Mulla alko menee homma ihan pakkomielteiseksi. Voimia mustiin päiviin.

SF: Huomista testi odotellessa, mulla täällä peukut ja varpaat pystyssä, jotta ois tärpänny:hug:

Heippa!

Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? :) Jonkin aikaa olen ketjua taustaillut ja nyt tuli tunne, että voisin itsekin kirjoitella. Eli mulla menossa yk2, joka venynyt nyt kp 32. Yleensä kierto 28-30 päivää. Tänään testailin negan, mutta mulla on jotenkin vahva tunne, että ovis olisi ollut noin viikon tavallista myöhemmin. En ole tikutellut ovista, vaan ollaan menty ihan mututuntumalla. :) Tiistaina alkoi niukkaakin niukempi tuhruvuoto, joka todellakin on niin niukkaa, että kuljin kaksi päivää side pöksyissä ja tänään aamulla poistin sen yhden ja saman siteen, kun ei näemmä vuoto ainakaan toistaiseksi runsastu. Nyt olen vähän ihmeissäni, mitä tämä vuoto oikein on, mulla kun ei ole yleensä tuhrua tai jos on, niin korkeintaan vajaan vuorokauden, minkä jälkeen menkat alkaa kunnolla. Viime lauantaista asti on ollut myös sellainen tunne, että menkat alkaa ihan just, mutta ei ne ole siis toistaiseksi alkaneet. Nyt pitää sitten vaan odotella, mitä tässä oikein tapahtuu. :)

Ja ai niin, kolmosta tässä tosiaan kuumeillaan.

Tulipa omaa napaa. Mutta plussatuulia ja onnea piinailijoille ja paljon onnea jo raskautuneille!

Liiisu, yk2.

Tervetuloa Liisu! Mukaan mahtuu! :) Kuulostaa siltä, että sun kannattaa testata vielä muutaman päivän päästä jos menkat ei ala??

Sunflower, täällä jännätään sun puolesta. :popcorn:

MissPiggy, pahoittelut! :( Koin ton saman fiiliksen just tässä kierrossa, kunnes yhtäkkiä tulikin ylläriplussa. Kyllä se sieltä viel koittaa! VOIMAHALI!

• Tykkää
Reactions: miss_piggy
liisu Tervetuloa kuumeileen :D

Kp 3 ehkä menoss? No eniveis, nyt jännäilen lähinnä sitä että toivottavasti ehtii maanantaihin mennessä menkat loppua ku sillon on se aukkari. Sitä tässä sit hivitellään seukkina. mut tänään illalla laatuaikaa kavereiden kaa ja pikku nollaukset, oon niin sen tarpeessa.

Yhteistyössä