Astrolaben, kolmanneksi keittis tai morrigan.
Ei voi valita kun on noin vähän vaihtoehtoja...tiedän kyllä ketkä haluaisin mukaan noin pääpiirteittäin.
Kyllä mullakin ketjulaisia mukaan lähtis + @Echo Sä lähtisit mukaan tasapainottamaan tilanteita, kisu taas sen takia kun on sellanen toivoa antava takkutukka ym ym ym...vähän joka ainoassa on jotain hyvää piirrettä niin millä noita vois poiskaan matkasta jättää...Jos saisi kymmenen, niin kuusi, sä mukaanlukien, löytyisi ketjusta. Morriganista en luopuisi enkä Milannasta. Tosin Echo ja M1es samalla saarella vois kanssa olla kiintoisaa.
No nyt mä tajuun että miks sä puhuit autiosta saaresta mun sarjaviestiketjussa.Kyllä mullakin ketjulaisia mukaan lähtis + @Echo Sä lähtisit mukaan tasapainottamaan tilanteita, kisu taas sen takia kun on sellanen toivoa antava takkutukka ym ym ym...vähän joka ainoassa on jotain hyvää piirrettä niin millä noita vois poiskaan matkasta jättää...
Mä ottasin autiolle saarelle M1es:n ja Rättiksen.Jos saisi kymmenen, niin kuusi, sä mukaanlukien, löytyisi ketjusta. Morriganista en luopuisi enkä Milannasta. Tosin Echo ja M1es samalla saarella vois kanssa olla kiintoisaa.
Autiolta saarelta?Rätti löytäisi heti jonkun grillin
Mä ottasin autiolle saarelle M1es:n ja Rättiksen.
Pitäisin niille niin kovan kurin että kun meidät pelastettaisiin johonki rahtilaivaan 2 kk päästä niin ne ois aseksuaaleja.
Rättiksen kans kyllä vaan kuolis nälkään, se ei osais valmistaa kotiruokaa.
Ihan hyvää tekis Rättikselle..M1estä en niin hyvin tiedä mutta Rättikselle toi tekis vaan hyvää...