Softy
EikäIhan hyvää tekis Rättikselle..M1estä en niin hyvin tiedä mutta Rättikselle toi tekis vaan hyvää...
EikäIhan hyvää tekis Rättikselle..M1estä en niin hyvin tiedä mutta Rättikselle toi tekis vaan hyvää...
Siihen ei ole tarvetta.Joopa
Siihen ei ole tarvetta.
Ei voi valita kun on noin vähän vaihtoehtoja...tiedän kyllä ketkä haluaisin mukaan noin pääpiirteittäin.
Et sinä nälkään kuolisi, jos minä olisin mukana - tarpeen vaatiessa se ateria syntyy ihan kotimaisen luodon antimistakin.Mä ottasin autiolle saarelle M1es:n ja Rättiksen.
Pitäisin niille niin kovan kurin että kun meidät pelastettaisiin johonki rahtilaivaan 2 kk päästä niin ne ois aseksuaaleja.
Rättiksen kans kyllä vaan kuolis nälkään, se ei osais valmistaa kotiruokaa.
Kannattaa muistaa että mä hallitsen ton alan myös ihan yksinäni.Et sinä nälkään kuolisi, jos minä olisin mukana - tarpeen vaatiessa se ateria syntyy ihan kotimaisen luodon antimistakin.
Mutta otitko huomioon riskin, että tuossa seksuaalisuuden käännytystyössä saattaisi käydä toisinpäin? Kahden kuukauden jälkeen sinä olisit oppinut haluamaan kolmasti päivässä ja odottelisit siellä rahtilaivan hytissäkin p***y pystyssä
Itse valitsisin seuraksi AivanSaman ja 0roosa0:n. AivanSaman päävastuualueena olisi älyllinen keskustelu, 0roosa0:lla seksi. Toki kolmen joukkona keskuteltaisiin ja seksikin ehkä sujuisi samalla kokoonpanolla (tai minun pitäisi vuorotella, ei paha vaihtoehto sekään), muistaakseni 0roosa0:lle kelpavat sukupuolet tasapuolisesti.
"Katsokaa miten huvittava kommentti Lunaticilta!"
Joo ei pelkoa. Sä kuitenki aloittaisit puhumaan, huuli lipoen, sun luentoasi "naisen pimpsa on kuin kuollut rotta" joten aika hiljaista ois vällyjen/palmunlehtien välissä.Et sinä nälkään kuolisi, jos minä olisin mukana - tarpeen vaatiessa se ateria syntyy ihan kotimaisen luodon antimistakin.
Mutta otitko huomioon riskin, että tuossa seksuaalisuuden käännytystyössä saattaisi käydä toisinpäin? Kahden kuukauden jälkeen sinä olisit oppinut haluamaan kolmasti päivässä ja odottelisit siellä rahtilaivan hytissäkin p***y pystyssä
Mä niin tiesin, että teissä ois viihdyttävyyttä kerrakseen!Joo ei pelkoa. Sä kuitenki aloittaisit puhumaan, huuli lipoen, sun luentoasi "naisen pimpsa on kuin kuollut rotta" joten aika hiljaista ois vällyjen/palmunlehtien välissä.
Selkeästi se uitettu rotta oli sinulle traumaattinen kokemus. Pelkäätkö/inhoatko pikkunisäkkäitä? Nekin ovat seksiä harrastavaa luomakuntaa...Joo ei pelkoa. Sä kuitenki aloittaisit puhumaan, huuli lipoen, sun luentoasi "naisen pimpsa on kuin kuollut rotta" joten aika hiljaista ois vällyjen/palmunlehtien välissä.
Ihailtavaa vastuunottoa yhteisestä hyvinvoinnista autiolla saarellaKannattaa muistaa että mä hallitsen ton alan myös ihan yksinäni.
Tosin, tuskinpa teillä silti tylsää ois.
sä oot kyllä kuivista kuivin nähty onEn ketään. Hyviä kirjoja paljon.