Jos joutuisit autiolle saarelle, niin

Mä ottasin autiolle saarelle M1es:n ja Rättiksen.
Pitäisin niille niin kovan kurin että kun meidät pelastettaisiin johonki rahtilaivaan 2 kk päästä niin ne ois aseksuaaleja. :rolleyes:

Rättiksen kans kyllä vaan kuolis nälkään, se ei osais valmistaa kotiruokaa.
Et sinä nälkään kuolisi, jos minä olisin mukana - tarpeen vaatiessa se ateria syntyy ihan kotimaisen luodon antimistakin.

Mutta otitko huomioon riskin, että tuossa seksuaalisuuden käännytystyössä saattaisi käydä toisinpäin? Kahden kuukauden jälkeen sinä olisit oppinut haluamaan kolmasti päivässä ja odottelisit siellä rahtilaivan hytissäkin p***y pystyssä ;)

Itse valitsisin seuraksi AivanSaman ja 0roosa0:n. AivanSaman päävastuualueena olisi älyllinen keskustelu, 0roosa0:lla seksi. Toki kolmen joukkona keskusteltaisiin ja seksikin ehkä sujuisi samalla kokoonpanolla (tai minun pitäisi vuorotella, ei paha vaihtoehto sekään), muistaakseni 0roosa0:lle kelpaavat sukupuolet tasapuolisesti.

"Katsokaa miten huvittava kommentti Lunaticilta!"
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Et sinä nälkään kuolisi, jos minä olisin mukana - tarpeen vaatiessa se ateria syntyy ihan kotimaisen luodon antimistakin.

Mutta otitko huomioon riskin, että tuossa seksuaalisuuden käännytystyössä saattaisi käydä toisinpäin? Kahden kuukauden jälkeen sinä olisit oppinut haluamaan kolmasti päivässä ja odottelisit siellä rahtilaivan hytissäkin p***y pystyssä ;)

Itse valitsisin seuraksi AivanSaman ja 0roosa0:n. AivanSaman päävastuualueena olisi älyllinen keskustelu, 0roosa0:lla seksi. Toki kolmen joukkona keskuteltaisiin ja seksikin ehkä sujuisi samalla kokoonpanolla (tai minun pitäisi vuorotella, ei paha vaihtoehto sekään), muistaakseni 0roosa0:lle kelpavat sukupuolet tasapuolisesti.

"Katsokaa miten huvittava kommentti Lunaticilta!"
Kannattaa muistaa että mä hallitsen ton alan myös ihan yksinäni.

Tosin, tuskinpa teillä silti tylsää ois.
 
Et sinä nälkään kuolisi, jos minä olisin mukana - tarpeen vaatiessa se ateria syntyy ihan kotimaisen luodon antimistakin.

Mutta otitko huomioon riskin, että tuossa seksuaalisuuden käännytystyössä saattaisi käydä toisinpäin? Kahden kuukauden jälkeen sinä olisit oppinut haluamaan kolmasti päivässä ja odottelisit siellä rahtilaivan hytissäkin p***y pystyssä ;)
Joo ei pelkoa. Sä kuitenki aloittaisit puhumaan, huuli lipoen, sun luentoasi "naisen pimpsa on kuin kuollut rotta" joten aika hiljaista ois vällyjen/palmunlehtien välissä. (y)
 
vierailija
Ei nyt millään pahalla, mutta rättis vaikuttaa pervoimmalta tapaukselta ikinä, joten mitä te luulette, että siellä autiosaarella tapahtuisi hänen kanssaan? En usko, että edes Echo voisi auttaa...
 
Huhh, ja haloo. Yritän jäsentää itselle nyt kaikkea tätä mulle just lukemaani tämmöisenä keltanokkana

Naisista ainakin Aiviksen olis hyvä siellä. Arvostan häntä eniten kaikista naisista, vaikka monia muitakin arvostan myös, en koskaan ole tainnut olla eri mieltä mistään hänen kanssaan. Samanhenkisiä kyllä ollaan.

Echoakin haluaisin haastatella saarella, Onjaa, 0oo0:llaa myös. No nyt unohtui moni, sori.

Miehistä varmaan mun lisäksi (sori vaatimattomuuteni ;) ) m1es olisi varmaan paras selviytymistaistelussamme. Miten saada ruokaa luonnosta, ja säilyttää henkemme ja naaraamme lisääntymiskykyisinä saarella, ettei kuoltaisi sukupuuttoon..
 

Yhteistyössä