Jos joutuisit autiolle saarelle, niin

Ottaisin Rätti Väsyneen, koska muistutat kovasti erästä pitkäaikaista ystävääni, jonka kanssa ikävä kyllä ajauduimme eriteille 2 vuotta sitten.

Mukaan tulisi myös Astrolabe, hänen juttujaan olisi mukava kuunnella.
 
Morriganin koska hänet tunnen parhaiten ja tiedän ettemme repisi toistemme päitä irti vaikka reissu venyisi vuosikausiksi. Päätönkin ois turvallinen mutta ei taitaisi viihtyä paahteessa hiekkarannalla.

Jos taas ois kyse suomalaisesta saaresta mukaan saisi lähteä Krut tai kuka se toinen, joka viihtyy metsämökeillä, onkaan? Poika?

Ja sit tietysti Milannan. Se sekä viihdyttäisi että antaisi sadistista nautintoa. Jos niitä nyt pitää erotella.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vierailijan, eli antaisin kohtalon päättää.
Voisi tulla mielenkiintoisi keskusteluja tai totaalikyllästyminen toisen tyhmyyteen.
Selviytymisopppia tai perässä hinattava autettava.
Elämän paras seksisuhde tai iso partainen rekkahomo.
Masentunut kaiken negatiivisena näkevä tai Alexander Stubb, masentunut kiitos mulle :)
 
Jos saisi kymmenen, niin kuusi, sä mukaanlukien, löytyisi ketjusta. Morriganista en luopuisi enkä Milannasta. Tosin Echo ja M1es samalla saarella vois kanssa olla kiintoisaa.
Kyllä mullakin ketjulaisia mukaan lähtis + @Echo :D Sä lähtisit mukaan tasapainottamaan tilanteita, kisu taas sen takia kun on sellanen toivoa antava takkutukka ym ym ym...vähän joka ainoassa on jotain hyvää piirrettä niin millä noita vois poiskaan matkasta jättää...:love:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Kyllä mullakin ketjulaisia mukaan lähtis + @Echo :D Sä lähtisit mukaan tasapainottamaan tilanteita, kisu taas sen takia kun on sellanen toivoa antava takkutukka ym ym ym...vähän joka ainoassa on jotain hyvää piirrettä niin millä noita vois poiskaan matkasta jättää...:love:
No nyt mä tajuun että miks sä puhuit autiosta saaresta mun sarjaviestiketjussa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jos saisi kymmenen, niin kuusi, sä mukaanlukien, löytyisi ketjusta. Morriganista en luopuisi enkä Milannasta. Tosin Echo ja M1es samalla saarella vois kanssa olla kiintoisaa.
Mä ottasin autiolle saarelle M1es:n ja Rättiksen.
Pitäisin niille niin kovan kurin että kun meidät pelastettaisiin johonki rahtilaivaan 2 kk päästä niin ne ois aseksuaaleja. :rolleyes:

Rättiksen kans kyllä vaan kuolis nälkään, se ei osais valmistaa kotiruokaa.
 

Yhteistyössä