Heipä hei kaikille!
Täälläkin alkoi sitten tänään "lomailu", 4 päivää lomaa, 22 päivää työttömyyttä ja sitten äippälomalle! Tekemistä kyllä piisaa, meillä kun on muutto edessä vielä sopivasti lokakuuksi ja oma luonto ei anna periksi että kattoisin vaan sivusta kun toiset pakkaa saatika laittaa tavaroita paikoilleen (inhoan sitä että joku muu laittaa mun tavaroita omaan järjestykseen.

) + vielä, kaikki vauvan vaatteet, pyyhkeet, petivaatteet on vieläkin pesemättä, vaikka kuinka alussa ajattelin että "olenpa viisas ja pesen pikku hiljaa kaikki valmiiksi ettei sitten lopuksi tarvitse" niinpä niin...
käsien pesusta Kyllä meillä ainakin vieraita opastetaan aluksi pesemään kädet ennenkuin vauvaan kosketaan, mutta ei me paniikkia siitä oteta, ollaan molemmat vähän sellaisia "hällä väliä" -tyyppejä näissä asioissa (totta kai vessan jälkeen, ennen ruokailua ja tälläisissä tilanteissa pesu tulee itsestään selvyytenä
Tylsyydestä tosiaan ei nyt ainakaan vielä näytä siltä että tylsää tulisi hetkeen, mutta luulempa että loppuajasta kun muuttokin on valmis, voi alkaa tuo tylsyys iskemään, varsinkin joka toinen viikko kun mieskin on iltavuorossa kahdesta kahteen... Täällä kun ei vieläkään ole kavereita löytynyt, eikä varmaan löydykään ennen kuin sitten kun tuhisijan kanssa pääsee äippäkerhoihin sun muihin.
Synnytys on alkanut valmennuksen myötä jännittämään, saa nähdä miten käy.. Kovasti pitää yrittää keksiä kaikkea muuta ajateltavaa..
Uni Voi mä oon niin kade teille jotka saatte rauhassa nukkua, kolme yötä nyt mennyt sellasilla paarin tunnin unilla ja MONEN tunnin pyörimisellä ja hyörimisellä.. En eläissäni ole nukkuessani saanut vielä lakanaa pois paikoiltaan, nyt kaikkina kolmena yönä lakana on ollut mun puolelta sänkyä tyyliikkäästi rullalla ja miehen (joka tavallisesti pemistää lakanan aina lattialle saakka) on lakana ollut täydellisesti paikoillaan, oon vähä meittiny että jos mies vaihtaa paikkoja yöksi että saa kerrankin olla se osapuoli joka saa sanoa asiasta..
Hengenahdistus Onko kenelläkään tullut aivan järkyttävän, hirveää hengenahdistusta, ei paniikkikohtausta, sen kyllä tunnistan, vaan yksinkertaisesti sellaista oloa että happi loppuu justiin?? Juurikin näiden kolmen huonosti nukutun yön aikana on tälläinenkin ongelma ilmennyt (mikä kestää läpi päivän ja ihan koko ajan) Tänään jo meinasin lähteä bulanssilla sairaalaan kun tuli aivan sellainen olo että nyt lähtee taju eikä saa enää ollenkaan happea.. Painaako tämä pienokainen noin voimakkaasti palleaan? Vai onko tässä jo oikeasti jotain muutakin kyseessä? Ylävatsa on kyllä ollut aika ihmeellinen viikon päivät, muttao oon pistänyt sen venymisen piikkiin. Ja aivan uutena vaivana, järkyttävä päänsärky, huono olo ja hirveä väsy.. Onko muilla ollut vastaavia tilanteita, pitääkö mennä tarkistuttamaan? Maanantaina on kyllä neuvola, mutta en viikonloppunakaan haluaisi päivystykseen lähteä, siellä kun saa istua tunnin jos toisenkin..
Huh tulipahan taas tekstiä! Kaikille mukavia viimeisiä viikkoja, toivottavasti ei syysflunssat iske, ainakaan kovin pahasti, näillä kuukausilla ei varmasti sekään mukavaa olisi..
Tänään 31+4, kuinka odotankaan lokakuun loppua.....