Onnea
Eufemia ja täytyy sanoa, että tämä on ihanan positiivinen ketju vaikka vastoinkäymiset kuuluvat tähän aikaan ja elämään muutenkin, mutta kukaan ei täällä vittuile kenellekään niinkuin foorumeilla usein tapana.. : /
Mulla on jotenkin todella pahamieli tai semmoinen semiviha siitä mun alkuraskauden väärästä diagnoosista, vaikka ymmärrän että olikin vähemmät viikot ku luulin ja siksi ei näkynyt mitään, mutta jotenkin että miten voi mennä tulkinta niin vikaan. En mä mitään rahoja sieltä takasi halua (maksoi siis lääkärikeskus Avalla 129 euroa, josta jo vähennetty kelak.) mutta haluan selityksen. Olisi nainen sanonut siellä suoraan, että näillä laitteilla ei näe kunnolla jos et ole 100% varma viikoista. noh, ehkä tää helpottaa..
Sama jutta
Alexa , sain eilen semmoiset itkupotkuraivarit, että tänään menee silmäluomet turvoksissa kun vuodattelin kyyneliä eilen, ja osin se liittyy tuohon ultrakokemukseen, kun mies tölväs sopimattomia niin voi että repes helvetti...
Oireita mulla on tosi vähän. Väsymys on kova, tai sitten korvien välissä. Tissit on kipeenä, onneksi. No varmaan jo senkin takia että ronklaan niitä joka päivä että onko kipee, onko kipee. Oksu ei lennä, mutta välillä harvakseltaan, etoo. Hyvää tässä on se ettei tule syötyä niin paljon ku yleensä, vaikka karkkia tekee sitten senkin edestä mieli. HUOM! Siskollani oli täysin oireeton raskaus, ja se oli ihan paniikissa, mutta kaikki ok, joten ei kannata oireettomat huolestua. Ja itsekään en suurta painoa oireille anna.
Tsemppiä kaikille! Ja nautitaan tästä ajasta tänään! Ei ressata, kun ei se ei mitään auta, huomista me ei tiedetä niin ei voi kun uskoa ja toivoa että kaikki menee ihan hyvin. --> erehdyin eilen menemään niskapoimukeskusteluun ja huomasin heti että alko ressi jo siitä hiipiä vaikka ei ole 7 viikkoakaan täynnä. Eli ohjeeni itselle ja muille, että ei valmenna itteesä rikki kaikilla mahdollisilla kurjuuksilla mitä voi tulla, vaan nauttii tästä mitä nyt on. Sitten jos jotain haastetta tulee, niin otetaan sitten se käsittelyyn. Täällä tuntuisi olevan hyvä vertaistuki!!
piti vielä lisätä viikot ja nimi
Toive ja 6+2