Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Miulle tuli ne testit tänään..joten dippasin kuitenhin kun jäin miettimään sitä tärppiä - oliko, vaiko ei?..

..tämä tuli testiajan(5min)sisään..anteeksi kun testi tuolla noin ylänurkassa..otin kuvan wc:n lavuaarin reunalla ja kamera vielä heilahti..

Kävimme kaupungilla asioilla ja nyt 3h:n jälkeen, ei testissä näy enää kuin 1 viiva - ei itse asisassa näkynyt enää reilun 30min. jälkeenkään.

Varma en ole, onko tuossa punaista väriä?..onko - kommentoikaas!:wave:
Mutta yritystä taisi olla, mie EN muutoin saisi PC:n testillä mitään tuollaista - aina blancoja olleet jos ei tärpin yritystä.
..niin ja alakerran pesuillahin olin ennen dippausta käynyt;)ettei vuoto voinut vaikuttaa testin tulokseen, pisukin oli aika laihaa lirua..

Eli..dippasin viimeiks silloin dpo10/23.8..ja siinä testiviiva punersi..oli oikiastaan hyvä, ettei perjantaille tullut nämä testit..olisi pettymys ollunna suurempi kun nähnyt päivittäin dippailessa viivan haalenevan..

Miulla tuo hedelmöitys onnistuu - nytkin vain yhden kerran lemmiskeltiin tällä kiertoa ja samana ilta kun ovis oli:)..ei vain siitä edemmä alkio jaksa kehittyä.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä ei myydä lähikaupassa ovistestejä, joten tein raskaustestiliuskat siinä toivossa, että niissä näkyisi jotakin. Vaikka mulla ois ollut tosi aikanen ovis, ei kai raskauden pitäs tällasilla päivillä näkyä?? Oletan siis, et noi johtuu ovulaatiosta tms?

[/URL][/IMG]

Ylempi on aamupissasta ja alempi päivän parin tunnin pidätyksestä.
Miusta tuo aamupisuun dipattu, näyttäis ihan haamuiselta:):heart:
..toki LH:stahin saatais johtua, mikäli olisi jo vahvat viivaset O-testissä..mutta siullahan ei niitä ollunna?..
Mikäs kierron päivä siulla menossa/minkä pituinen yleensä?
((muoks))kävin jo kurkkimassa muutama sivu taaksepäin..ja siulla aika vahva O-viivanen testissä 22.8..siitä olisi nyt 7vrk..hmmmm..kylläpä se parin päivän sisään selviää, johtuiko tuo -testiviivanen LH:sta vaiko HCG:stä - toivon, että viimeisimmästä.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
nimi - olitsikos sie voinut hieman kontrastia lisäillä tähän miun dippaukseeni..olit siinä aika taitava.;)

..jäi nyt viivanen niin vaivaamaan

Ai, metsämansikka olitkit jo kuvaa kattellu:wave:..tosiaan..miusta tuossa dipauksessa on molemmin puolin testiivaa väriä( siis juuri ne testiviivasen "reunat" ovat napanneet sen värin - joko harmaana tai hieman punertavana)
..viiva näkyy paremmin kun katsoo hieman alaviistosta..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos siulle Naapurin tyttö:)..näen täällä koneellani sen testiviivasen kyllä ilman kuvan muokaustahin..haluasin sen sillä tapaa kontrastilla muutetun, että näen: onko testiviivasessa punertavaa väriä?

..tuon laittamasi kuvasen kun suurentaa, näkee hyvin miksi metsämanssikka puhui "kolmesta viivasta"..

Siinä tosiaan näyttää olevan 3 viivaa, k o s k a testiviivasen reunat ovat saaneet sitä väriä vain molemin puolin - keskeltä sitten vaalea..noin alkoi miulla aina plussakierrolla testi vahvenemaan - varsinhin PC:N testi..

Ps se testiviivasen vaalea kohta, on aika tarkkaan tuossa L-kirjaimen alapuolella.=)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kreivitä;27005574:
voisiko joku kertoa että miten sain eilen viikkonäytöllisellä digitestillä "raskaana 2-3", kun tein ekan haamun/plussan jo 15.8? :O Tai siis eikö sen pitäis olla 3+?
kreivitä - vaikea veratailla digin ja tavan R-testin tulosta.
Nythän digi näytti, että olet rv:lla 4-5..pitääkö paikkansa?..milloin viimeiset menkat/käytitkö ovulaatiotestejä?(milloin vahva viiva O-testiin?)
 
Viimeksi muokattu:
Ystäväni oli saanut rfsu:n testejä hyvityksenä viallisista testeistä ja käski mun testaamaan ennen kuin itse testaa niillä. (mulla on nyt menossa kp12 eli en voi olla raskaana). En ymmärrä miten niitä saadaan edes myydä.

Testiajalla alkoi heti näkymään toista viivaa ja kuivuttuaan on vieläkin näkyvissä.
Tiedänpähän ainakin, että niitä en osta piinapäivien aikana. Voi tietty olla, että ne näyttävät mahdollista ovulaatiota.





Kuvat on aika huonoja ku en jaksanu sen enempää tarkennella.
 
Voi apua, raskaustestin (Pregcheck) haamuviiva vahvenee, mutta tänään alkoi menkat tai ainakin tuli veristä vuotoa, ihan samanlaista kuin menkoissa. :ashamed:
Lisäksi menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta lauantaina eli nyt 5 päivää etuajassa. Aina on ollut säännölliset menkat.

Täältä kun olen lukenut raskauden aikaisesta vuodosta, kerrotaan sen yleensä olevan erittäin niukkaa ja ihan erilaista kuin menkoissa.

Mutta...miksi raskaustestin viiva vahvistuu?? Perkele kun piti testata näin ajoissa. :headwall:


Lisäys vielä: siskollani tuli kolmet menkat ennen kuin edes tiesi olevansa raskaana.
Onkohan tämä perinnöllistä...? Pelottaa kuitenkin. :'(
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, tosiaan mulla ei ole niitä ovistikkuja, kun en oo netistä tilannu, marketissa vaan ravannut eikä tossa lähikaupassa ole kuin raskaustestejä. Niillä taas aamulla koetin ja sain haalean viivan, mutta tosiaan, voi johtua oviksesta, vaikka silloin viikko sitten se vahva ovisplussa olikin. Se ovulaatioplussa täsmää kyllä sellaseen lyhimpään kiertoon, joita mulla on paristi ollu tässä tämän vuoden aikana, eli kiertopäiviä ei ois ku 20 tai hiukan yli. Mun käsittääkseni raskauden on hankalaa alkaa noin lyhyessä kierrossa, oonko oikeessa? Tässä kuitenkin aamupissan testikuvat. Testiajalla en saanut kameralla juurikaan mitään vangittua, mut testiajan jälkeen näkyy suht ok. Testiajalla erottui päivänvalossa jotakin.

[/URL][/IMG]



Ne mun edelliset menkathan ei kestäny ku pari-kolme päivää ja sitten testasin raskaustestillä, johon tuli se ihan haalee viiva ja ovistestit alkoikin siitä ihan parin päivän päästä olemaan plussalla. :O

Muoks. Mä pissin äsken sen toisen tikun parin tunnin pidätyksellä ja sain siihenkin jonkinlaisen kuvan viivan kohille. Mahtaisko tää olla sitä itteään, sillä jos mennään lyhyimmän kierron mukaan, ois mulla vielä yli viikko menkkoihin. Ei voi olla. :( Hö.
Yksinpuhelen täs, sori vaan, ja saastutan kohta lisää seinää jahka toi tikku on kuiva niin voin ottaa siitä ennen ja jälkeen kuvat. :D

Täs ois se toka testi, eka on testiajalla ja alempi sen jälkeen, vaikkei oo tossa vielä kuiva kyllä.



Ps. onpa hauskaa maksaa tollasista tikuista, jotka on niinku jyrän alle jääneitä. :(
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan sitten rfsu:n puikkomallisetkin on epäluotettavia? Juuri ku eilen sain todella heikon haamun sellasella :headwall: Nyt kp22 ja dpo8-9 TAI vasta dpo4-5 (jos viimesin niin tuskin luotettava :D )
Kaupassa ei ollut pc-testejä,jospa tänään ois tullu
 
mur-mur, tosiaan mulla ei ole niitä ovistikkuja, kun en oo netistä tilannu, marketissa vaan ravannut eikä tossa lähikaupassa ole kuin raskaustestejä. Niillä taas aamulla koetin ja sain haalean viivan, mutta tosiaan, voi johtua oviksesta, vaikka silloin viikko sitten se vahva ovisplussa olikin. Se ovulaatioplussa täsmää kyllä sellaseen lyhimpään kiertoon, joita mulla on paristi ollu tässä tämän vuoden aikana, eli kiertopäiviä ei ois ku 20 tai hiukan yli. Mun käsittääkseni raskauden on hankalaa alkaa noin lyhyessä kierrossa, oonko oikeessa? Tässä kuitenkin aamupissan testikuvat. Testiajalla en saanut kameralla juurikaan mitään vangittua, mut testiajan jälkeen näkyy suht ok. Testiajalla erottui päivänvalossa jotakin.



Ne mun edelliset menkathan ei kestäny ku pari-kolme päivää ja sitten testasin raskaustestillä, johon tuli se ihan haalee viiva ja ovistestit alkoikin siitä ihan parin päivän päästä olemaan plussalla. :O
mun tärppi oli 21 päivän kierron mukaan ja ihan onnistunut raskaus oli ;) ovisplussan sain muistaakseni kp8 ja kp18 testasin ekan haamun eli dpo9 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
tiuhti, mä testailenkin mahdollista ovista noilla raskaustikuilla, kun niitä ovistikkuja ei tossa myydä, kun epäilin, että ne edelliset ovistestit sillom viikko sitten ois jostain muusta syystä näyttänyt plussaa. Nyt onki paha mennä sanomaan onko tää sitten mitä. :D
 
Noniin... nyt se testaushimo on tarttunu muhunki... Tänään on dpo8 ja eilen dippasin ekan OVIStestin, ei näkyny kun ihan tyypillinen juuri ja juuri erottuva viiva testiajalla. no pitihän se tänäänkin dipata ihan vertailukohteen saamiseksi :LOL:

Ylemmässä eilinen dippaus ja alempi testiajalla kuvattuna, jaa-a saattashan tuo jotain enteillä tai sitten ei ;) Mulla tosin on ovistestit vahvistunu vasta just ennen ovista siihen saakka aina ihan haamunhaamunhaamuja.


 
Viimeksi muokattu:
Naapurintyttö: valitettavasti näyttää kyllä negoilta kaikki kolme. pc liuskan haamu kyllä näkyy varsinkin kuivuttuaan niin selvästi. se vain on niin erilainen. nyt en bongaa kuin keskimmäisestä sen vaalean viivanpaikan. : /
 
Voi apua, raskaustestin (Pregcheck) haamuviiva vahvenee, mutta tänään alkoi menkat tai ainakin tuli veristä vuotoa, ihan samanlaista kuin menkoissa. :ashamed:
Lisäksi menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta lauantaina eli nyt 5 päivää etuajassa. Aina on ollut säännölliset menkat.

Täältä kun olen lukenut raskauden aikaisesta vuodosta, kerrotaan sen yleensä olevan erittäin niukkaa ja ihan erilaista kuin menkoissa.

Mutta...miksi raskaustestin viiva vahvistuu?? Perkele kun piti testata näin ajoissa. :headwall:


Lisäys vielä: siskollani tuli kolmet menkat ennen kuin edes tiesi olevansa raskaana.
Onkohan tämä perinnöllistä...? Pelottaa kuitenkin. :'(
Älä vielä huoli, voi olla ihan harmitonta alkuraskuden vuotoa..siun vain täytyy nyt jaksaa seurailla tilannetta ja dippailla - hyvä kuitenkin, että testiivanan vahvennut.:)..toivotaan, että pikkinen jaksaisi tarrata lujaa.:heart:
 
Varmaan sitten rfsu:n puikkomallisetkin on epäluotettavia? Juuri ku eilen sain todella heikon haamun sellasella :headwall: Nyt kp22 ja dpo8-9 TAI vasta dpo4-5 (jos viimesin niin tuskin luotettava :D )
Kaupassa ei ollut pc-testejä,jospa tänään ois tullu
..jos tänään v a s t a dpo4-5..ei voi olettaa vielä testiviivasta ilmestyvänkään..eiköstä vaan?;)
..suositteleisin niitä PC:n testejä.
 

Yhteistyössä