Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hmm, nyt kun sanoit niin kieltämättä siinä kyllä näkyy ihan täysin blanco viiva. Sitten kun vähän suurensin niin sitten taas näkyi mun tuo muka-joku-viiva. Tuo mun kuvittelema viivanen saattaa olla kyllä väärässä paikassa ja tuo Hypyn (ja nyt munkin) näkemä valkoinen viiva. Kertokaas joku PC-asiantuntija että missä kohtaa noissa Preegchekeissä kuuluis sen viivan olla?


Tässä PC:n liuskatestistä kuva kopsattuna plussapinosta=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NiQ
Kiitos *mur-mur* :hug: En siltikään kyllä osaa sanoa näenkö muka-jotain-jutun oikeassa vai väärässä paikassa kun on niin hiuksen hieno ero.. kai :) Mutta jospa järkiinnyn ja testaisin uudelleen vaikka ylihuomenna niin ei tarvii pähkäillä päätään puhki :LOL:

muoks* hetken tuijottelun jälkeen saattaa se olla tuo blanco se oikea kohta...
 
Viimeksi muokattu:
Hymh !

Yölliset mietteet,

Menkat jääny tulematta koht 2 vk, jolloin heti 'hätähousuna' menin ja testasin negan. Päädyin siihen tulokseen, etten enää testaile ajatuksella etten olisi raskaana. Tänään kuitenkin (tai siis eilen) olin yhteydessä neuvolaan, missä sanottiin että jossei ne menkat tuu 4-6 kk päästä, niin sitten katsotaan mitä tehään. Jokseenkin turhauduttavaa. :headwall: Päädyin nyt siis siihen tulokseen, että päivällä käyn kaupassa ostamassa kasan testejä ja testaan niitä sitten vaiikka maailman loputtomiin, kunnes tiän että se on varmasti nega. :kieh: (vaikka tosin positiivinen tulos olisi myös kiva yllätys :heart:)
 
NiQ
jeennaa Sanoitko että olisi vauvatoiveita? Mä ainakin otin meidän kaupungin perhesuunnitteluneuvolaan yhteyttä siinä vaiheessa kun oli menossa joku kp60 ja sain seuraavalle viikolle lääkärille ajan joka määräsi mulle Terolutit että saa kierron katki ja säännöllistymään... Toivotaan että sullakin tulis pian ratkaisu asiaan! :)
 
Voi apua, raskaustestin (Pregcheck) haamuviiva vahvenee, mutta tänään alkoi menkat tai ainakin tuli veristä vuotoa, ihan samanlaista kuin menkoissa. :ashamed:
Lisäksi menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta lauantaina eli nyt 5 päivää etuajassa. Aina on ollut säännölliset menkat.

Täältä kun olen lukenut raskauden aikaisesta vuodosta, kerrotaan sen yleensä olevan erittäin niukkaa ja ihan erilaista kuin menkoissa.

Mutta...miksi raskaustestin viiva vahvistuu?? Perkele kun piti testata näin ajoissa. :headwall:


Lisäys vielä: siskollani tuli kolmet menkat ennen kuin edes tiesi olevansa raskaana.
Onkohan tämä perinnöllistä...? Pelottaa kuitenkin. :'(

Samanlainen vuoto jatkuu edelleen ja testi näyttää suunnilleen saman vahvuista haaleaa viivaa kuin eilen.

Illalla vuoto hellitti ja melkein loppui verettömäksi vuodoksi, mutta nyt aamulla taas jatkuu...
Kipuja ei ole.
Mutta, viivanhan pitäisi vahvistua, vai voikohan testiin vaikuttaa se, että pissanäytepurkissa oli mukana vuodon verihiutaleita...? :confused:

Tämä hätähousutestailu on ihan perseestä kun itselleen vaan tekee kiusaa ja joutuu stressaamaan. :mad: ...mutta kun ei malta niin ei malta.


*muokkaus*:

Ei ehkä nämä jutut edes liity tälle palstalle, mutta jospa joku kuitenkin tietäisi jotain... :)
Tuli mieleen sellainen juttu, kun minullehan tehtiin inseminaatio jonka seurauksena tämä raskaus(?) on alkanut. Jospa siellä olikin kaksosraskaus ja toinen alkioista tullut pihalle ja nyt sen toisen alkion myötä r-hormoni lähtisi nousuun vaikkapa huomenna? Voikohan se olla mahdollista vielä tässä vaiheessa raskautta? :LOL:

Kyllähän tätä spekulointia riittäisi loputtomiin kun on niiiin paljon eri vaihtoehtoja mistä kaikki johtuu ja kun kaikki raskaudet on erilaisia. :D

Tai sitten vaan alkoi menkat ja se siitä ja piste. **ttu prkl kun tämä touhu on stressaavaa!!! :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Juuri ovulaation jälkeen, kuuluisi lämpöjen nousta aivan pikkasen: 0.1-0.5C(toisilla jopa asteenkin verran, miulla myös dippaa ensin pikkasen alespäin, ennen ovista)
..ja tämä tapahtuu n. 1-3vrk:n sisään..joskus nousevat vielä lisääkin kun tärppi käynyt.
No sittehän ei mulla oo mitään hätää :). Mä jotenkin kuvittelin, että tuon lämmönnousun pitäisi olla tooodella selkee. Mun normaalilämpö on siinä 36,5-36,7 huitteilla ja nyt on lämmöt olleet 36,8-37,2 eli oletettavasti ainakin olen ovuloinut. Pidetään hullua( lue: minua) jännityksessä.

NiQ:n tikussa olen kans erottavinani valkoisen viivanpaikan. Ps. sana "kusitikku" sai mut nauramaan.
 
Aijaa.com - 10803472Jännä juttu ettei tuo ovis ole haalistunut 4 päivän aikana yhtään. Anteeksi tosi huono kuvan laatu, mutten osaa muokata noita kuvia ja minulla on aika huono kamera... Nämä on siis ylhäältä alas kp 14, 15 16 ja tänään AAMULLA otettu. ensimmäisen olen tehnyt sunnuntaina ja oletin sen olevan ovis, mutta kun ei ole haalistunut niin olen hiukan "pihalla" mitä tämä nyt sitten on?! Niin ja sitä ruskeaa vuotoa tuli viime viikolla ihan selkeästi pikkuhousu suojaan ja ihmetytti minua todella suuresti.
Onko jollain kokemusta tälläisestä? Voisiko joku hiukan kertoa mistä voisi johtua ettei testi haalistu yhtään?
 
Viimeksi muokattu:
Aijaa.com - 10803472Jännä juttu ettei tuo ovis ole haalistunut 4 päivän aikana yhtään. Anteeksi tosi huono kuvan laatu, mutten osaa muokata noita kuvia ja minulla on aika huono kamera... Nämä on siis ylhäältä alas kp 14, 15 16 ja tänään AAMULLA otettu. ensimmäisen olen tehnyt sunnuntaina ja oletin sen olevan ovis, mutta kun ei ole haalistunut niin olen hiukan "pihalla" mitä tämä nyt sitten on?! Niin ja sitä ruskeaa vuotoa tuli viime viikolla ihan selkeästi pikkuhousu suojaan ja ihmetytti minua todella suuresti.
Onko jollain kokemusta tälläisestä? Voisiko joku hiukan kertoa mistä voisi johtua ettei testi haalistu yhtään?
No, ihmeen pitkään vahvana kestää tosiaan tuo viivanen..oletko varma, ettet ole pieniin päin?:)..pitäiskö varuilta dipata R-testikin..
..ja monirakkulaiset munasarjat saattavat olla myös syynä vahvaan viivaan O-testissä useamman päivän kierrollaan.

Jos siulla testejä, dippaileppa ihan uteliaisuuden kannalta, vieläkö pysyy noin vahvana viivanen päiviä..jos näin, voi olla raskaudesta tai jostain muusta hormonaalisesta häiriöstä kyse sitten.
 
Samanlainen vuoto jatkuu edelleen ja testi näyttää suunnilleen saman vahvuista haaleaa viivaa kuin eilen.

Illalla vuoto hellitti ja melkein loppui verettömäksi vuodoksi, mutta nyt aamulla taas jatkuu...
Kipuja ei ole.
Mutta, viivanhan pitäisi vahvistua, vai voikohan testiin vaikuttaa se, että pissanäytepurkissa oli mukana vuodon verihiutaleita...? :confused:

Tämä hätähousutestailu on ihan perseestä kun itselleen vaan tekee kiusaa ja joutuu stressaamaan. :mad: ...mutta kun ei malta niin ei malta.
Voi itku, loppuis nyt se vuoto..varmasti peloittavaa:hug:
..en tiedä, vaikuttaako verinen vuoto dippaustulokseen..mutta kannattaa vaikka peppu suihkutella suraavan kerran ennen dipausta - varuiks.:)

..muuten..oliko siulla jokin virallinen testipäivä?..sanoivatko klinikalla siitä mitään..
Mikä Kp/dpo nyt menossa?..
 
Viimeksi muokattu:




antaako david testi, herkkyys 25 aina näin selkeän viivanpaikan? tää siis tuli testiajalla, kuvat otettu noin 10 min kohtaa, ohjeessa sanotaan että tulos tulee tulkita viimeistään 15min testin tekemisestä..

muoks: kuvassa se näköjään haalistuu olemattomiin, toivottavasti näätte sen :D

tässä vielä yks kuva:


nyt se viiva on jo näin tumma, mennyt noin puoli tuntia siis testaamisesta:
 
Viimeksi muokattu:




antaako david testi, herkkyys 25 aina näin selkeän viivanpaikan? tää siis tuli testiajalla, kuvat otettu noin 10 min kohtaa, ohjeessa sanotaan että tulos tulee tulkita viimeistään 15min testin tekemisestä..

muoks: kuvassa se näköjään haalistuu olemattomiin, toivottavasti näätte sen :D

tässä vielä yks kuva:


nyt se viiva on jo näin tumma, mennyt noin puoli tuntia siis testaamisesta:
Kuuleppa..kun miulla se plussa enteili tuloaan juuri tuolleen David liuskalla!;)
..viivanen harmaa, selvästi näkyvä..mikä Kp/dpo siulla menossa?
 
Kuuleppa..kun miulla se plussa enteili tuloaan juuri tuolleen David liuskalla!;)
..viivanen harmaa, selvästi näkyvä..mikä Kp/dpo siulla menossa?
ei mitään havaintoa kp:sta tai dpo:sta :ashamed: esikoinen on 5kk ja kuukautisia ei ole näkynyt vielä, imettänyt en ole enää 2kk.. ihmeelliset masukipuset mua vaan hämää! ei mulla muita oireita olekkaan :) mutta tuntuu vaan niin tutulle.. ellei sieltä ole moonikset alkamassa :D mutta ei verta näy ja kaksi päivää on ollu kamalia aaltomaisia kuukautiskipuja!

viiva tosiaan on ihanharmaa, itse en siinä lainkaan väriä näe :) mutta se on niin selvä! testiajalla tuli että se ihmetytti! aikasemmin en minäkään ole noihin mitään saanut ;)
 
Naapurin tyttö Ihanku kahessa alimmassa ois jotain :)
sekundamamma Ihanaa!! :heart:

Tässä apteekin oma (onkohan tässä tuppukylässä joku toinenkin himotestaaja kun pc-testejä ei vieläkään ollut..millonkahan on lie kuormanpurku päivä,ostan kaikki kerralla :D )


SEURAAVA EPÄSELVÄ KU YRITIN SAADA KUNNON VALOA...
 
ei mitään havaintoa kp:sta tai dpo:sta :ashamed: esikoinen on 5kk ja kuukautisia ei ole näkynyt vielä, imettänyt en ole enää 2kk.. ihmeelliset masukipuset mua vaan hämää! ei mulla muita oireita olekkaan :) mutta tuntuu vaan niin tutulle.. ellei sieltä ole moonikset alkamassa :D mutta ei verta näy ja kaksi päivää on ollu kamalia aaltomaisia kuukautiskipuja!

viiva tosiaan on ihanharmaa, itse en siinä lainkaan väriä näe :) mutta se on niin selvä! testiajalla tuli että se ihmetytti! aikasemmin en minäkään ole noihin mitään saanut ;)
..hmmm..nyt kun kertoilit, että synnytyksestä niin vähän aikaa ja ei vielä eka menkkojakaan sen jälkeen..saattaa tuo viivanen johtua muustahin sitten..

Mutta kannattaa dippailla pävien kuluessa, eiköhän se pian selviä jos raskaudesta kyse.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27017866:


Tässä vielä kaikki tämän päivän testaukset, kaksi alinta aamupissa, kaksi ylintä iltapäivä pissasta. :)
Kahdessa alemmassa testissä näen jotain hyyyyvin haaleaa..olisiko hieman vaal.punertavaakin?..en mene vannomaan - mutta toivotaan, että vahvistuupi.:heart:
 

Yhteistyössä