Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27008233:
Häiritsen vielä, voisiko joku rakas ystävällinen ihana immeinen muokata tätä kuvaa?



Minusta niissä on heikkoakin heikommat viivaset...

Alin on aamun ekasta pissasta klo 7 ja kaksi ylintä on tehty 10 aikaan.

Minusta keskimmäisessä oli kännykästä katottuna selvä viivanen...
Miun näytöllä näkyy vain viivan paikan oloinen viiva..:(
 
Tirppuli sitä varten tämä paikka on, että spekuloidaan ja pyöritellään niitä testejä, yhdessä yritetään tihrustaa niitä. Voin kertoa, että vaikka tänne en ole mitään laittanut niin äsken tihrustin testiä pimeässä huoneessa taskulampun kanssa :D Ne jotka haluavat paljaalla silmällä niitä kattella voivat mennä muihin ketjuihin kirjoittamaan. Kuten sanottu, täällä on hätähousuja ja meitähän riittää!

Naapurin tyttö ikävä kyllä tämä puusilmä ei näe tuossa oikein mitään, ehkä pientä viivanpaikkaa havaittavissa? Huomenna uutta testiä ja tihrustamaan! :)
 
No ymmärrän kyllä hätähousuilut tollasessa tilanteessa mutta en sitä että niitä pitää muokata tietokoneella. En mä noissa kahden muunkaan hätähousun testeissä nähny viivoja että ei tää ollu mikää hyökkäys Naapurin tyttöä vastaan.
 
Ja tihrustetaan niitä pimeässä taskulampun kanssa. Ymmärrän toki tirppuli että nämä touhut ihmetyttävät sua, mutta ei sun tarvitsekaan olla yhtä mieltä tai muokkauksen kannalla. Mutta kukin tyylillään ja näin täällä. Kuten sanottu, jos ei ole hc hätähousu, niin voi suhtautua asiaan maltillisemmin mutta kaikilta meiltä se ei onnistu eikä tarvitsekaan. Kuten ketjun otsikko on, täällä metsästetään plussien kaikkia asteita ja haamujen metsästäminen on joskus tällaista. Plussaonnea sullekin! :)

Sen vielä lisään, että tosiaan se kun yrityskertoja alkaa kertymään enemmän, niin huomaan itsekin kuinka alan muuttumaan asian kanssa herkemmäksi. Yksi tietty v-käyrä nousee ja laskee tasaiseen tahtiin. Tässä kohtaa kun itselläkään ei ole mitään merkkejä siitä että raskautuminen onnistuisi, niin edes se pikkaisen punertava viiva jossain kohtaa, voisin tulkita vaikka kemialliseksi ja se tuo jo paljon toivoa. Kuten itselläni, monilla ihmisillä ei ole muuta paikkaa kun tämä missä miettiä näitä asioita ja siksi täälläkin ehkä reagoidaan normaalia voimakkaammin töksäytetyille asioille, kuten tsirppuli tuossa vähän teki. Tarkoitus ei varmastikaan ollut paha, mutta kun nämä asiat ovat niiiiiiiiiin herkkiä monille...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Luna85 joo tää hc hätähousuilu on ihan uus maailma mulle, tottakai teette miten haluatte, en tullu tänne mitään neuvomaan. Anteeks vaan kaikille, on näemmä aika arka aihe ja tietysti kaikille toivon pelkkää hyvää ja plussaa (ilman mitään uv-lamppujakin ja poppaskonsteja) :)

Naapurin tyttö, hali ja anteeks, en mitään pahaa halua sulle
 
Eipäs ollut kuulemma vieläkään pc-testejä kaupassa,joten mies toi rfsu-liuskoja! |O Taas piirtyi viiva,heikko sellainen mutta testiajalla ja silloin oli vielä näkyvämpi. Vielä näkyy ohuen ohut viiva,mutta väristä ei vielä ota selvää.. huomenna toinen samallainen ja jos apteekintestin kävis ostaan..... Nyt vaan on NIIIN varma olo tärpistä vaikken tosiaan tiedä milloin ovis oli tarkalleen,tuntemuksia kp13-18 tosin joka päivä edelleen jonkinmoista "kipuilua" alavatsalla. Yritän saada puhelimen pelittään että sais kuvaakin :)
 
Kyllähän ne rfsu:t sitten näyttää kyllä selvää punaista viivaa kun se tärppi on käynyt. joten ei ne täysin paskoja ole. mutta se kun niihin tulee ilmeisesti lähes jokaiseen se viivanpaikka värillä selvästi näkyviin. ja mulla ne tuli ihan ekan 10 min aikana. sitten kun kuivi niin ne olis sellaisia hieman epämääräisiä. vähän niinkuin olis ollu kuivuttuaan vain toisessa reunassa väriä.
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Hei te rakkaat hätähousuilijat ootteko mittailleet lämpöjänne? Onko mahdollisesti noussut normaalista oviksen jälkeen? Mietin vaan tässä, että nouseeko ruumiinlämpö aina ja poikkeuksetta sen jälkeen kun munasolu on irronnut?
Mahdollisesta raskaudestahan ei tuosta voi kaiketi päätellä vielä mitään.
Nyt kun kiertopäiviä on jo 20/29 niin lämmöt ovat normaalit. Ovista en tikuttanut tässä kierrossa, kun mies oli toisella paikkakunnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatyttö;27010577:
Hei te rakkaat hätähousuilijat ootteko mittailleet lämpöjänne? Onko mahdollisesti noussut normaalista oviksen jälkeen? Mietin vaan tässä, että nouseeko ruumiinlämpö aina ja poikkeuksetta sen jälkeen kun munasolu on irronnut?
Mahdollisesta raskaudestahan ei tuosta voi kaiketi päätellä vielä mitään.
Nyt kun kiertopäiviä on jo 20/29 niin lämmöt ovat normaalit. Ovista en tikuttanut tässä kierrossa, kun mies oli toisella paikkakunnalla.
Taikatyttö: oviksen jälkeen lämmöt kyllä nousee ja jos haluaa kunnolla seurata niin pitäis aina mitata aamulämpö ennen ylösnousua. silloin sen nousun saa bongattua varmemmin. toisilla saattaa nousta lämpö todella paljon ja toisilla vain muutamia pykäliä. jospa se sun ovis ei ole vielä ollut tai sitten nousu on vain vähäistä. ite olen joskus noita lämpöjä mitannut ja mulla dippas lämpö ennen ovista melko alas ja sitten selvä nousu. sitten olen vissiin ainakin kerran bongannut lämpöjä seuraamalla kiinnittymis dipinkin. voin linkittää sen tähän jos vielä löytyy kätköistä. nyt uusimmassa plussa kierrossa mittasin vain joitan lämpöjä joten jäi nousut bongaamatta.

Piuu: no höh, miten mä en näe mitään viivaa? siis kontrollin kyllä, en näe nyt sellaista tyypillistä rfsu viivaa ollenkaan.
 
Leo81 ton aamumittailun mä tiesinkin, mut arvaa vaan muistanko mitata sitä vaikka mittari olis yöpöydällä :D. Kaks kiertoa taaksepäin mulla nousi lämmöt selvästi, mutta en siitä kierrosta kuitenkaan raskautunut. Edellisessä ja tässä kierrossa ei ole mitään niin selkeätä nousua tullut ja siksi kyselin.

Ootko nyt Leo mittaillut ja jos oot niin onko se nyt raskaana ollessasi selkeästi korkeampi?
 
Taikatyttö: mun peruslämpö on 35,9. Kyllä se oviksessa nousee ja tärpissä koholla pysyy, on ollut vuorokauden ajasta riippuen 36,4 - 37. Mitä itse olen mittaillut, lämpöjen lasku on tiennyt menkkojen alkua jonkin ajan kuluttua. Ja niinä kertoina, kun lämpö ei ole noussut, luulen ettei ovistakaan ole tapahtunut.

Muoks. ja ainakin itsellä alussa oli vielä selkeämmin koholla, asteenkin, kunnes sitten vähän dippasi alemmas :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Liitynpäs minäkin kusitikkuni kanssa joukkoon :D Aijaa.com - dpo8 Jotain tuossa nuolen kohdalla kovasti oon näkevinäni, mutta oiskohan se vain viivanpaikka :stick:

Lämmöistä Mulla ei esikoisen aikaan hievahtanut mihinkään suuntaan lämpötilat. Siksi vähän jo heitinkin toivoni ennen plussausta...
 
NiQ
Hmm, nyt kun sanoit niin kieltämättä siinä kyllä näkyy ihan täysin blanco viiva. Sitten kun vähän suurensin niin sitten taas näkyi mun tuo muka-joku-viiva. Tuo mun kuvittelema viivanen saattaa olla kyllä väärässä paikassa ja tuo Hypyn (ja nyt munkin) näkemä valkoinen viiva. Kertokaas joku PC-asiantuntija että missä kohtaa noissa Preegchekeissä kuuluis sen viivan olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatyttö;27010577:
Hei te rakkaat hätähousuilijat ootteko mittailleet lämpöjänne? Onko mahdollisesti noussut normaalista oviksen jälkeen? Mietin vaan tässä, että nouseeko ruumiinlämpö aina ja poikkeuksetta sen jälkeen kun munasolu on irronnut?
Mahdollisesta raskaudestahan ei tuosta voi kaiketi päätellä vielä mitään.
Nyt kun kiertopäiviä on jo 20/29 niin lämmöt ovat normaalit. Ovista en tikuttanut tässä kierrossa, kun mies oli toisella paikkakunnalla.
Juuri ovulaation jälkeen, kuuluisi lämpöjen nousta aivan pikkasen: 0.1-0.5C(toisilla jopa asteenkin verran, miulla myös dippaa ensin pikkasen alespäin, ennen ovista)
..ja tämä tapahtuu n. 1-3vrk:n sisään..joskus nousevat vielä lisääkin kun tärppi käynyt.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Taikatyttö

Yhteistyössä