Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26962304:
Onko se ilkeilemistä, jos ei pidä jostain ihmisestä? Eihän sitä nyt tarvi mitenkään mässäillä, tai luetella niitä syitä.
Ei se olekkaan mainitsemallasi tavalla, tarkoitin omaa tilannettani tässä ketjussa. Mielestäni mulla ei ollu kamalan hyviä perusteita siihen miksi en kyseistä palstailijasta pidä, joten olisin ilkeillyt mainitsemalla nimen.
Kirjallinen ulosantini on vähän heikohkoa, ja siksi mua varmasti on vaikea tajuta.

mua ärsyttää joskus kaikki ja joskus ei kukaan.
mummeliisa, tytsi89,kepsis,anatolia - nää saa yleensä ärsyyntymään.
ja sit oli rieputarallaa joka oli kyl paha saamaan otsasuonen pullottamaan.. mut hän ei vissiin enää palstaile.harmi :D
Noihin vielä lisään scarletin, ja hänen räyhäämisen minkä perustelee temperamentilla, mutta on oikeasti vaan huonoja käytöstapoja ja huonoa argumentointia. Ja rollolainen, kuinka laiska pitää ihmisen olla ettei jaksa kirjoitusvirheitään korjata? :O

"vieras"
[QUOTE="mies";26960807]Miksi? Mielestäni ehkä palstan fiksuimpia vakiokirjoittajia johon olisi mukava itseni tutustua! Nähdäkseni Suomen oloissa aika poikkeuksellinen "meininki" hänellä. Tarkoitan esim. hiuksista huolehtimista "linnanneitotyyliin" ja arvomaailmaa, joka on sanalla sanoen järkevä, ei niin vapaamielinen kuin ehkä enemmistöllä, muttei mikään nutturakireällä-tyyppikään. Oma vaikutelmani on kaunis päältä ja sisältä.[/QUOTE]

Tytsi harmaana? :D :D

Linnanneito my ass....

"vieras"
Hörhökolmikko: vrs, tytsi-89, ninaTT. Noista vrs ilkeä ja vittumainen, "mukafiksu", tytsi-89 perseennuolijabesserwisser ja ninaTT:ta tuskin tarvitsee perustella: Pinnasänky on häkki, missä vauva kärsii ja muut kuolemattomat viisaudet...

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26962381:
Metsänpeitolle lisään vielä.
Luin viestini uudelleen, ja näköjään olin ne syyt jättäny pois mitä alunperin meinasin kirjottaa. Eli ehkä se ei olisi ilkeilyä ollut muuta kuin omassa päässäni.
Eihän sitä tietenkään ole pakko ketään erikseen mainita. Jäin vaan miettimään sitä, että onko se ilkeää jos ei tykkää tietyistä ihmisistä. En minäkään kaikista palstalaisista pidä, enkä ollut mainitsemassa heitä tässä... että ihan turhaan sinuakin asiasta "ahdistelen" :D

Olen niin ärsyttävä, etten mainitse heidän nikkejään tai värejään.

Mutta en minä kaikista palstalaijoista pidä.
Valtaosaan suhtaudun melko neutraalisiti, he ovat nikkejä nikkejen joukossa,
tai harmaita harmaassa massassa.
Mutta on minulla inhokkinkin ja suosikkinikin.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26962413:
Eihän sitä tietenkään ole pakko ketään erikseen mainita. Jäin vaan miettimään sitä, että onko se ilkeää jos ei tykkää tietyistä ihmisistä. En minäkään kaikista palstalaisista pidä, enkä ollut mainitsemassa heitä tässä... että ihan turhaan sinuakin asiasta "ahdistelen" :D
Hyvä se on ahdistella, jos vaikka oppisin kirjottamaan enkä vain uskois että työ muut osaatte viestistä lukee myös mun ajatukset:D

Mun mielestä nää tälläset ketjut jossa kerätään nikkejä, on vähän kyseenalaisia yleisen ilmapiirin kannalta. Tietenkään mitään perseennuolemista tarvita, jaksuhalien kirjottelua hampaat irvessä, ja kannatan sanomista jos sanottavaa on. Mielestäni sellanen "Äksymaija on urpo ku se ei kerran vastannu mun ketjuun!!!"-viestit vois vaikka yyveenä hoidella mikäli on suurikin tarve tälläsessä lähes kasvottomalla keskustelupalstalla moinen asia selvitellä. Mutta jokainen seiskööt omien tekstiensä takana oli ne sitten täyttä paskaa tai täyttä asiaa. Sillä mäkin rekkauduin ennen ku aloin kirjotella mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26962474:
Mun mielestä nää tälläset ketjut jossa kerätään nikkejä, on vähän kyseenalaisia yleisen ilmapiirin kannalta. Tietenkään mitään perseennuolemista tarvita, jaksuhalien kirjottelua hampaat irvessä, ja kannatan sanomista jos sanottavaa on. Mielestäni sellanen "Äksymaija on urpo ku se ei kerran vastannu mun ketjuun!!!"-viestit vois vaikka yyveenä hoidella mikäli on suurikin tarve tälläsessä lähes kasvottomalla keskustelupalstalla moinen asia selvitellä. Mutta jokainen seiskööt omien tekstiensä takana oli ne sitten täyttä paskaa tai täyttä asiaa. Sillä mäkin rekkauduin ennen ku aloin kirjotella mitään.
Onhan nämä, vähän tällaisia.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26960067:
Mä en kans tykkää siitä, että suhtaudutaan eri tavalla harmaana ja mustana olemiseen ja harmaiden ja mustien kommentteihin - paitsi siihen suhtaudun nihkeästi, kun yksi harmaa samoissa ketjuissa vaihtelee nimimerkkiä ja peesailee itseään. Tosin sitä voi mustakinharrastaa, mutta tulipa nyt sanottua ärsyttäväksi (taas) tuo yksi tietty harmaa, joka myös linkittäjänä tunnetaan. :D
Sä olet saanut traumoja Äiti 45 v:stä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26961769:
Ei se ole kukaan, ketkä tässä ketjussa on kirjotellut tähän menessä.:D Enkä mä halua nimetä tätä henkilöä, koska voihan se olla jotta mielipiteeni muuttuukin ja en tahdo alkaa ilkeilemään ja sormella osottelee ihmiselle, kuka ei mulle ikinä pahaa sanaa sanonut.
Hauva? :saint:

• Tykkää
Reactions: Äksymaija
"Sasu"
[QUOTE="vieras";26962518]Sä olet saanut traumoja Äiti 45 v:stä. =)[/QUOTE]

Paitsi että tyyli on edelleen pettämätön ja täysin tunnistettavissa, vaikka nimmarit vaihtuvatkin. :)

mustiksenpaluu
Sinisulka ja Venakko Milanna. Jutut ihan tuulesta temmattuja. Olis edes hyvin keksittyjä, mutta eivät edes naurata älyttömyydessään.
En enää avaa Milannan ketjuja, mutta pelkkä nimimerkin näkeminen aloittajana nostaa alapainetta kahdellakymmenellä.
Ne ketjut on niin turhia. Satu-, novelli- ja kuvitelmapalstat on erikseen.

Mummeliisa ei oikeastaan ärsytä, mutta en osaa pitää hänestä. Joku mättää, ei ole aito ihminen vaan vähän besserwisser välillä. Aina oikeassa kaikessa.

Liian ehdottomat jutut: abortti (Katylina?) ja se imetyshörhö (en muista nikkiä) jolla on blogikin ja sitä mainostaa.

Tytsi. Olevinaan kovin hyveellinen ja niiiiiin erilainen, mutta itsetunto hukassa kun hakee valinnoilleen jatkuvasti oikeutusta ja hyväksyntää. Aika yllättävältä porukalta vielä. Ei täällä moni ole samoja valintokäja ikinä edes harkinnut.

Kaikki mustat vuorollaan.

Yhteistyössä