Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mies";26958630]Minusta Suomessa ei olisi pahitteeksi lisätä rakkauden arvostusta ja sen ilmaisua. Meillä on ollut vallalla joko luterilainen "kell' onni on..." tai vasemmistolainen (hipit jne.) tapa näyttää rakkautta. Kumpikaan malli ei itselleni oikein sellaisenaan toimi.[/QUOTE]

Minä en taas henk.koht ole kiinnostunut olemaan keidenkään lässytysten välissä, niinkuin Astrolaben ja Datan väliin usein pakosta joutuu. Kiva että ovat rakastuneita, mutta tieto siitä sellaisenaan riittää. En kaipaa mitään märkäkorva mielikuvia.

"vieras"
Vastasinhan jo ihan ekassa viestissäni. Kysyikö se jotakin muutakin? Mä en noita jorinoita niin tarkkaan jaksa kahlata enkä reagoida noihin leukojenlouskutuksiin.

Elämä on vaikeaa toisinaan, kuten sinullakin. Juuri tällä hetkellä kuitenkin melko viihdyttävää, koska olen kyennyt melko heppoisin perustein saamaan nuo harmaat ihan kiihdyksiin ja nyt sinä sitten vakiovittuilijana yhdyt kuoroon. Joten ei huono suoritus. ;)
Ja näin hävinnyt selittää...

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
Tajusin juuri, että Data ja astrolabe eivät ole ärsyttäneet minua koskaan. Ei silloinkaan kun söpöstelevät mielestäni liikaa tai olen heidän kanssaan jostain vahvasti eri mieltä. Uskomatonta.

Onnittelut, Data ja astrolabe, olette virallisesti Palstan Prom King & Queen.
Tunnen nyt suurta myötätuntoa palstaa kohtaan, sillä palsta ansaitsisi paremman edustusparin.

Lunatic
Vastasinhan jo ihan ekassa viestissäni. Kysyikö se jotakin muutakin? Mä en noita jorinoita niin tarkkaan jaksa kahlata enkä reagoida noihin leukojenlouskutuksiin.

Elämä on vaikeaa toisinaan, kuten sinullakin. Juuri tällä hetkellä kuitenkin melko viihdyttävää, koska olen kyennyt melko heppoisin perustein saamaan nuo harmaat ihan kiihdyksiin ja nyt sinä sitten vakiovittuilijana yhdyt kuoroon. Joten ei huono suoritus. ;)

Joo, muoks: ihan nyt saitte mielenkiinnon herämään, ja kahlasin koko ketjun. Muuta kysymystä en löytänyt kuin tuon kateuskortin, ja siihenhän vastasin jo ed. kerralla. Itse en sitä puheeksi ottanut, vaan joku ihan muu. Ja siksi päättelin, että asia on hänelle akuutti. Että peace vaan. Ja kuka sanoi minua ärsyttäväksi? No, jos ketjun otsikossa kysytään, kuka ärsyttää, ja joku vastaa, että "Esimerkiksi nyt Kaiutin" tjtn, niin eiköhän se nyt melko selkeää puhetta ole.

Muita viisaita kysymyksiä?
Sori nyt vaan, mutta ap ei kysynyt MILLAISET palstalaiset ärsyttävät, vaan KETKÄ.

Sitäpaitsi ensimmäinen "vastauksesi" oli vaan nillittämistä tästä alotuksesta, jossa kuitenkin toteat että kukaan ei sinua ärsytä, sitten kohta jo luetteletkin ominaisuuksia millaiset palstailijat sitten kuitenkin ärsyttävät.
Mutta SITÄ EI KYSYTTY, kuten jo mainitsinkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Riippuu mielentilasta. Joskus kaikki vaikuttavat ärsyttäviltä, yleensä ei juuri kukaan. Viimeksi ärsyynnyin harmaasta jonka mielestä jankutin jotain asiaa, omasta mielestäni kerroin mielipiteeni joka erosi hänen omastaan...mutta täähän nyt ei ole vallan harvinaista tällä palstalla.

"vieras"
Voi sua kaiutin..

Soorii, sä nyt vaan et onnistunut ketään saamaan kiihdyksiin. Joko sä olet palstaillut niin vähän tai yksinkertasesti kuvittelet itsestäs ihan liikoja.
Taidat kuulua näihin wannabe älykköihin, mutta ei ihan kyllä tunnu nyt onnistuvan. Ontuu aika pahasti.

[QUOTE="vieras";26959017]Voi sua kaiutin..

Soorii, sä nyt vaan et onnistunut ketään saamaan kiihdyksiin. Joko sä olet palstaillut niin vähän tai yksinkertasesti kuvittelet itsestäs ihan liikoja.
Taidat kuulua näihin wannabe älykköihin, mutta ei ihan kyllä tunnu nyt onnistuvan. Ontuu aika pahasti.[/QUOTE]

No juu juu. Kyllä nyt ollaan niin hävitty ja turpaan saatu etten tiedän miten päin tässä olisin. Älyä ei ole ja ei uskottavuutta eikä kavereita. Ei kai tässä auta kun mennä narun jatkoksi.:saint:

"vieras"
[QUOTE="vieras";26958687]Ja näin hävinnyt selittää...[/QUOTE]

:D Näin tekee.

Huvittaa ihan kun nämä jotkut oikeasti kuvittelevat, että joku saa kauheat raivarit vaikka koettaa keskustella. Kun argumentit loppuu niin alkaa tommonen edellä oleva poru..

Vaikka tässäKIN kohtaa se oli musta kuka räkytti..

Vaikka nyt näemmä väittää ihan muuta, ja erikoista sekin että asian piti olla hänelle selvä ja loppuun käsitelty ja kas, täälähän se nussuttaa edelleen :D

Jos nyt on pakko mainita niin vrs:llä on välillä aika provosoiva tyyli ilmaista asioita, hän tosin tahtookin ärsyttää.
Ja sit muuten tasapuolisesti kaikki, silloin kun ne ei oo samaa mieltä mun kanssa :LOL:

taustahaamu
eräs palstailun lopettanut musta, jolla KAIKKI oli niin hemmetin vaikeaa:
vaikea reuma, vaikea mies, vaikea raskaus ja vaikea vauva.. vali vali, nyyh nyyh joka ikinen päivä

"Esko"
[QUOTE="vieras";26959050]Samaan kastiin kuulut valtaväen kanssa.
Harvan kanssa täälä pystyy juttelemaan yhtään mitään kun lyödään hanskat tiskiin välittömästi.[/QUOTE]

Keiden kanssa pystyt juttelemaan?

"vieras"
[QUOTE="Esko";26959092]Keiden kanssa pystyt juttelemaan?[/QUOTE]

Liittyy aiheeseen miten?

Onhan täälä useitakin jotka ei heti vedä hernettä nenukkaan jos joku uskaltaa olla vähän erimieltä. Mut valtaosa on näitä ketkä alkaa heti kettuileen tai muuten vinkumaan.

"vieras"
Rasittaa ne, jotka viljelee ad hominem -termiä, tuskin edes tietävät mitä se tarkoittaa mutta kun joku sen akana sanoi, niin pitää kaikkien sitä silloin toistaa.

Sitten ärsyttää ne, jotka argumenttien loppuessa alkaa haukkua palstan harmaita perskärpäsiksi ja yrittää livetä asiasta sillä, ettei "alennu" vänkäämään perskärpästen kanssa. Ne on niin nähty.

Lisäksi ärsyttää tyhmät ihmiset (vrt. rokote-ketjussa tänään nimimerkillä "äiti", jonka tietämättömyys paistaa auringon lailla). Ja ne, jotka ei osaa kirjoittaa. Ja ne, jotka puolustelee jotain nimimerkkiä, vaikka tämä olisi heitellyt typeriä kommentteja 40 sivua, vain sen takia että kyseinen nimimerkki on rekkautunut. NIH!

Ja olen harmaa ja olen vieras ja olen fiksu ja niin pirttanan ylpeä siitä :)

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"vieras"
[QUOTE="vieras";26959846]Rasittaa ne, jotka viljelee ad hominem -termiä, tuskin edes tietävät mitä se tarkoittaa mutta kun joku sen akana sanoi, niin pitää kaikkien sitä silloin toistaa.

Sitten ärsyttää ne, jotka argumenttien loppuessa alkaa haukkua palstan harmaita perskärpäsiksi ja yrittää livetä asiasta sillä, ettei "alennu" vänkäämään perskärpästen kanssa. Ne on niin nähty.

Lisäksi ärsyttää tyhmät ihmiset (vrt. rokote-ketjussa tänään nimimerkillä "äiti", jonka tietämättömyys paistaa auringon lailla). Ja ne, jotka ei osaa kirjoittaa. Ja ne, jotka puolustelee jotain nimimerkkiä, vaikka tämä olisi heitellyt typeriä kommentteja 40 sivua, vain sen takia että kyseinen nimimerkki on rekkautunut. NIH!

Ja olen harmaa ja olen vieras ja olen fiksu ja niin pirttanan ylpeä siitä :)[/QUOTE]

Samaa mieltä näistä.

kohta se käy kurkkuun
TROLLI! niin agressiivinen että ihan pelottaa. Ei kuuntele mitä puhutaan takasin vaan hyökkää kimppuun peikonraivolla.
Mutta sitä se kai teettää kun on metsässä kasvanut.. ;)

Yhteistyössä