Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26959846]Rasittaa ne, jotka viljelee ad hominem -termiä, tuskin edes tietävät mitä se tarkoittaa mutta kun joku sen akana sanoi, niin pitää kaikkien sitä silloin toistaa.

Sitten ärsyttää ne, jotka argumenttien loppuessa alkaa haukkua palstan harmaita perskärpäsiksi ja yrittää livetä asiasta sillä, ettei "alennu" vänkäämään perskärpästen kanssa. Ne on niin nähty.

Lisäksi ärsyttää tyhmät ihmiset (vrt. rokote-ketjussa tänään nimimerkillä "äiti", jonka tietämättömyys paistaa auringon lailla). Ja ne, jotka ei osaa kirjoittaa. Ja ne, jotka puolustelee jotain nimimerkkiä, vaikka tämä olisi heitellyt typeriä kommentteja 40 sivua, vain sen takia että kyseinen nimimerkki on rekkautunut. NIH!

Ja olen harmaa ja olen vieras ja olen fiksu ja niin pirttanan ylpeä siitä :)[/QUOTE]

Mä en kans tykkää siitä, että suhtaudutaan eri tavalla harmaana ja mustana olemiseen ja harmaiden ja mustien kommentteihin - paitsi siihen suhtaudun nihkeästi, kun yksi harmaa samoissa ketjuissa vaihtelee nimimerkkiä ja peesailee itseään. Tosin sitä voi mustakinharrastaa, mutta tulipa nyt sanottua ärsyttäväksi (taas) tuo yksi tietty harmaa, joka myös linkittäjänä tunnetaan. :D

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26960067:
Mä en kans tykkää siitä, että suhtaudutaan eri tavalla harmaana ja mustana olemiseen ja harmaiden ja mustien kommentteihin - paitsi siihen suhtaudun nihkeästi, kun yksi harmaa samoissa ketjuissa vaihtelee nimimerkkiä ja peesailee itseään. Tosin sitä voi mustakinharrastaa, mutta tulipa nyt sanottua ärsyttäväksi (taas) tuo yksi tietty harmaa, joka myös linkittäjänä tunnetaan. :D
Villi arvaus: äiti 44 tai 45 tms?

"vieras"
Mummeliisa ärsyttää! Ja niin ärsyttää tässä ketjussa montaa muutakin.
On täällä nähty useinkin Mummeliisan oikeaa veemäistä luonnetta, jota hän yrittää peitellä kaikin keinoin.
Sitähän hän EI MITENKÄÄN voi uskoa, että joku palstalla tuntisi hänet oikeasti irl - kuinka voisikaan tuntea! :O

"mies"
[QUOTE="...";26960267]tytsi-89[/QUOTE]

Miksi? Mielestäni ehkä palstan fiksuimpia vakiokirjoittajia johon olisi mukava itseni tutustua! Nähdäkseni Suomen oloissa aika poikkeuksellinen "meininki" hänellä. Tarkoitan esim. hiuksista huolehtimista "linnanneitotyyliin" ja arvomaailmaa, joka on sanalla sanoen järkevä, ei niin vapaamielinen kuin ehkä enemmistöllä, muttei mikään nutturakireällä-tyyppikään. Oma vaikutelmani on kaunis päältä ja sisältä.

"..."
[QUOTE="mies";26960807]Miksi? Mielestäni ehkä palstan fiksuimpia vakiokirjoittajia johon olisi mukava itseni tutustua! Nähdäkseni Suomen oloissa aika poikkeuksellinen "meininki" hänellä. Tarkoitan esim. hiuksista huolehtimista "linnanneitotyyliin" ja arvomaailmaa, joka on sanalla sanoen järkevä, ei niin vapaamielinen kuin ehkä enemmistöllä, muttei mikään nutturakireällä-tyyppikään. Oma vaikutelmani on kaunis päältä ja sisältä.[/QUOTE]

No ne hiukset tai muka-erilaisuus eivät pelasta mielipidettäni hänestä, eikä tuo sinun ylistyskään :) Ja väitämpä, että aivan kaikki muutkin suomalaiset, katujuoppoja lukuunottamatta, huolehtivat aivan yhtä hyvin hiuksistaan, joten sen perusteella häntä on turha myöskään nostaa mitenkään jalustalle.

Mä kun tiiän kans persoonallisia nuoria, kilttejä erilaisia ihmisiä, jotka viihtyvät kotona lukemassa romaaneja ja pukeutuvat täysin erilailla kun muut massan mukana menevät nuoret tuolla nykypäivänä.

Mut tällasta mä en vaan oo nähny koskaan, et joku perustelee olevansa erikoinen ja siksi katsoo jotenkin oikeudekseen tulla väittelemään synnyttäneiden naisten kanssa asioista, joista ei valitettavasti vaan yhtään MITÄÄN tiedä. Kun ei tiedä lapsenteosta (seksistä) raskaanaolemisesta, synnytyksestä, imetyksestä, ei mistään.

Niin kuten eilen sanoin itse tytsillekin, että olkoon hyvä ja jatkakoon erikoista harrastustaan ihan rauhassa, mutta ei tarvitse ihmetellä miksi häntä saatetaan pitää ärsyttävänä.

Enhän minäkään mene esim. mekaanikkojen keskustelupalstalle väittelemään autojen mekaniikasta, kun en siitä mitään tiedä (vaikka olenkin ajanut autoa ja omistanut auton 20 vuotta.) Lisäksi en selaile mitään mekaniikkalehtiä ja mene sitten niiden artikkelien perusteella väittelemään oikeiden ammattilaisten mekaanikkojen kanssa asioista.

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
"vieras"
[QUOTE="mies";26960807]Miksi? Mielestäni ehkä palstan fiksuimpia vakiokirjoittajia johon olisi mukava itseni tutustua! Nähdäkseni Suomen oloissa aika poikkeuksellinen "meininki" hänellä. Tarkoitan esim. hiuksista huolehtimista "linnanneitotyyliin" ja arvomaailmaa, joka on sanalla sanoen järkevä, ei niin vapaamielinen kuin ehkä enemmistöllä, muttei mikään nutturakireällä-tyyppikään. Oma vaikutelmani on kaunis päältä ja sisältä.[/QUOTE]

No, minusta tytsi ei tuo keskusteluihin mitään uutta. Laukoo itsestäänselvyyksiä (korvike ei ole yhtä hyvää kuin äidinmaito, tai että ruumiillinen kuritus on laitonta, tai taivas on sininen ja pilvet valkoisia, joskus sateella tummia...), jotka kaikki jo tietää ja sen takia ei ole sanonut ääneen. Miksi semmoisia pitää erikseen sanoa, ihan kuin muut ei niitä tietäisi, sitä en ymmärrä ja se ärsyttää. Muuten se ja sama, kun en hänen "asiantuntijuuteen" äitiyteen ja vanhemmuuteen liittyvissä asioissa usko.

Ei varmaan kukaan koko ajan, mutta Mummeliisa, Phoebsi ja Katylina ovat mieleen jääneet kirjoitettuaan jotain ärsyttävää. Mummeliisassa varmaan eniten raivostuttaa se vatun hymiö joka ikisen viestin perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26961020:
Onneks on sentään töitä, onneks olen löytänyt tuon mystiseksikin luullun valkoisen ruksin punaisella pohjalla oikeassa yläreunassa, onneks kohta pääsee nukkumaan ja huomenna on taas töitä & autokoulu ja sit se valkoinen ruksi punaisella pohjalla.

Ai niin joo ja ne lapsetkin on.:rolleyes:
Wooot?! Voiko lukea rivien välistä, että palstalla voi alkaa villi meno, Jätkä lähtee omaan elämään!

Yhteistyössä