Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
Untinen
Oletko ajatellut, että silloin kun on todella rakastunut, on ihan paskan väärti, mitä muut ajattelevat. On positiivista tässä luterialisessa ja pidättyväisessä kulttuurissa (kell´onni on, sen kätkeköön... ), että joku on vilpittömän onnellinen! Tsempit minulta tuoreelle parisuhteelle. Rakkautta ei koskaan ole liikaa, ei koskaan.
Rakkaus on mukavaa, mutta olisi myös mukavaa, jos sitä ei tuotaisi esiin joka toisessa ketjussa johon osallistuu. Rajansa kaikella
Ja mitä tulee tuohon sivistykseen... sen ilmeneminen ärsyttää vain siinä tapauksessa, jos se saa lukijan tuntemaan itsensä vähemmän sivistyneeksi. Uskon, että tämä tapaus on klasiinen esimerkki juuri siitä... katsos, toiset ovat sivistyneempiä.
... ja tässä huomaamme hyvän esimerkin sisälukutaidon puutteesta, sekin eräitä ärsyttäviä palstalla esiintyviä ominaisuuksia.

"vieras"
Mummeliisa, ja juurikin täällä jo mainituista syistä. Ja kaikki jotka eivät tajua antaa tilaa muiden vastauksille, vaan ovat vänkkäämässä omilla mielipiteillään uudestaan ja uudestaan. Kuten esim. nyt Kaiutin.

[QUOTE="vieras";26958404]Mummeliisa, ja juurikin täällä jo mainituista syistä. Ja kaikki jotka eivät tajua antaa tilaa muiden vastauksille, vaan ovat vänkkäämässä omilla mielipiteillään uudestaan ja uudestaan. Kuten esim. nyt Kaiutin.[/QUOTE]

Jes! Yritin, saanko jo ekalle sivulle, että olen jonkun harmaan räksyttäjän mielestä arrrrsyttävä, mutta en ihan päässyt tavoitteeseeni. Dääääm. Kai tää kakkossivukin menettelee.

Minua ärsyttävät ne, jotka eivät osaa lukea. Ja erityisesti ne, joilla on lukutaito-ongelmien lisäksi jotain kärsimystaivalta takana ja jotka vetävät sen sitten keskusteluun mukaan.

Taannoin oli esimerkiksi ketju, jossa äiti kyseli, mitä pitäisi tehdä, kun lapsi on kavereilta oppinut, että sipuli on yök. Puolet vastaajista kiljui kovaan ääneen, että ei ketään saa pakottaa mitään syömään ja että sipuli on hirveän pahaa ja hekin inhosivat lapsena sipulia ja oli kauheaa, kun pakotettiin syömään. Harva älysi, että lapsi ei aidosti inhoa sipulia, vaan on koko pienen ikänsä syönyt sitä tyytyväisenä, mutta kavereilta koulussa oppinut, että sipulia voi sanoa ällöttäväksi.

Vielä pahempiakin tapauksia on tullut nähtyä, mutta nyt tuli vain tuo mieleen. Oli mieleenpainuva siksi, että olisi voinut olla peräisin minun näppiksestäni ja ketjua avatessani kuvittelin saavani hyödyllisiä vinkkejä. Mutta ei sitten.

"vieras"
Jes! Yritin, saanko jo ekalle sivulle, että olen jonkun harmaan räksyttäjän mielestä arrrrsyttävä, mutta en ihan päässyt tavoitteeseeni. Dääääm. Kai tää kakkossivukin menettelee.
Missä kohtaa sinua puhuttiin ärsyttäväksi?

Se on erikoista, et jos ilman nikkiä koetat ilmaista mielipidettäsi, niin se on heti räksyttämistä. Jos on musta nikki niin miten se eroaa nimimerkittömästä? Aivan yhtä kasvoton on silti..

Sulta pahemman kerran näemmä loppu argumentit..

[QUOTE="vieras";26958448]

Sulta pahemman kerran näemmä loppu argumentit..[/QUOTE]

Tää ketju on käyty, pääsin tavoitteeseeni. Kommentoin kyllä, jos on jotakin sanottavaa, älä huoli. Itseäni ei valitettavasti ärsytä kukaan palstalainen erityisesti.

Lunatic
No esim Mummeliisa ja astrolabe. Ne nyt vaan saa ihon kananlihalle jos niiden juttuja lukee pari riviä pidemmälle.

Kai mun shitlistille muitakin kuuluu, nyt ei vaan kipeenä tule mieleen.

.....
Minun ei kannata edes luetella koska melkein kaikki palstalaiset ärsyttävät minua enemmän tai vähemmän. Useimmat enemmän. En tiedä miksi tällä palstalla on niin paljon ylimielisiä besserwissereitä. Muilla foorumeilla, joita olen lueskellut, on ärsytysprosentti ollut paljon matalampi.

Kaikista eniten toki ärsyynnyn omasta itsestäni, kun ärsyynnyn herkästi myös esim. Mummeliisasta joka ei periaatteessa ilkeile koskaan kenellekään. En tiedä miksi saan Mummeliisasta sellaisen kuvan, että hän ei koskaan ajattele hetkeäkään sellaista mahdollisuutta, että voisi olla väärässä. Mutta se ärsyttää.

"vieras"
Mua ärsyttää ne, jotka palstailee niin ahkerasti, että ihan joka ketjussa on niiden sepustuksia. En tiedä, miksi se ärsyttää, ärsyttää vaan.

Ja sitten ne, jotka ovat tietävinään kaikesta kaiken ja kirjoittavat muita loukkaavaan sävyyn tahallaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26958592:
Harmailevat uskonhihhulit, jotka oikeasti luulee, että kaikkien pitää löytää Jeesus.
Harmailevat jankkaajat ja tyhjän naurajat "Voi vittu :LOL: Säkii oot kyllä ihan döippä, enkä edes tajua mitä se merkitsee, mut voi v***u!"
Joo, nuo tyhjän naurajat on ärsyttäviä. Sellaiset jotka nauraa pilkallisesti kun ei osaa argumentoida mitään. Todella teinimäistä pahansuopuutta.

"mies"
Rakkaus on mukavaa, mutta olisi myös mukavaa, jos sitä ei tuotaisi esiin joka toisessa ketjussa johon osallistuu. Rajansa kaikella
Minusta Suomessa ei olisi pahitteeksi lisätä rakkauden arvostusta ja sen ilmaisua. Meillä on ollut vallalla joko luterilainen "kell' onni on..." tai vasemmistolainen (hipit jne.) tapa näyttää rakkautta. Kumpikaan malli ei itselleni oikein sellaisenaan toimi.

.....
Tajusin juuri, että Data ja astrolabe eivät ole ärsyttäneet minua koskaan. Ei silloinkaan kun söpöstelevät mielestäni liikaa tai olen heidän kanssaan jostain vahvasti eri mieltä. Uskomatonta.

Onnittelut, Data ja astrolabe, olette virallisesti Palstan Prom King & Queen.

Mitä sä täällä vääntelehdit pitkin lattialistoja, etkö osaa vastata aapeen kysymykseen? Onko vaikee elää?
Vastasinhan jo ihan ekassa viestissäni. Kysyikö se jotakin muutakin? Mä en noita jorinoita niin tarkkaan jaksa kahlata enkä reagoida noihin leukojenlouskutuksiin.

Elämä on vaikeaa toisinaan, kuten sinullakin. Juuri tällä hetkellä kuitenkin melko viihdyttävää, koska olen kyennyt melko heppoisin perustein saamaan nuo harmaat ihan kiihdyksiin ja nyt sinä sitten vakiovittuilijana yhdyt kuoroon. Joten ei huono suoritus. ;)

Joo, muoks: ihan nyt saitte mielenkiinnon herämään, ja kahlasin koko ketjun. Muuta kysymystä en löytänyt kuin tuon kateuskortin, ja siihenhän vastasin jo ed. kerralla. Itse en sitä puheeksi ottanut, vaan joku ihan muu. Ja siksi päättelin, että asia on hänelle akuutti. Että peace vaan. Ja kuka sanoi minua ärsyttäväksi? No, jos ketjun otsikossa kysytään, kuka ärsyttää, ja joku vastaa, että "Esimerkiksi nyt Kaiutin" tjtn, niin eiköhän se nyt melko selkeää puhetta ole.

Muita viisaita kysymyksiä?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä