"vieras"
Ammattivalittaja ärsyttää eniten. Huono trolli, vois jo lopettaa. Niin nähty ja kuultu.
Ja näin hävinnyt selittää...Vastasinhan jo ihan ekassa viestissäni. Kysyikö se jotakin muutakin? Mä en noita jorinoita niin tarkkaan jaksa kahlata enkä reagoida noihin leukojenlouskutuksiin.
Elämä on vaikeaa toisinaan, kuten sinullakin. Juuri tällä hetkellä kuitenkin melko viihdyttävää, koska olen kyennyt melko heppoisin perustein saamaan nuo harmaat ihan kiihdyksiin ja nyt sinä sitten vakiovittuilijana yhdyt kuoroon. Joten ei huono suoritus.
Tunnen nyt suurta myötätuntoa palstaa kohtaan, sillä palsta ansaitsisi paremman edustusparin.Tajusin juuri, että Data ja astrolabe eivät ole ärsyttäneet minua koskaan. Ei silloinkaan kun söpöstelevät mielestäni liikaa tai olen heidän kanssaan jostain vahvasti eri mieltä. Uskomatonta.
Onnittelut, Data ja astrolabe, olette virallisesti Palstan Prom King & Queen.
Sori nyt vaan, mutta ap ei kysynyt MILLAISET palstalaiset ärsyttävät, vaan KETKÄ.Vastasinhan jo ihan ekassa viestissäni. Kysyikö se jotakin muutakin? Mä en noita jorinoita niin tarkkaan jaksa kahlata enkä reagoida noihin leukojenlouskutuksiin.
Elämä on vaikeaa toisinaan, kuten sinullakin. Juuri tällä hetkellä kuitenkin melko viihdyttävää, koska olen kyennyt melko heppoisin perustein saamaan nuo harmaat ihan kiihdyksiin ja nyt sinä sitten vakiovittuilijana yhdyt kuoroon. Joten ei huono suoritus.
Joo, muoks: ihan nyt saitte mielenkiinnon herämään, ja kahlasin koko ketjun. Muuta kysymystä en löytänyt kuin tuon kateuskortin, ja siihenhän vastasin jo ed. kerralla. Itse en sitä puheeksi ottanut, vaan joku ihan muu. Ja siksi päättelin, että asia on hänelle akuutti. Että peace vaan. Ja kuka sanoi minua ärsyttäväksi? No, jos ketjun otsikossa kysytään, kuka ärsyttää, ja joku vastaa, että "Esimerkiksi nyt Kaiutin" tjtn, niin eiköhän se nyt melko selkeää puhetta ole.
Muita viisaita kysymyksiä?
Samaan kastiin kuulut valtaväen kanssa.No juu juu. Kyllä nyt ollaan niin hävitty ja turpaan saatu etten tiedän miten päin tässä olisin. Älyä ei ole ja ei uskottavuutta eikä kavereita. Ei kai tässä auta kun mennä narun jatkoksi.:saint:
Kuka tää oli ja miks lopetti?eräs palstailun lopettanut musta, jolla KAIKKI oli niin hemmetin vaikeaa:
vaikea reuma, vaikea mies, vaikea raskaus ja vaikea vauva.. vali vali, nyyh nyyh joka ikinen päivä
Syysyö kai.Kuka tää oli ja miks lopetti?