Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
Enpä ole koskaan tällaiseen vastannut mutta koska tänään ärsyttää ja vituttaa joka ikinen asia niin vastaan että Katylina ja Vicy(?). En vain mitenkään pääse sisään heidän ajatusmaailmaansa ja siihen elämän mustavalkoisuuteen. Toisaalta ovat molemmat vissiin aika nuoria joten sen piikkiin menee monet ajatukset.

"vieras"
[QUOTE="...";26960861]No ne hiukset tai muka-erilaisuus eivät pelasta mielipidettäni hänestä, eikä tuo sinun ylistyskään :) Ja väitämpä, että aivan kaikki muutkin suomalaiset, katujuoppoja lukuunottamatta, huolehtivat aivan yhtä hyvin hiuksistaan, joten sen perusteella häntä on turha myöskään nostaa mitenkään jalustalle.

Mä kun tiiän kans persoonallisia nuoria, kilttejä erilaisia ihmisiä, jotka viihtyvät kotona lukemassa romaaneja ja pukeutuvat täysin erilailla kun muut massan mukana menevät nuoret tuolla nykypäivänä.

Mut tällasta mä en vaan oo nähny koskaan, et joku perustelee olevansa erikoinen ja siksi katsoo jotenkin oikeudekseen tulla väittelemään synnyttäneiden naisten kanssa asioista, joista ei valitettavasti vaan yhtään MITÄÄN tiedä. Kun ei tiedä lapsenteosta (seksistä) raskaanaolemisesta, synnytyksestä, imetyksestä, ei mistään.

Niin kuten eilen sanoin itse tytsillekin, että olkoon hyvä ja jatkakoon erikoista harrastustaan ihan rauhassa, mutta ei tarvitse ihmetellä miksi häntä saatetaan pitää ärsyttävänä.

Enhän minäkään mene esim. mekaanikkojen keskustelupalstalle väittelemään autojen mekaniikasta, kun en siitä mitään tiedä (vaikka olenkin ajanut autoa ja omistanut auton 20 vuotta.) Lisäksi en selaile mitään mekaniikkalehtiä ja mene sitten niiden artikkelien perusteella väittelemään oikeiden ammattilaisten mekaanikkojen kanssa asioista.[/QUOTE]

Jakajakajaka... Älä sano, ettei tytsi mitään tiedä, kun selvästi tietää enemmän kuin moni mamma tällä palstalla. Ja hän opiskelee kasvatustiedettä, joten turha vänistä, ettei hänellä ole lastenkasvatuksesta MITÄÄN tietoa. :headwall:

"vieras"
[QUOTE="vieras";26961476]Jakajakajaka... Älä sano, ettei tytsi mitään tiedä, kun selvästi tietää enemmän kuin moni mamma tällä palstalla. Ja hän opiskelee kasvatustiedettä, joten turha vänistä, ettei hänellä ole lastenkasvatuksesta MITÄÄN tietoa. :headwall:[/QUOTE]

Mun puolesta voi osallistua keskusteluihin päiväkodeista ja kouluista ja sitä kautta lasten kasvatuksesta, mutta kun mennään VANHEMMUUTEEN, niin voisi pitää turpansa kiinni. Capish?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26961703:
Olenhan se mä, olenhan :popcorn:
Minä niin toivoin, että se olisin minä... Kukaan ei taaskaan maininnut minua ollenkaan. :snotty:

Ai niin, minähän voin tehdä sen itse! Draumsyn on kaikista ärsyttävin. Notkuu täällä iltakaudet sen sijaan, että nukkuisi tai opiskelisi. Ärsyttävä ämmä!

Ei se ole kukaan, ketkä tässä ketjussa on kirjotellut tähän menessä.:D Enkä mä halua nimetä tätä henkilöä, koska voihan se olla jotta mielipiteeni muuttuukin ja en tahdo alkaa ilkeilemään ja sormella osottelee ihmiselle, kuka ei mulle ikinä pahaa sanaa sanonut.

Tätä en tiennyt. Siinä tapauksessa lienee eri asia. Tosin on niitäkin, joilla on oikeasti lukihäiriö.
Joo siis lukihäiriöiset tietysti asia erikseen, mutta tosiaan Rollo on kertonut tuon em. syyksi että on niin paljon virheitä. Mua se ihmetyttää, koska itse ainakin näen heti jos tekstiin tulee virhe ja korjaan sen. Tietysti näppäilyvirheitä voi silti joskus tulla. Ei kai kukaan kato näppikseen samalla kun kirjottaa..

säpäle harmaana
Joo siis lukihäiriöiset tietysti asia erikseen, mutta tosiaan Rollo on kertonut tuon em. syyksi että on niin paljon virheitä. Mua se ihmetyttää, koska itse ainakin näen heti jos tekstiin tulee virhe ja korjaan sen. Tietysti näppäilyvirheitä voi silti joskus tulla. Ei kai kukaan kato näppikseen samalla kun kirjottaa..
No minulla tulee kirjoitusvirheitä siksikin, kun en tosiaan näe kaikkea, mitä kirjoitan. Vastauslaatikko menee tuonne mainosten alle osittain piiloon, joten on ihan arpapeliä, mitä sinne jää. :D Tästä on palstalla useammankin kerran purnattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26961769:
Ei se ole kukaan, ketkä tässä ketjussa on kirjotellut tähän menessä.:D Enkä mä halua nimetä tätä henkilöä, koska voihan se olla jotta mielipiteeni muuttuukin ja en tahdo alkaa ilkeilemään ja sormella osottelee ihmiselle, kuka ei mulle ikinä pahaa sanaa sanonut.
Onko se ilkeilemistä, jos ei pidä jostain ihmisestä? Eihän sitä nyt tarvi mitenkään mässäillä, tai luetella niitä syitä.

mua ärsyttää joskus kaikki ja joskus ei kukaan.
mummeliisa, tytsi89,kepsis,anatolia - nää saa yleensä ärsyyntymään.
ja sit oli rieputarallaa joka oli kyl paha saamaan otsasuonen pullottamaan.. mut hän ei vissiin enää palstaile.harmi :D

• Tykkää
Reactions: trolli

Yhteistyössä