[QUOTE="mies";26960807]Miksi? Mielestäni ehkä palstan fiksuimpia vakiokirjoittajia johon olisi mukava itseni tutustua! Nähdäkseni Suomen oloissa aika poikkeuksellinen "meininki" hänellä. Tarkoitan esim. hiuksista huolehtimista "linnanneitotyyliin" ja arvomaailmaa, joka on sanalla sanoen järkevä, ei niin vapaamielinen kuin ehkä enemmistöllä, muttei mikään nutturakireällä-tyyppikään. Oma vaikutelmani on kaunis päältä ja sisältä.[/QUOTE]
No ne hiukset tai muka-erilaisuus eivät pelasta mielipidettäni hänestä, eikä tuo sinun ylistyskään
Ja väitämpä, että aivan kaikki muutkin suomalaiset, katujuoppoja lukuunottamatta, huolehtivat aivan yhtä hyvin hiuksistaan, joten sen perusteella häntä on turha myöskään nostaa mitenkään jalustalle.
Mä kun tiiän kans persoonallisia nuoria, kilttejä erilaisia ihmisiä, jotka viihtyvät kotona lukemassa romaaneja ja pukeutuvat täysin erilailla kun muut massan mukana menevät nuoret tuolla nykypäivänä.
Mut tällasta mä en vaan oo nähny koskaan, et joku perustelee olevansa erikoinen ja siksi katsoo jotenkin oikeudekseen tulla väittelemään synnyttäneiden naisten kanssa asioista, joista ei valitettavasti vaan yhtään MITÄÄN tiedä. Kun ei tiedä lapsenteosta (seksistä) raskaanaolemisesta, synnytyksestä, imetyksestä, ei mistään.
Niin kuten eilen sanoin itse tytsillekin, että olkoon hyvä ja jatkakoon erikoista harrastustaan ihan rauhassa, mutta ei tarvitse ihmetellä miksi häntä saatetaan pitää ärsyttävänä.
Enhän minäkään mene esim. mekaanikkojen keskustelupalstalle väittelemään autojen mekaniikasta, kun en siitä mitään tiedä (vaikka olenkin ajanut autoa ja omistanut auton 20 vuotta.) Lisäksi en selaile mitään mekaniikkalehtiä ja mene sitten niiden artikkelien perusteella väittelemään oikeiden ammattilaisten mekaanikkojen kanssa asioista.