Mitä näkemistä pienissä silikonitisseissä olisi?Lode- Tissit paljaana..
Muru, sä tukehtuisit.Lode- Tissit paljaana..
Oletko sä nähnyt mun tissit livenä tai sellaisesta kuvakulmasta, jotta voisit tehdä niiden koosta luotettavaa arvioita edes vähääkään?Mitä näkemistä pienissä silikonitisseissä olisi?
Jaiks mitä siirappiaViime yönä tuo rakas kanssani elävä palstalainen vei minut Paratiisiin. Taas vaihteeksi. On rankkaa olla täydellinen, mutta Datalta se hoituu leikiten.
Hitto te olette pitkiä Ite 175cm ja painoa nyt 93kg, ruumiin rakenteesta että entinen jääkiekkoilija eli leveyttä löytyy.Olen 10 cm lyhyempi ja muutaman kilon keveämpi... Toivottavasti
En ole hetkeen vaa´alla käynyt...
No saattaa olla, että mä olen 184 cm, mutta ainakin joskus ollut 185 cm...Hitto te olette pitkiä Ite 175cm ja painoa nyt 93kg, ruumiin rakenteesta että entinen jääkiekkoilija eli leveyttä löytyy.
Mun vaimo on kanssa mua kaks päätä lyhyempimun mies on kans 185cm ja painoo yli 100 aika reippaastikki, semmmonen kakskertaa mun kokoinen on
mä oon 166cm et yhen pään lyhyempi mut tuo painaa yli kakskertaa mun verranMun vaimo on kanssa mua kaks päätä lyhyempi
Reilu vuosi sitten painoin 117kg, sain hieman reenattua tuota painoa poisNo saattaa olla, että mä olen 184 cm, mutta ainakin joskus ollut 185 cm...
Mutta kyllä sä joka tapauksessa oot mua kevyempi
??, Majuri, päätönHmm... Hf, M, P
Kirjainarvoitus? OvelaaHmm... Hf, M, P
Kyllä, jotain salaperäisyyttä pitää olla. M voi tarkoittaa sinuakinKirjainarvoitus? Ovelaa
M voi tarkoittaa vaikka ketä Tai no tuskin Metsäpeikkoa sentään :kieh:Kyllä, jotain salaperäisyyttä pitää olla. M voi tarkoittaa sinuakin
Metsänpeitto on mukava päälläM voi tarkoittaa vaikka ketä Tai no tuskin Metsäpeikkoa sentään :kieh: