Mutta päälläsi?Palstan vasurimimmit. Ottaisin kovaa.
Mäkin tykkään olla päälläni .en ketään, minä olen se joka on päällä :vampire:
Se on kivaa siihen asti, että kikkeli luiskahtaa ulos ja taittuu kaksinkerroin häpyluuta vasten. Sitten sattuu.en ketään, minä olen se joka on päällä :vampire:
palstailua päällään seisten.. pitäisiköhän kokeilla ?Mäkin tykkään olla päälläni .
36v., 185 cm ja paino siinä 100 kg hujakoilla... Hartiat kuin ladonovet, on sanottu (itteänsä sen enempää kehumatta).Tää oli helppo. Pikkukaupunkilainen tietenkin.
En tosin tiedä ikää, näköä, tai kokoa, mutta tykkäsin siitä tyylistä jolla hän hoiteli sen sekopään, joka sitä autoa ruttasi.
36v., 185 cm ja paino siinä 100 kg hujakoilla... Hartiat kuin ladonovet, on sanottu (itteänsä sen enempää kehumatta).
Oli vaan pakko vastata.
Eihän siinä vissiin ole tarkoitus seiväshypyn maailmanennätystä yrittää vaan sillain hillitysti.Se on kivaa siihen asti, että kikkeli luiskahtaa ulos ja taittuu kaksinkerroin häpyluuta vasten. Sitten sattuu.
Tai sit tarttee tarpeeks hyvinvarustellun yksilön.Eihän siinä vissiin ole tarkoitus seiväshypyn maailmanennätystä yrittää vaan sillain hillitysti.
Tuskinpa on siitä kiinni. Kyllä nyt kuka tahansa normaalikokoinen nainen puoleen metriin oikaisee, ja jos sen tekee hyppäämällä niin huonostihan siinä käy. Paitsi tietysti jos Datalla on yli puolimetrinen niin sitten on eri juttu.Tai sit tarttee tarpeeks hyvinvarustellun yksilön.
Se on tietysti kurjaa, jos kikkeli on sillätavalla puolilöysä, että pääsee taittumaan tuolleen. Mulla ei ole kokemusta, mut kiitos, et jaoit omasi.Se on kivaa siihen asti, että kikkeli luiskahtaa ulos ja taittuu kaksinkerroin häpyluuta vasten. Sitten sattuu.
Joo, oikeen hyvälle kuulostaa36v., 185 cm ja paino siinä 100 kg hujakoilla... Hartiat kuin ladonovet, on sanottu (itteänsä sen enempää kehumatta).
Oli vaan pakko vastata.
No mie oon ite tämmönen hobittikokoinen.Tuskinpa on siitä kiinni. Kyllä nyt kuka tahansa normaalikokoinen nainen puoleen metriin oikaisee, ja jos sen tekee hyppäämällä niin huonostihan siinä käy. Paitsi tietysti jos Datalla on yli puolimetrinen niin sitten on eri juttu.
Toki toki toki. Voi olla, että vähäinen testosteronin tuotanto pitää munan koko ajan puolilöysänä, etkä vaan tajua, mitä tarkoittaa kova. Mutta taittele sinä toki penistäsi. Onhan se toki varmasti hauskaa, että osaat sitä taittaa. Toki mitään hyötyähän siitä ei ole.ei tarvitse kyllä olla puolilöysä että saa taitettua.
toki jos on micromuna niin sitä on hankala taittaa ilman pinsettejä.
Joo, oikeen hyvälle kuulostaa
Pysyn siis kannassani edelleen
Melkein kun mun mies, 36v, paino 105 kg ja 195 cm.36v., 185 cm ja paino siinä 100 kg hujakoilla... Hartiat kuin ladonovet, on sanottu (itteänsä sen enempää kehumatta).
Oli vaan pakko vastata.
kannatta puhua vasta kun on nähny ihan jalkeillaan.Pikkukaupunkilaista ja Päätöntä voisin alhaalta päin katsella