Olikos peikkopojan kylkiluu nykyään bad virgin?Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:
Tirinkakka oli kans kiva, mutta eipä näy. Vispilä... hmmm. sillähän oli jotain joo. Se siitä.
Mä en todellakaan ole mikään Plääh. Neverhöörd. Olen entinen Peukku.
Niin ja Töllin Ruusa/Kangasajuruoho, erosko ne sen äijän kanssa? Onko kumpikaan enää täällä?
Entä Sleepyhead? Peikkopojan kylkiluu?
Voi olla että muistan väärinkin.Mä kyllä hiukan epäilen tuota Peikkis/Bad Virgin -kytkyä... En voi sulattaa tätä kyllä nyt purematta.
ei ole. ei tarvii purra eikä sulattaa.Mä kyllä hiukan epäilen tuota Peikkis/Bad Virgin -kytkyä... En voi sulattaa tätä kyllä nyt purematta.
Vau ootko tosiaan Peukku. Mä oon sit Naakula. Iso käsi-päivää.Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:
Tirinkakka oli kans kiva, mutta eipä näy. Vispilä... hmmm. sillähän oli jotain joo. Se siitä.
Niin ja Töllin Ruusa/Kangasajuruoho, erosko ne sen äijän kanssa? Onko kumpikaan enää täällä?
Niinpäs olikin. Sanoi sen mutta enpä muistanut.wolt on a shaadijeedi.
Helmeilevä urpo ja Urpoileva helmi?Niin ja Aurinkokunta, Ruusa, sitten jotkut "hassut ja rimmaavat" miehen + naisen nikit mitä en saa päähän, kiharapää, Hyacinht bucket tms, Palleriina/Äitiyslomalainen...
Profiilissa lukee 11.Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:
Vaihtoiko joskus toisen nikin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26946028:ei ole. ei tarvii purra eikä sulattaa.
Juu, en heti muistanut että olit täällä tuolla uudella nikillä.Lol en oo harmaillu waan ihan tällä nikillä nykyään.
Shadieeyah on "kuollu ja kuopattu" ja mennyttä. Paljon on tapahtunu sen jälkeen ja elämä on muuttunut
Ja kaiutin: senkus tappelette keskenään uskonnosta evvk, jokainen uskoo mihin haluaa ja tekee niinku haluaa.
Voi kun tuli ikävä vanhoja aikoija.Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick: