Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä kyllä hiukan epäilen tuota Peikkis/Bad Virgin -kytkyä... En voi sulattaa tätä kyllä nyt purematta.
Mä kyllä hiukan epäilen tuota Peikkis/Bad Virgin -kytkyä... En voi sulattaa tätä kyllä nyt purematta.
Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:
Tirinkakka oli kans kiva, mutta eipä näy. Vispilä... hmmm. sillähän oli jotain joo. Se siitä.
Mä en todellakaan ole mikään Plääh. Neverhöörd. Olen entinen Peukku.
Niin ja Töllin Ruusa/Kangasajuruoho, erosko ne sen äijän kanssa? Onko kumpikaan enää täällä?
Entä Sleepyhead? Peikkopojan kylkiluu?
wolt on a shaadijeedi.
Niin ja Aurinkokunta, Ruusa, sitten jotkut "hassut ja rimmaavat" miehen + naisen nikit mitä en saa päähän, kiharapää, Hyacinht bucket tms, Palleriina/Äitiyslomalainen...
Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:
Tirinkakka oli kans kiva, mutta eipä näy. Vispilä... hmmm. sillähän oli jotain joo. Se siitä.
Niin ja Töllin Ruusa/Kangasajuruoho, erosko ne sen äijän kanssa? Onko kumpikaan enää täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26946028:ei ole. ei tarvii purra eikä sulattaa.
Lolen oo harmaillu waan ihan tällä nikillä nykyään.
Shadieeyah on "kuollu ja kuopattu" ja mennyttä. Paljon on tapahtunu sen jälkeen ja elämä on muuttunut
Ja kaiutin: senkus tappelette keskenään uskonnostaevvk, jokainen uskoo mihin haluaa ja tekee niinku haluaa.