vanhoja palstalaisia

"vieras"
Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:

Tirinkakka oli kans kiva, mutta eipä näy. Vispilä... hmmm. sillähän oli jotain joo. Se siitä.

Mä en todellakaan ole mikään Plääh. Neverhöörd. Olen entinen Peukku.

Niin ja Töllin Ruusa/Kangasajuruoho, erosko ne sen äijän kanssa? Onko kumpikaan enää täällä?

Entä Sleepyhead? Peikkopojan kylkiluu?
Olikos peikkopojan kylkiluu nykyään bad virgin?
Aurinkokunta joskus vissiin käy täällä, töllin ruusa oli yksi päivä harmaana. Ei muistanut enää tunnuksiaan.
Olikohan Al Shadieeyah kanssa täällä yksi kerta harmaana.
Cothis taisi täällä kanssa kerran olla.

Jybis?

dsaaad
Kun tulin tänne oli aktiivisia Ravistettava omaskakas eli nykyään Anatolia, Vispilä, Bad virgin, Rukoilijasirkka.
Muistan myös mm. Dinan.

Vauvapuolelta muistan Suukkosuulle (Miracles), Dailydancer tms. punapää, ZoeF, ElinaMaria jne.

Naakula ja Aurinkokunta! Paljonko Ak:lla/Barbamamalla on jo muksuja? Sillä oli kunnon suurperhe. Ja sitten tää Al Shadieeyah, tois vähän vipinää tuohon uskontoketjuun:stick:

Tirinkakka oli kans kiva, mutta eipä näy. Vispilä... hmmm. sillähän oli jotain joo. Se siitä.

Niin ja Töllin Ruusa/Kangasajuruoho, erosko ne sen äijän kanssa? Onko kumpikaan enää täällä?

Vau ootko tosiaan Peukku. :) Mä oon sit Naakula. Iso käsi-päivää. :D

• Tykkää
Reactions: Tallu -
"vieras"

Profiilissa lukee 11.

[QUOTE="vieras";26945788]Olikos peikkopojan kylkiluu nykyään bad virgin?
Aurinkokunta joskus vissiin käy täällä, töllin ruusa oli yksi päivä harmaana. Ei muistanut enää tunnuksiaan.
Olikohan Al Shadieeyah kanssa täällä yksi kerta harmaana.
Cothis taisi täällä kanssa kerran olla.

Jybis?[/QUOTE]

Lol :D en oo harmaillu waan ihan tällä nikillä nykyään.
Shadieeyah on "kuollu ja kuopattu" ja mennyttä. Paljon on tapahtunu sen jälkeen ja elämä on muuttunut :)

Ja kaiutin: senkus tappelette keskenään uskonnosta :) evvk, jokainen uskoo mihin haluaa ja tekee niinku haluaa.

Voi kun tuli ikävä vanhoja aikoija.

Melkis oon unohtanut että eksäkin palstaili tovin.

Yhteistyössä