Minä pidän tatuoinniesta. lävistyksiä mulla ei ole ollut kuin nenässä ja navassa. Nenäkorun otin pois kun se kävi epäkäytännölliseks. Korvissa on yhdet reiät, harvoin pidän korviksia. Pukeudun ihan normi h&m muotiin(siis vaatteita toki monesta muustakin liikkeestä, mutta siis pukeutumistyylini ei kovin "persoonallinen") En tykkää liian paljastavista vaatteista ja kammotuksia on esim ed hardyt ja revityt farkut ja överi fiftarityyli) Hiukset on puolipitkät ja värjäämättömät tummanvaaleat. Töihin meikkaan vain vähän jos ollenkaan ja vapaa-ajalla sitten näyttävämmin, mutta liika meikki on rumaa, samoin kuin hiustenpidennykset, tekoripset, ripsipidennykset ja tekokynnet) Minulla on toisen asteen koulutus, mutta aion suorittaa omalta alaltani amk-tutkinnon kuhan ehin. Asun kerrostalo osakkeessa mieheni kanssa, mutta aiomme muuttaa omakotitaloon jossain vaiheessa ja toiveissa on kaksi lasta. Poliittisilta mielipiteiltäni minut voisi kai luokitella vihervasemmistoon. Tykkään lukea, lenkkeillä ja liikkua luonnossa. Vapaa-ajan vietän mieluiten mökillä miehen ja muun perheen kanssa ja jos lomailen niin mieluiten euroopassa esim. Kreikassa tai jossain kivassa kaupunki kohteessa. Arvostan koulutusta, terveyttä, perhettä ja ystäviä ja taloudellista riippumattomuutta. Olen 25-vuotias.