Nii jotenki en vaa usko ennää plussaan kun aiemminkin on näkynyt aikaseen testeissä..mut luulen et nyt ei vaa tärppi käynyt. Plussa onnea teille kaikille ihunaisille :heart: poistun takavasemmalle, käyn välillä kurkkimassa teidän kuvia :hug:
Suski: Ei ollut tänään aikaa, mutta iloisia uutisia silti Tänään tuli aika ä-polille (ti sain lähetteen kiireellisenä 1-7 pv). Aika oli 6.9. joten soitin hämmästyneenä sinne. Siellä oltiin pidetty itsestäänselvänä, että olen ollut jo np- ultrassakin. Lääkärin kuultua, etten ole päässyt vielä edes nlaan olleskaan, tuli pikaisesti ultra-aika maanantailleOlikos perhiksellä tänään aika johonkin? voi mä niin odotan hänen kuulumisia ja joka päivä monta kertaa täällä kurkkailen et onko tullu kuulumisia..
Tihrustamattakin näkyi hyvin 2 punaista viivaa
:hug::heart::'( Samanlainen nega aamusta kun muutenkin.
Pientä rusehtavaa pyyhittäessä. Turha siis tänne plussaa toivoa.. vieläkään.. huokaus.
Kiitos :heart: Ehkä tuo yk 22 mikä alkaa piakkoin tois sen toivotun plussan.. Ehkä..:hug::heart:
Mikä kp sulla oli ovis? tikutitko sen... mietin että oisko se ovis voinu olla myöhemmin ja siksi ei vielä näytä testi mitään?Alkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;26920687:Nii jotenki en vaa usko ennää plussaan kun aiemminkin on näkynyt aikaseen testeissä..mut luulen et nyt ei vaa tärppi käynyt. Plussa onnea teille kaikille ihunaisille :heart: poistun takavasemmalle, käyn välillä kurkkimassa teidän kuvia :hug:
en tikuttanu ovista..mut kipuja oli tonne 6.8 asti viikon ajan..davidiin viivan paikka aamulla ei väriä :/Mikä kp sulla oli ovis? tikutitko sen... mietin että oisko se ovis voinu olla myöhemmin ja siksi ei vielä näytä testi mitään?
Apteekissa oli tarjouksessa 10e sellainen Clearbluen viikkonäytöllinen, joten mukaan lähti vaikkei silloin ostohetkellä ollut niin tarvettakaan moiselle.Kasenja
mistä ostit sen digitestin? jos tilais itselle kans