Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Nii jotenki en vaa usko ennää plussaan kun aiemminkin on näkynyt aikaseen testeissä..mut luulen et nyt ei vaa tärppi käynyt. Plussa onnea teille kaikille ihunaisille :heart: poistun takavasemmalle, käyn välillä kurkkimassa teidän kuvia :hug:
 
Olikos perhiksellä tänään aika johonkin? voi mä niin odotan hänen kuulumisia ja joka päivä monta kertaa täällä kurkkailen et onko tullu kuulumisia..
Suski: Ei ollut tänään aikaa, mutta iloisia uutisia silti :) Tänään tuli aika ä-polille (ti sain lähetteen kiireellisenä 1-7 pv). Aika oli 6.9. joten soitin hämmästyneenä sinne. Siellä oltiin pidetty itsestäänselvänä, että olen ollut jo np- ultrassakin. Lääkärin kuultua, etten ole päässyt vielä edes nlaan olleskaan, tuli pikaisesti ultra-aika maanantaille :)

Kaikille plussanneille hirmuisesti onnea :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;26920687:
Nii jotenki en vaa usko ennää plussaan kun aiemminkin on näkynyt aikaseen testeissä..mut luulen et nyt ei vaa tärppi käynyt. Plussa onnea teille kaikille ihunaisille :heart: poistun takavasemmalle, käyn välillä kurkkimassa teidän kuvia :hug:
Mikä kp sulla oli ovis? tikutitko sen...:) mietin että oisko se ovis voinu olla myöhemmin ja siksi ei vielä näytä testi mitään?
 
Ja nyt minä muuten suostun ostamaan uusia testejä vasta jos kuukautiset alkavat, ja jäävät jotenkin niin vajaiksi, että vainoharhaisena haluan tarkistaa, ettei kyseessä ollut mikään välivuoto ja että josko silti olisin raskaana.

Mutta sitä ennen - ihan tieteellisistä kiinnostuksesta :LOL: Pari kuvaa.

Toisessa PregCheckin testi 4-5 minuutin jälkeen, toisessa sama testi 9-10min jälkeen. Vaikka kuvan laatu yhtä suttua, tummumisen huomaa.





Valmiina kaapissa odottaa vielä digitesti aamua...
 
Täällä näkys monen monta plussaa ja haamulaista! Kasenja ihan selvä plussa :heart:
pele, toiveissa, naapurintyttö... plussat ;) ja oli vielä joku muukin?

iik, näitä on jännittävä tulkita. Kumpa pääsisin omanikin tuomaan kuvattavaksi pian!
 
Tuollaista tietoa muuten löysin CB:n digi R-testistä surffaillessani..

Yleisimmät syyt vääriin positiivisiin tuloksiin: proteiini jäämiä virtsassa tai verta virtsassa ja jos käytössä reseptilääkkeitä, mukaan lukien promethazine - allergiaoireiden hoitoon tarkoitetu lääke tai diureetteja. Vahingoittunut tai vanhentunut testi voi myös johtaa vääriin positiivisiin tuloksiin.
Mikäli testin tekee alla 1kk keskenmenosta, voi myös se aiheuttaa vääriä positiivisia tuloksia, koska vie aikaa, että hCG laskee tasolle nolla.


Tämä oli ulkolaisella sivustolla ja google käännös oli tosi huono, käänsin itse "selkokielelle".=)

Mietin vain..jos digi voi reagoida noihin..miksi ei tavan liuska/puikkotestitkin?
 
Viimeksi muokattu:
Sorruin sitten tekemään tuon pregcheckin liuskan äskön, nyt siis dpo 9, kp25/28-29. Sain kyllä viivanpaikan, tosin tihrustaa sai että näki. Mutta sen verran nuita testejä oon tehny, etten ikinä ennen oo saanu viivanpaikkaa testiin :confused: Viimeksi tein samaisella testillä dpo 10 päiväpissasta, ja silloin sain jo selvän mutta haalean plussan. Jopa mies huomas sen. No, nyt ei testejä enään oo, enkä kyllä kauppaan mee ennen ku sunnuntaina vasta :LOL:
 
Kasenja
mistä ostit sen digitestin? jos tilais itselle kans
Apteekissa oli tarjouksessa 10e sellainen Clearbluen viikkonäytöllinen, joten mukaan lähti vaikkei silloin ostohetkellä ollut niin tarvettakaan moiselle.

Ja nyt ostos on sitten hyödynnetty: gravid, raskaana, sano. Ja 1-2 vkoa hedelmöityksestä testin mukaan. Hyvähyvä.
 
Mua niin hävettää että valitan r-oireista ja pahasta olosta, kun toiset niin toivoo tulevansa raskaaks, ja masennun kun ei tärpännyt yk1:stä :/ Kaikki lapset kun on saanut alkunsa siitä yk1..... Toivotan kaikille teille plussatuulia ja hirmusti voimia..:heart:
 

Yhteistyössä