Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Heips!

Oon uusi täällä, mut jo jonkun aikaa seuraillut teidän viivojen piirtymistä ja jännäillyt mukana täällä taustalla. Toivottavasti mukaan mahtuu vielä tarkastelemaan viivasten kehittymistä! :) Itellä alkaa olee lähellä nyt se aika jolloin vois ruveta testailee, eli kp28/30 menossa nyt.. yritän nyt malttaa odottaa sunnuntai aamuun ennen testailua kun ei oo ku yks testi kotona, niin vois sitten varmistella tilanteen.. :D

Nyt on ihan pakko kommentoida tuota Miiman testiä. Mun silmään ainakin toi sun viivanen/haamunen vahvistunut eilisestä! Ja punaväriäkin siellä on ihan erilailla kun tossa eilisessä testissä. joten mä oisin sitä mieltä että hyvältähän tuo näyttää!! :heart:
 
tilasin pregcheck puikko testejä :) tulee varmaan maanantaina :) ei tässä hätää vielä oo...mulla on noita liuskoja 5 vielä...kattelen jos kävisi apteekissa ostaan sen oman, tää on vaan niin pieni paikkakunta että mun tuurilla just joku tuttu siellä...
 
Heips!

Mä voisin kans alkaa kirjoitella tähän pinoon. Meillä menossa tällä hetkellä kp 21/28-30 eli piinaviikoilla mennään. Viikon kun jaksais odotella.. Oireita tosin on, mutta en tiedä mistä johtuvat, kuviteltuja nää ei oo. :D Esikoista tosiaan haaveillaan ja nyt elokuussa on yrittäminen alkanut.
Mielenkiinnolla oon seurannut teidän viivoja jo hetken aikaa. :)
 
Mahaa jomottaa hiukan ja tuossa ei näkynyt mitään testiajalla. Toi on kuivana kuvattu ja siinäkin mä näen valkoisen viivanpaikan, jossa reunoilla punaista hiukan. :( Varmaan vaan hipaisi siellä ja parin päivän sisällä alkaa ne menkat sitte.

Tässä kuva vielä, jossa testi on märkä, ei siinä mitään oo. :( Tai siis ei mitään sellasta, mikä vois tarkottaa raskautta, ku ne edelliset näky selvemmin, niin tonkin ois pitänyt jo olla tummempi.
 
Viimeksi muokattu:
Pele: vaalea viivanpaikka tuossa kuivaneessa ainakin näkyy ja tuo väri viiva minkä Miinakin näkee on sellainen värikertymä, joka noihin testeihin tulee välillä juuri sen viivanpaikan kylkeen kiinni. eli on vähän väärässä paikkaa. mitkäs sun kp:t nyt on? mä sitä sun yhtä aika lupaavaa viivaa jäin miettimään kun yleensä haamut tummeneen kuivuessaan ja se sun viiva ei näyttänyt siltä, joten oliko sittenkin jo silloin viivanpaikka. Toivoa ei kannatta heittää kaivoon, ennen kuin vuoto tulee. eli ei välttämättä ollenkaan. =)
 
Heippa :) minäkin ilmottaudun ja kydelen teiltä enemmän tietäviltä , kun olen 2 aamuna saanut haamun siihen testiin mitä voi ostaa ihan marketeista :) olen vielä varmistanut ystävältä että näkyykö se varmasti vai kuvittelenko :D tein päivällä myös apteekin oman testin ja siinä näkyy myös haalea viiva.. Tuleeko noihin testeihin aina viivanpaikkA näkyviin vaikkei olisikaan raskaana ym.. ?? Kyllä nyt mietityttää !! Ikinä en ole ollut himotestaaja mutta nyt muutaman päivän sisään niitä on kulunut aika tukku :) itsellä kotona 4vuotias ja 5kk tytöt ja vauvakuume jälleen kova. :)
 
HEI!:wave:

Voisiko joku ihuna hätähousunen - joka osaa muokkailla kuvaa, tehdä sen tälle dippaukselle?:)
..koetan hahmottaa sen viivan paikan?..osaan paremin sitten tiirailla isoimmilla dpo:lla.;)


..vaikka taitaa se tuosta suurennoksesta ehkä jo näkyähin?..sellainen ohkainen terävämpi viiva, enemmän vasemalla - ei keskellä..
Kosteana näkyi aika selvästi(vaal. harmaana sen 5min) kuva on otettu n. 15min sisällä.
..testin tulkitsemisaika 10min.

Vitsi kun mie en pidä viivan paikka testeistä:mad:..siis, joissa se näkyy selvästi..tässä ei ainakaan enää 15min. sisään kovin näkyvää - vai mitä olette mieltä?!=)

Tämä on 25mIU/ml herkkyyttä ja joku Venäläinen(ainahin venäjäksi testissä teksti)


..dpo4 nyt..
 
Viimeksi muokattu:
Metsämanssikalla en näe kyl mitään :( mutta, toivoo ei kannata menettää. Jospa se vielä vahvistuisi, paljo sulla oli kpt?

murmur siis onks toi r-testi? vai ovis? mä nään siellä HAALEAA vaaleanpunaista. :D :heart:
 
Hyppy - on, on R-testi..mutta EI dpo4 voi vielä mitään näkyä - ei ainakaan miun näytöllä siinä oletetulla viivan paikan kohdalla.
..testin taustahan voi olla sellainen enempi - ja vähempi kukertavan punertava.=)

Ps. On miustahin siinä oletetun viivan paikan kohdilla, sellainen punertava pikku kohta - ei meinaa näillä dpo:illa yhtään mitään ja testikin kuvattu vasta 15min dippauksen jälkeen.

..vielä pitää odotella muutama päivä..en olis toivonut näitä testejä vielä perjantain postiin..tulee vaan dipattua hullun kiilto silmissä..
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
mur-mur pikkasen keskeltä vasemmalle on viivanpaikka ja oon samaa mieltä kun hyppy että siinä näkyy pikkasen haaleaa vaaleanpunaista :eek:
Sä olet 2pv nyt edellä kuin mie dpo:ssa... En ite ymmärrä kun saan viivasia vaikkei pitäs TODELLAKAAN vielä näkyä... ehkä viikon päästä vasta... uskon että se lh hormoni jotenkin vielä vaikuttaa noihin rtesteihin... :D

Piinailua piinailua, menis aika nopiaan :p
 
tuun täältä vielä kyselemään mielipiteitä :ashamed:

Tänään tein PC:n testin ja tämmönen tuli, eli olisi jo dpo 18 :(



Ja tämmönen tuli muistaakseni dpo 14



Ei kyllä kauheata tummumista ole tapahtunut :( PAITSi se ero oli tämänpäiväisessä, että testi viiva alkoi melkein heti piirtymään eikä testiajan lopussa niin kuin muissa edellisissä testeissä... Kävin eilen neuvolassakin, todella haalea viiva saatiin siellä testiin.. :/
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja maimai83

Yhteistyössä