vrs:
Imetyskeskusteluissa ei saisi sanoa pahaa sanaakaan korvikkeista, vihjaisustakin pillastutaan. Nyt sanon kuitenkin,
montakin pahaa sanaa.
Variksen Vuosi: Korvike vaan ON sekundaa.
Palstalle kirjoittaessani en jaksa mielipiteitäni perustella, koska se on yleensä täysin turhaa, ne ymmärretään tahalleen väärin ja ratakiskot loppuisivat kesken. Blogiin yritin nyt sitten raapustaa lyhykäisyydessään perustelut sille, miksi pidän äidinmaidonkorvikkeita surkeana ravintona.
vai
scarlett:
Oletko sä vähän yksinkertaanen. Luuleks tosiaan, että kaikilla on niin ettei viittitä tarpeeksi yrittää???? Siis voi jumalauta, että mä suorastaan vihaan tuollaasia imetysfanaatikkoja!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te ette kyllä mitenkään aja asiaanne eteenpäin vaan saatte vain ihmiset ärsyyntymään. Imetyksen puolesta puhuminen on aivan eri asia ku tuollaanen saatanan ittensä korottaminen muiden yläpuolelle ja muiden halveksuminen. Pitääsit vain turpas kii ku et selvästikää mitää tajua. Tuollaaset ittiään täynnä olevat kusipäät luulee tietävänsä kaiken mitä muut ovat tehneet vaikka eivät tiä hevonvittuakaa.
Jos sua oikiasti kiinnostaasi muiden lasten ruokkimiset, niin sä et tekisi tälläästä riidanhaastamisalootusta ja suoltaasi kaikkia paskaa koko ajan näppikseltä. Anna muiden tehdä kuten haluaa ja pidä huoli vain oman mukulas ruokkimisesta.
Kyllä imetys on parasta, mutta ei mua ainakaa kiinnosta vittujakaa imettääkö muut vai ei. Mulla on kattos oma elämä ja oma lapsi johon keskittyä.
:attn: