"vieras"
Miehestä en tiedä et paljonko nostaa. Mutta poikani 15.v. nostaa 100kg, salilla käynyt nyt puolisen vuotta. Saattaa mennä 110kg.
Mä arvostan enemmän toimivaa seisokkia ku lukemaa joka penkistä nousee..Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä
Salilla ei ole kokeillut, mutta parin tekniikkakokeilun jälkeen varmaan jonkin verran. Joutuu työssään kuitenkin sen verran painavia rautoja nostelemaan ja kantamaan.Kantaa tuo pari, kolme kipsilevyä kummassakin kädessä kuudenteen kerrokseen tai 100 kg painavia hallin kaaria, mutta ei niitä lasketa. Sehän on "vain" työtä ja äijähän on huonossa hapessa... :saint:
Kun ne saliäijät tahtovat yleensä käyttää hormoneja. Jos hormoneja käyttää niin varustus surkastuu, koska kivekset eivät tuota enää testosteronia siksi, koska keho saa testosteronia toista kautta. Kivekset surkastuvat, jos ne eivät työskentele.Miksi täällä mammat kuvittelee että salilla treenaavilla miehillä ei seiso tai olisi pieni?? Ei pidä paikkaansa ainakaan minun miehen kohdalla,ihme kuvitelmia.
Samaa mieltä!Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä
Paljonkos sulla ja poikakaverillas on ikää? Veikkaan alle 20.Kenellä on vahvin mies? Mun nostaa 125 kg.