Tsemppiä ap:lle. Toivottavasti sinua onnistaa löytää elämäsi rakkaus ja kokea ne ekat hienot hetket hänen kanssaan!
Minullakin oli aina ollut tuo periaate, että neitsyenä naimisiin. Näin ei valitettavasti kuitenkaan käynyt. Tuli annettua yhdelle poikaystävistä jotenkin se muka tuntui luontevalta. Vaikka jo silloin tiesin, että tää ei oo aviomiesainesta... (ei halunnut lapsia ja joka vkl piti päästä ryyppäämään)
NO, tuo suhde ei kestänyt montaa kuukautta...
Sittenpä löysinkin sen elämäni miehen, jonka kanssa päätettiin, että ei hätäillä ennen kuin mennään naimisiin. Seurusteltiin ilman seksiä 1.5v ja mentiin naimisiin. (siis jos pussailua ja pientä hiplaamista ei lasketa seksiksi
) Uskokaa tai älkää, mutta itse olin tälle miehelleni ensimmäinen!! Ois ollut niin mahtava kertoa, että hänkin on minun ensimmäiseni... mutta näihnäh ei ollut.
Onneksi se ei miestä haitannut.
Eniten minua ekassa suhteessa harmittaa se, että eihän se jätkä edes ajatellut minun tyydyttämistäni, vaan pelkästään itseään!! Tätä en kyllä tajunnut, ennenkuin löysin sen nykyisen mieheni kanssa.
Eli esim orkkua en saanut kertaakaan tuossa ekassa suhteessa. Nykyään se on selvä, että minäkin saan, ja molemmat ollaan todella tyytyväisiä kaik´keen suhteessamme. Naimisissa oltu siis jo yli 11v!