Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Voi ihuna Naapurin tyttö..en mikään näe, kuin viivan paikan..
Voihan surku:hug:
..mutta siehän sanoit dipanneesi vain 1/2h pidätyksen jälkeen?..
..oliskp olluna pisu niin laihaa..siullahan kierto jo ollut täynnä, mutta jos ovis ollutkin myöhemmin?
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Vai näkyykö siinä viivaa? o_O katsoin nyt kotona isolta näytöltä (tv) niin siinä näkyy toinenkin viiva mutta se on asia erikseen onko siinä väriä... voiko olla sitten niin että puolen tunnin pidätyksestä ei oikeen mitään määrää tuota hormoonia HcG:tä erittyis?
 
Mikäs Kp siulla Naapurin tyttö olikaan tänää?..ja kierron pituus yleensä?

..hyvinkin on saattanut olla yritystä siulla ja O-testi sen kohonneen LH:n bongaa..mutta R-testi ei niin vähäistä HCG-hormonia enää..
(raskaudessahan tuo LH nousee)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Mikäs Kp siulla Naapurin tyttö olikaan tänää?..ja kierron pituus yleensä?
Kp 36/29 ja oviksesta en oo varma ollenkaan koska ollut.... :p Kun epäilen että on voinut olla viikkoa vajaata myöhemmin kun normaalisti, ja pari viikkoa takaperin oli niin älyttömät alaselkä kivut ja alavatsa viiltelyt että epäilin kiinnittymiseksi sitä.. en tiiä... noh onhan tossa kolme testiä jälellä... nyt pidättelen ainahin sen 3h :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26848176:
Vai näkyykö siinä viivaa? o_O katsoin nyt kotona isolta näytöltä (tv) niin siinä näkyy toinenkin viiva mutta se on asia erikseen onko siinä väriä... voiko olla sitten niin että puolen tunnin pidätyksestä ei oikeen mitään määrää tuota hormoonia HcG:tä erittyis?
Kun tietäisi, mikä dpo on :/ Itsellä ovis on ollut usein kp 20-21, mutta tässä kierrossa jo kp 13. Siinä on tosi iso ero, kun testejä lähtee tekemään, eikä ole säännöllinen kierto.
 
Miulla ovis on aina ollut viimeisenä limailupäivänä.(kolmantena limailupäivänä, miulla kolmena päivänä sitä piisaa:p)

Mikäli eufemia:lla viimosena limailupivänä, olisi nyt dpo13
..mutta haitari välillä-->dpo13-17..eli..ei vielä paniikkia jos päiväpissasta "raskaana 1-2"
..sehän saattaa huomisaamuna olla jo vaikka "raskaana 2-3":)

..näin Ojalan matikalla äkkiseltään laskettuna..:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eufemia
Täällä kans testattu nega/ joku haileeta haileempi viiva.. mitäpä sitä huomenna turhaan menee pissimään labraan,samat tulokset siellä =) jos menkat nyt vaan jostain syystä on jääny väliin (ovuloimaton kierto?) Niin voiko seuraava ovis olla sitten ollut normaalisti laskien kp28+14 eli viime viikolla (ois dpo6) tai sitten eilen eli kp47/28 :confused: oisko täällä ketään tohtoria joka osais vastata :D
tissikipuilu on aikas kovaa jo..
Kuva nyt testistä,saa muokkailla ja väännellä jos näkisitte sitä mitä minä livenä:
 
piuu: mulla ei ole jäänyt ikinä menkat pois, vaikka oletettavasti ovista ei ole tullut. Ne vaan venyy pitkälle, ennätys taitaa olla vuosien takaa n. 50 päivää. Sitten seuraava kierto ihan normi. Toissa kierrossa en kai ovuloinut, ja siinä kierto oli 39 päivää, seuraavassa kierrossa ovis kp 13.
 
piuu - miullahan kierto taaksepäin, tuli ovis vasta Kp29!(kun normisti koko kierron pituus 27-28)..sitkeesti yritti ja kivuista&lämpöjen noususta sen sitten vihdoin Kp29 bongasin..ja uusi kierto käynnistyi ovis plussasta tasan 15vrk:n päästä.(luteaaliaika miulla 14-15vrk)

..mutta voi olla siis anovulatorinen kiertokin ja uusi kierto käynnistyy viivellä, jopa reippahastikkin.

Miulla n. 2-3krt vuodessa ovuloimattomia kiertoja ja kierto ei silti ole venynyt, ollut sen 27-28 yleensä..tämä on niin tapaus/nais kohtaista, me ollaan kumminhin erillaisia jokaikinen:)..

Ps. siun testissä viivan paikan näen..
 
Viimeksi muokattu:
Epätoivoinen hätähousu hyvää päivää!! :D Vaikka jo sanoinkin lopettavani testaamiset niin tänään kaupasta tarttui mukaan paketillinen Pc-liuskoja. Ja tein testin, taas. Eihän tässä taida näkyä näkyä muuta kuin se kuuluisa viivanpaikka..Tyhmää aina toivoa ja toivoa, vaikka oon ennenkin vastaavanlaisia loppukierrosta saanut. Aina on menkat alkanu. :ashamed:

Aijaa.com - 10659941
 
Mäkin tässä iltapäivällä testasin 3 tuntia pidätetyllä pissalla. Tuoreena taaskin nega, mutta jonkin ajan kuluttua näin hamun/viivan paikan, mitä en ole aiemmin PC:llä nähnyt. Vertasin aiempiin testeihin, jotka tietenkin olen säilönyt ja merkannut niihin testiajankohdankin. Näissä muissa en viivanpaikkaakaan nähnyt, tiiä sit onko toi joku plussan esi-esi-äiti. Mun mies nauraa jo ihan kippurassa tälle mun uudelle harrastukselle...

Siis kysyn teiltä, ihanat viisaat, ootteko nähneet viivanpaikkaa PC:ssä?

Ai niin, mulla on edelleen lämpöä ja alaselkää särkee.
 
Satu Mulle tullee aina viivanpaikka pc liuskoihin..mut niin tulee moneen muuhunki, mun pissa on vissii sen sorttista et tulee aina jotaki näkyviin vaikken raskaana oo ollukkaan.. Mut ehkä se sun meinais jotakin muuta, ihanampaa :)
 
Voisinkohan minäkin olla mahdollisesti raskaana...?!

Suojaamattomassa yhdynnässä oltu, lapsi ei suunnitellusti ole tilauksessa.
Kierto on siinä vaiheessa, että ovis oli n.viikko sitten ja menkkojen pitäisi alkaa n.viikon kuluttua.
Viikonloppuna alkoi normaaliin elämääni hyvin poikkeavat oireet:
- Alavatsa on turvonnut ja painellessa pinkeä, tuntuu kuin olisi rantapallon niellyt, eikä vatsaa pysty vetämään sisään, niinkuin normaalisti esim. ruokailun jälkeen.
-Vatsan toiminta muuttunut, vatsa on yhtäaikaa löysällä ja kovalla (joo, älkää kysykö miten on mahdollista )
-Rintojen arkuus, vasen rinta on kipeä painellessa, oikea rinta koko ajan, jopa kävellessä sattuu.
-Päänsärky, kurkun karheus, väsymys.
-Vilutus, lämpö noussut siten, että koko ajan melkolailla tasan 37, normaalisti 36,5.
-Mielialanvaihtelut, herkkyys, äreys.

Olikohan vielä muita... No, ei nyt tähän hätään tuu mieleen..Nämä kaikki ovat siis itselleni normaalista kierrosta poikkeavia oireita, ei esimerkiksi normaalisti liity kuukautisiin tämänlaisia oireita.

No joo, tiedänhän vastauksen kysymykseeni itsekkin, tottakai voin olla raskaana.. Lähinnä mietityttää, että voiko oireet tulla näin pian hedelmöittymisestä, n. 1-1,5vkon kuluttua?
 

Yhteistyössä