Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ei ole enää viivasta paljoa jäljellä :'(

Aijaa.com - 10658110
viiva siellä kyllä joka tapauksessa on. mitkä dpo.t sulla on tai kp:t yleensäkin. nuo kun ei tummu joka päivä yhtään mihinkään. ne vaatii usein sen pari päivää väliä. mulla meni reilu viikko ennen kuin alkoi olla kunnolla tummunut. odota pari päivää vaikka se on kuinka vaikeaa tässä tilanteessa. en sinuna kuitenkaan täysin luovuttaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Moikka, olen jo pitkään tiiraillut viivasianne ja aivan koukussa tähän, pakko päästä lukee jokapäivä montakertaa kuulumisianne. ;)

Eli siis olen 22v 07/2011 tytön äiti ja toista kuumeillaan
Viimekierrossa varhainen keskenmeno ja ovulaation bongasin tässä kierrossa vasta kp19. Nyt menossa kp 28/? kierronpituudesta ei mitään havaintoa kun ensimmäiset menkat oli vasta viimekierrossa. mutta ennen raskautumista kierrot oli 28-32. Tänään tein hätähousuna jo testin (one step) jossa mielestäni näkyy haaleaakin haaleampi viiva, aikasemmin en oo saanu niihin näkymään mitään. toivon siis parasta. :heart:

ja onnittelut plussanneille. :hug:
 
Ainiin ja piti vielä lisätä tohon että perjantaina tuli yhtäkkiä ihan flussanen/kuumeinen olo joka hävis yhtä yllättäin kun tulikin ja sama ollu eilen ja tänään eikä kuitenkaan flunssasta tietoakaan, välillä kuuma ja välillä kylmä, vatsaa nippailee ja viiltelee, eilen illalla ja tänään aamulla ollu etovaa oloa ja alaselkää alkanu sattumaan mikä alko esikoista odottaessa n. puolessa välissä ja loppu synnytykseen. ainiin ja pää ollu kipeenä eilisen ja tänpäivän, mielialat vaihtelee kuulemma (miehen mielestä) kun vuoristorata.

Ehkä kuvittelen vaan kaiken liikaa toivoessa. :)
 
Naapurin tyttö
Mites muuten tuleeko ovistestiin plus yleensä vasta jos raskaustestissäkin on vahvempi viiva? Vai antaako raskaustestissä olessa hailakka haamu niin tuollaisen plussan kun mulla... Kyselee pelokas :D
 
Naapurin tyttö, mulla ainakin tuli ne ovisplussat jo ennen raskaustestin plussaa. Ja kp 30 raskaustestissä melko haalea viiva vielä, mutta ovistestiin suorastaan räjähti se punainen viiva jo melkein heti kun olin sitä uittanut.

Pidän sulle peukkuja!

Kävin äsken ostamassa kaikki kaksi PC pakettia S- Marketista. Testaan sit vaikka huomenna aamulla.
 
Naapurin tyttö
satu39 Mullakin on nyt kp 36/29 menossa... rtestit loppu lauantai aamuna. Sillon täällä moni näki viivaa siinä testissä joten TODELLA haalea haamu oli varmasti. Aamupissasta ovistesti oli hailukkaampi kuin seuraavasta tehty joka kanssa samantein tuli siihen testiin.
Tulin tosiaankin siihen tulokseen että päivä pissa mulla ytympää kuin aamupissa, kait se sit toisilla laimenee rakossa jos se siellä kauan seisoo :LOL::LOL:

Kyllä luulis näillä kp:lla jo olevan selkee haamu ees ja varsinkin näillä oirehilla :LOL:

Reilun tunnin päästä testaillaan :p
 
Naapurin tyttö
eufemia kohta nähdään, aion tehdä tänään meinaan myös digin jos apteekissamme niitä vain on...
mulla tosiaankin kp 36/29 menossa niin melkein samoilla linjoilla ollaan, mutta sanoisin sun kohdalla että ihan ok on, korjatkaa jos olen väärässä :)

Ai niin immeiset, ajattelin kertoa viime yön unista:

Ensimmäisessä unessa oli joku siskon lapsen lapsista siinä, en tunnistanut kuitenkaan, mutta poika kävi pissalla potalla, ja kun vessaa ei ollut ja mua pissatti, pissasin samaan pottaan het perään ja tuikkasin siihen sitten raskaustestin ja anto positiivisen, noh, ihmettelin sitten että miten sen pojan pissasta voi antaa plussaa niin äiti ja siskoni sano että mutta juurihan itsekin pissasit siihen että ehkä siksi kun olet raskaana :D meinaan pikkasen nauroin kun heräsin...

Toinen uni, olin hakemassa tätä odottamaani pakettia apteekista vaikka sen postin kautta tilasin :D Tein kotona sen testin ja plussa tuli... Pikkasen liikaa illalla vissiin pähkäilin kun näin noita unia...

Ai niin, mies soitti juuri ja apteekissamme ei ollut viikkonäytöllisiä, murrrrrr, noh tuo sitten 4kpl apteekin omia testejä :p
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Digitesti pitää tehdä aamupissasta, jos tahtoo viikkojen menevän oikein! Vaikkakin minullakin on tujumpi pissa liuskatestiin iltapäivällä, niin tein aamupissasta niin kuin ohjeessa sanotaan. Ja ihan oikein näytti.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Kuva 26266 - Kuva.termiitti.com

Näin siis tehdään puhdas nega :( tosin, tuossa olen näkevinäni jotain kun näyttöä kääntelin läppärissä o_O

Illalla uus testi pidempään pidätetystä pissasta ja sit aamulla myös...

Sit jos puhdas nega yhä niin pakko uskoa että joku häiriö kropassa menossa jos ovistesti antaa tuollaisen plussan eikä oo ovista ees... murrrrrrrrrrrr....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä