[QUOTE="marjaana";26844666]Siis oletteko kateellisia jos joku nainen on älykäs, hoikka, isorintainen, kaunis, varakas ja näyttää 10 vuotta nuoremmalta kuin mitä on? Voisitko olla tällaisen naisen ystävä, kutsua hänet perheesi juhliin ym, vai pelkäisitkö salaa mielessäsi että miehesi ihastuu häneen ja siksi hän ei mahdu kutsulistaan, ainakaan jos miehesi on kotona...???[/QUOTE]
Haha tottakai olisin kateellinen
Sellain positiivisesti tietty, en mä veis sellaselta naiselta mitään pois vaikka mikä jumala olisin ja pystyisin, mut olishan se sikakivaa olla supermallin näköinen isoilla tisseillä ja noin
Mutta et joo, kyllä mä olisin ystävä sellasen kanssa, tietysti. Ei kai nyt kenenkään hoikkuus tai tissit ole ystävyyden tiellä
Ja en pelkäis että mieheni ihastuu häneen. Että jos ihastuu niin sitten ihastuu, semmonen mies saa kyllä lähteä, mutta en mä jaksais etukäteen miettiä ja pelätä et voivoi jos mies ihastuukin tohon tai tohon. Pitää siihen puolisoon sen verran luottaa, että se on mun kanssa siks että se haluu olla just mun kanssa.
Ei pelossa voi elää.